Optimalizace nabídky bydlení pro studenty

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

1/22 Je INSPIRE pro soukromé firmy příležitostí? Jitka Faugnerová CENIA, česká informační agentura životního prostředí Zvolen,
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Založení, financování a provoz podnikatelského subjektu
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky (veškeré základní poplatky jdou na vrub RK).  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování.
Podpora PR oddělení fakulty moderními ICT
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
T-MAPY spol. s r.o. MetIS & Metadata 1 Česká metadata z pohledu fy T-MAPY.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Google Earth (Google Maps)
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Aplikace pro mobilní zařízení v realitní praxi Clarion Congress Hotel Prague.
Jak přenést svět na display
Barbora Kušová Obor: Geoinformatika HGF, VŠB-TU Ostrava 2002/2003
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
Obhajoba od 10 do 15 h U44 č. 215 Každý projekt = 10 min prezentace + 10 min. diskuse Projekty MARSL.
Google Apps Martin Kotlík Brno, 12. květen 2015 Cloudová řešení 1.Cloudové řešení Apple 2.Cloudové řešení Microsoft 3.Cloudové řešení Google.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Projekty MARSL. Dílčí úkoly ze seminářů – ve složce: úvodní strana: návrh loga, p ř edm ě t podnikání, lokace, složení týmu vlastnosti vybrané služby.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Nové stránky vytvořeny v rámci realizace projektu Moderní a efektivně řízená obec Dolní Břežany s reg. č. projektu CZ.1.04/4.1./
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Model struktury strategického managementu
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
Návrhy designu Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Jitka Křeménková Sekce ostatních aplikací a dokumentace Vývojový tým Univerzitního informačního.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
ISIC slevy v restauracích HUNGRY STUDENTS TEAM. Cíl práce -zvýšení možností stravování studentů -vytvoření analýzy vhodného umístění ISIC slev pro restaurace.
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Plán udržitelné městské mobility Olomouce z pohledu zpracovatele
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
ANALÝZA POČTU PŘEDŠKOLÁKŮ A ŠKOLÁKŮ
Informace o úpravách webu
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Projekty MARSL.
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Brownfields v Brně a okolí
Letní škola EkoInkubátor
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
EBSCO PhDr. Ivana Reznerová
Atraktivní zaměstnavatel
ITI Ústecko-chomutovská aglomerace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Optimalizace nabídky bydlení pro studenty Název týmu: A Je To Marie Dorušková, Ondřej Piák, Karolína Volná, Barbora Krausová, Natália Bartková

Mise Zjednodušení hledání bydlení pro studenty Brna Uspořádané a přehledné informace v aplikaci Ulehčení komunikace studentů ohledně bydlení v Brně

Princip a cílová skupina Vyhledávání bydlení dle kritérií (cena, rozloha, vysoká škola, spolubydlení/samostatně) Zobrazení optimálních nabídek splňující kritéria Detailní zobrazení informací o bytě Cílová skupina Studenti města Brna

VÝSLEDKY DOTAZNÍKU Dále hledání přes web stránky, hlavně podle ceny, spolubydlení

Obchodní model Výdělečnost Poplatek za “topování“ a zvýraznění nabídky Zpoplatněné prémiové služby (vzhled profilu, více fotografií bytů atd..) Bezplatný první měsíc inzerce -> dále poplatek při přidání nad 3 inzerce Budoucnost -> reklama (facebook, instagram) Propagace Rozdávání letáků při zápisu studentů Reklama na UIS Propagační letáky na školách

Obchodní model S W O T Financování projektu StartUp – HitHit případně Kickstarter Podpora města Brna Nabídka nápadu GIS firmám SWOT analýza – viz obrázek S W Fórum na stránke Bezplatná registrácia Možnosť vyhľadávania v okolí fakulty Nová firma Kapitálová náročnosť projektu Neskúsenosť v podnikaní O T Jedinečnosť aplikácie Veľa študentov v Brne Záujem študentov o nové technológie Potenciálna konkurencia Populárne stránky na Facebooku ponúkajúce prenájom Demografické starnutie populácie v ČR v budúcnosti

MAPA Použita data z: www.espolubydleni.cz, www.studentreality.cz V budoucnosti: ParseHub pro stažení dat ze stránek

MOCKUP APLIKACE

Děkujeme za pozornost : )