Obor podnikání, název a umístění firmy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zahraniční obchod Platební podmínky.
Advertisements

Podnikání Podnikáním se rozumí soustavná činnost prováděná samostatně podnikatelem vlastním jménem a na vlastní odpovědnost za účelem dosažení zisku. Podnikatelem.
Realitní kancelář Kuk Zadavatel: Ing. Ivana Němečková Student: Kristýna Lejsková Obor na třída: L/51 Podnikání, P2 Školní rok: 2012/2013.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Tvorba cen v maloobchodě
Jan Brychta Michaela Šťastná.  Cena  R egulace  Orgány  Zákon.
Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast:Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Získávání pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
ŽIVOTOPIS Osobní údaje Kontaktní údaje Vzdělání Pracovní zkušenosti
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
HOSPODÁŘSKÝ PROCES.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Vyřizování objednávek (objednávkový cyklus, formy objednávek)
Struktura obchodní faktury Jiří Jakubík Marta Rubešová Jana Tymkivová Nikol Volfová.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Téma projektu: Zajištění IT školení mimo sídlo firmy - školení zaměstnanců auditorské firmy na nově zavedený informační systém Vypracoval: Petr Vilimovský.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování nákladů a výnosů Označení.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Výběr dodavatelů Ivan Gros
VSRR Bc., III. ročník Praha 2008
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava – Vítkovice,příspěvková organizace Autor: Ing. Andrea Modrovská Datum: 4. duben 2012 Název: VY_32_INOVACE_7.3.8.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_271.
EduCom Projekt Educom Tento projekt je financován evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR Tento materiál vznikl jako součást.
DISTRIBUCE.
NÁZEV PROJEKTU: ICT VE VÝUCE OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_588 R OČNÍK : 1. V ZDĚLÁVACÍ OBOR : L/51 PODNIKÁNÍ T ÉMA : Ú ČETNÍ DOKLADY - ROZDĚLENÍ.
2. Zvolte právní formu Vašeho podnikání Pracovní úkol č. 5: A) - vyhledejte na internetu pojmy FO a PO a objasněte rozdíl mezi nimi. B) - co je právní.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
TRH (tržní mechanismus)
1. Zvolte předmět podnikání Zdůvodněte výběr – přesně určete podle přílohy Živnostenského zákona * - Při zvažování a hledání předmětu podnikání.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
PRODEJNÍ CENA, SLEVA NA ZBOŽÍ PRODEJNÍ CENA - je určována tím, kolik je zákazník ochoten vydat ( jakou užitnou hodnotu přisuzuje výrobku či službě),
Podnikání podle obchodního zákoníku Obchodní zákoník Upravuje vznik a podnikání právnických osob. Podnikání je soustavná činnost prováděná samostatně.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Ing. Veronika Dostálková MBA Finance a peníze v podniku Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
© Macura & partner, a.s. Veletrhy řešení 2015 Právní formy podnikání dané zákonem.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
ŠABOLONA OBCHODNÍHO DOPISU
Zprostředkovaná identifikace podle § 10 AML zákona v roce 2017
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Autor: Ing. Alice Horáčková
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
IAS 2 ZÁSOBY.
IAS 2 ZÁSOBY.
Prezentace obchodního plánu
V hotelnictví a cestovním ruchu
EVIDENCE VÝNOSŮ A NÁKLADŮ V ÚČETNICTVÍ
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Obor podnikání, název a umístění firmy ÚDAJE O FIRMĚ Obor podnikání, název a umístění firmy

Obor podnikání Hlavní činnost podniku: výrobní činnost obchodní činnost poskytování služeb

Volba oboru podnikání napodobení existujícího nápadu, odtržení od mateřské firmy, „díra“ na trhu zjištěná na základě vlastní zkušenosti, umění a řemesla, vynálezy, podnikání postavené na koníčcích a sportu, přímý prodej, franšíza, koupě zavedeného podniku.

Název podniku Fyzická osoba jméno + příjmení. Právnická osoba název + dodatek.

Umístění podniku Kritéria výběru: možnosti odbytu, konkurence, náklady na pořízení, dopravní náklady, počet a kvalifikace zaměstnanců, zdroje energie a jejich finanční náročnost, poloha podniku a jeho dostupnost, daňové úlevy v určité lokalitě, výše odvodů za zaměstnance.

Kontaktní údaje místo podnikání (sídlo firmy), e-mail, telefon, fax, číslo bankovního účtu.

Obchodní podmínky termín dodání zboží, způsob platby za zboží, lhůta splatnosti, množstevní slevy, nějaké výhody.