DUM - Digitální Učební Materiál

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Odchylka přímky a roviny Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
ANALYTICKÁ GEOMETRIE VZÁJEMNÁ POLOHA KUŽELOSEČKY A PŘÍMKY Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo.
CELOSVĚTOVÁ TĚŽBA Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Odchylka rovin Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na.
Základní škola Rosice, okres Chrudim Rosice 97, Rosice; IČO: ; tel.: ; Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
„Výuka na gymnáziu podporovaná ICT“.
Zpracováno: Autor: Mgr. Dobruše Fajkusová
Polohové konstrukční úlohy I – průnik rovin konstrukce průsečnice Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační.
Odchylka přímek Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Já a můj svět PRO ROČNÍK:
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_170 Předmět: Český jazyk – Náš svět (Člověk a jeho svět)
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
ORIENTACE V KRAJINĚ. Světové strany Hlavní světové strany jsou: sever (S) jih (J) východ (V) západ (Z) Pro přesnější určení směru používáme vedlejší světové.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Obor hodnot funkce Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Yvonna Vančurová. Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Škola.
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
DUM - Digitální Učební Materiál
Transkript prezentace:

DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.1012 Šablona: III/2 Sada: A5_27 Datum ověření ve výuce: 11. 4. 2014 Třída: 1/2A

DUM - Digitální Učební Materiál Obor vzdělání: Strojírenské práce Předmět: Tělesná výchova Ročník: 1. Klíčová slova: Turistický kurz Jméno autora (vč. titulu): Mgr. Radovan Velc Škola: Střední odborné učiliště, Lišov tř. 5. května 3 373 72 Lišov IČO: 75050111 REDIZO: 651023599

Práce s kompasem

Kompas Jednoduchý přístroj sloužící k určení směru světových stran Skládá se z: Pohyblivá magnetická střelka Pevný ciferník se zobrazením světových stran (tzv. kompasová růžice)

Historie kompasu Nejprve kousek horniny (magnetovce) na plovoucím kusu dřeva První zmínka ze 4. století, původ ve starověké Číně Středověk – především námořní doprava – tvar jaký známe dodnes

Kompasová růžice Na kompasové růžici znamená: N – sever S – jih E – východ W - západ

Využití kompasu Navigace (námořní doprava, letectví) Výstavba budov Těžba v dolech Astronomie

ZDROJE Externí zdroje:   Externí zdroje: AUTOR NEUVEDEN. Kompas [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kompas Obrázky: AUTOR NEUVEDEN. Wikipedia.cz [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Kompas#mediaviewer/Soubor:Kompas_Sofia.JPG AUTOR NEUVEDEN. tapetus.pl [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://www.tapetus.pl/obrazki/n/99160_mapa-kompas.jpg AUTOR NEUVEDEN. helpforenglish.cz [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://www.helpforenglish.cz/files/compass-rose.gif LILAU, Sohome Jacaranda. wikipedia.com [online]. [cit. 1.5.2014]. Dostupný na WWW: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/Flush_mount_compass.jpg