Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kudy vlastně putují peníze
Advertisements

Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat média?
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_02.
Passport PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.10 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. HTML - tagy Typ: DUM - kombinovaný Předmět:
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
BUSINESS MEDIA CZ. Přejmenovali jsme se – (dříve Springer Media) a nyní jsme Business Media Nový majitel vydavatelství – GMT Partners GMT Partners je.
Závěry konference „F armářské trhy - m ódní výstřelek nebo vzkříšená tradice?“ Národní zemědělské muzeum, Praha Záštita: ministr zemědělství.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TV042, TV110/ Masová komunikace
Číslo materiáluVY_62_INOVACE_EKO_4S_RE_33_07 NázevBanky Druh učebního materiálu Prezentace PředmětEkonomika Ročník4 Tématický celekBankovnictví AnotaceDefinice.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Jsme v EU, buďme v obraze. Metodologie výuky a práce s materiály a zdroji Eva Pluskalová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Elektronická publikace
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
 Integrované dopravní systémy  Elektronická jízdenka › úvod › výhody a nevýhody › dotazník  Zdroje.
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Hypertextové odkazy [cit ]. Dostupné pod licencí Public Domain – na
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_21-18 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Specializovaná elektronická média pro veřejnou správu Solón Deník veřejné správy.
Jak učit tvorbu www stránek Filip Procházka. Úvodem HTML není programovací jazyk, neobsahuje žádné programovací ani datové struktury, jejichž pochopení.
Jan Dušek. * Průmysl Průmysl * Zahraniční obchod Zahraniční obchod * Pomoc africkým zemím Pomoc africkým zemím * Seznam použitých zdrojů Seznam použitých.
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_62_INOVACE_73 8 _ Přímé bankovnictví II. AutorIng. Renata Wagnerová Průřezové téma Člověk a svět.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-19 Název školy Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_3_FIG_03_BULGARIA.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-04 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-18
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_16-02
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_18-17
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_27-12
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_23-17
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_16-01
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
PŘÍRODNÍ ZDROJE ČR – NEROSTNÉ SUROVINY
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-11
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
INTERNET, POhYB PO WEBU VY_32_INOVACE_14
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-17
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-09
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-09
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-12
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín Moderní škola 2010
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-05
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-04
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-09
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_22-10
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-15
Trh a jeho fungování, zaměstnání, podnikání 1 – Trh
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-22
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0029 Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 Autor RNDr. Vladimír Kostka Tematický celek Seminář komunikačních dovedností Ročník 4. ročník Datum tvorby 4. 2. 2013 Anotace výklad nové látky , cvičení a zhodnocení Metodický pokyn vyučující má v úvodu k dispozici výkladový text, následuje cvičení s materiály z webové stránky a v závěru je zhodnocení dosažených výsledků Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

Základy mediální výchovy Vyhledávání a analýza mediálních informací 2

Navazujeme na analýzu mediálních informací z předcházející lekce. Budeme se věnovat vlastnické struktuře médií orientaci médií ověřování nákladu tisku a čtenosti tisku monitoringu inzerce

Cvičení na webu otevřete stránku www.pravednes.cz otevřete si stránky těchto médií: iDNES Super Novinky Revue Lidovky Blesk Právo Reflex

Úkol č. 2 Zjistěte, do které mediální skupiny patří tato média. Na jakou cílovou skupinu je zaměřeno každé z médií? Najdete nějaký způsob propojení zpráv v médiích jednoho majitele? Kdybyste byli majiteli skupiny, jaké další masové médium byste se snažili získat? Pro jakou cílovou skupinu?

Unie vydavatelů www.unievydavatelu.cz zdroj informací o vydavatelích tištěných a internetových titulů o výzkumu čtenosti o ověřování nákladu tisku o monitoringu inzerce

vydavatelé

Mafra a. s.

výzkum čtenosti

ověřování nákladu tisku

monitoring inzerce

koncentrace vlastnictví ve světě

Co jsme zjistili? mediální koncerny se snaží zaujmout co nejširší část publika, jednotlivé tituly se snaží oslovovat různé cílové skupiny tituly vlastněné stejnou mediální skupinou se často vzájemně podporují, odkazují na sebe, jen málokdy se kritizují

koncentrace vlastnictví má i nadnárodní charakter; největší mediální organizace současnosti vlastní média v řadě různých zemích a jejich produkty jsou dostupné prakticky po celém světě koncentrace vlastnictví přináší jednotlivým médiím jak výhody tak nevýhody na českém mediálním trhu působí řada mediálních skupin (většinou se zahraničními vlastníky), což potvrzuje, že koncentrace vlastnictví se všemi klady a zápory je jevem, který se vyskytuje se i v České republice

zdroje Mediální gramotnost [online]. 2013 [cit. 2013-02-04]. Dostupné z: http://medialnigramotnost.fsv.cuni.cz Unie vydavatelů [online]. 2013 [cit. 2013-02-04]. Dostupné z: http://www.unievydavatelu.cz