Strategické řízení a plánování ve školách a v územích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
Advertisements

Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
Stav realizace projektu AutoAdapt Rada ředitelů AutoSAP
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
IPs Strategické řízení a plánování ve školách a v územích Hlavní cíl projektu Zlepšit strategické řízení a plánování ve školách a v území prostřednictvím.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Cíl a identifikace výzvy
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Implementace kariérního systému - IMKA
IMKA Cílem projektu IMKA Je komplexně připravit, ověřit a implementovat metody, opatření a nástroje, které zajistí úspěšné zavedení a přijetí kariérního.
Plán vzdělávacích aktivit
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Komplexní systém hodnocení
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Model intenzivní podpory
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Podpora začínajících učitelů ze strany ředitele školy Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ /0.0/0.0/17_052/
Š A B L O N Y II.
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Vítejte na třetí místní konferenci
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích Ústí nad Labem
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Intenzivní podpora škol
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Transkript prezentace:

Strategické řízení a plánování ve školách a v územích KA 2 INDIVIDUÁLNÍ POMOC Reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

Popis KA Individuální pomoc Cíl: pomoci školám zlepšit strategické řízení a plánování a pedagogické vedení Cílová skupina: MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ nejsou vyloučeny z podpory Prostředek: model Systému intenzivní podpory školám Diagnostika potřeb škol a nabídka podpory na míru Prezenční a distanční vzdělávání, metodiky, plány rozvoje školy, nástroje vnitřní evaluace školy, sebehodnotící nástroje pro ředitele, nástroje hodnocení PP, plán rozvoje PP, individuální formy pomoci, benchlearning Realizace: systém bude pilotován v 80 školách s potenciálem rozvoje Výběr za metodické podpory ČŠI (Kvalitní škola) Motivační semináře

Personální zajištění KA Individuální pomoc Konzultant rozvoje školy (nejpozději od 1. 6. 2017) Identifikuje potenciály rozvoje škol Navrhuje formy podpory na míru Zabezpečuje, řídí, monitoruje a vyhodnocuje systém intenzivní podpory ve školách Poskytuje služby metodika DVPP Školní koordinátor rozvoje (dle zapojení školy, 1. 9. 2017) zabezpečuje činnosti a procesy systému intenzivní podpory ve vlastní škole Specialista individuálních forem profesního rozvoje (dle zapojení školy, 1. 9. 2017) Poskytuje mentorské, koučovací a supervizní služby

Zapojení škol – motivační semináře Školy budou motivovány k zapojení do projektu v rámci motivačních seminářů Cíl: seznámit školy, které byly doporučeny ČŠI k intenzivní podpoře s možnostmi zapojení se do projektu přínosy pro školu, vedení školy, pedagogický sbor podmínkami vstupu a s nároky kladenými na školu Realizace: Pro celé pedagogické sbory Realizace přímo na školách Plánováno 120 motivačních seminářů Plánované zahájení: květen/červen 2017

Zapojení škol – etapy Školy budou do intenzivní podpory vstupovat ve třech etapách: 1. etapa: od 1. 9. 2017 (10 škol) 2. etapa: od 1. 9. 2018 (20 škol) 3. etapa: od 1. 9. 2019 (50 škol) V rámci 1. etapy bude probíhat pilotáž nástrojů intenzivní podpory Ověřené nástroje intenzivní podpory budou poskytnuty školám v 2. a 3. etapě Podpora každé zapojené školy je min. 12 měsíců Po ukončení intenzivní podpory budou nástroje zpřístupněny všem zájemcům z řad vedení škol (cca od 1. 9. 2020)

Zapojení Center podpory do intenzivní pomoci Odborní poradci Center podpory Budou úzce spolupracovat s Konzultantem rozvoje školy v oblasti (od 09/2017) : Sdílení informací o rozvojových potřebách škol Sdílení informací o průběhu a přínosech podpory strategického řízení a plánování ve školách pro doporučení CS Identifikace silných škol pro zapojení do benchlearningové sítě Informování CS a výzev k zapojení do benchlearningové sítě Sdílení databáze specialistů individuálního rozvoje pro nabídku CS Poskytování poradenství k výzvám OP VVV pro školy zapojené do intenzivní podpory