Zažijte autentický jihočeský venkov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Nabídka Klubu českých turistů na roky 2008 a 2009 EUROBEDS.
Nadace Jihočeské cyklostezky Aktivity Nadace Jihočeské cyklostezky Seminář: Rozvoj cykloturistiky v jižních Čechách, Třeboň,
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Regionální konference,
Destinační management TO Jeseníky-východ
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Petr PECHA MAS RÝMAŘOVSKO, o.p.s. Manažer MAS Ing. Nikola Velebná
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Regionální konference v MSK
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Local parks o.s. Zimní sporty a wellness Boží Dar - Klínovec.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Bc. Petra Zivrová MÁME VÁM CO NABÍDNOUT.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Package, Programming.
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Cíl  Rozvoj pěstitelských výstav Floria a jejich přestěhování z Věžek do Kroměříže  Navázat na tradici zemědělských výstav v Kroměříži  Rozšířit výstavnické.
Turistická oblast Poodří – Moravské Kravařsko Bc. Pavlína Ambrosch Kunín.
Těšínské Slezsko Region Card prioritní nástroj marketingu a spolupráce v destinaci Petr Kolčárek destinační manažer turistické oblasti Těšínské Slezsko.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Regionální kolegium CR – pracovní skupina pro CR 6. června 2016.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Mgr. Z. Flašková, MBA
Karta Toulavka 2017.
statutární náměstkyně hejtmana
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
turistická oblast v srdci Čech
Informace o úpravách webu
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Veletrh a konference cestovního ruchu Výstaviště České Budějovice
Aktuální informace o činnosti CCRJM
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

Zažijte autentický jihočeský venkov

62 obcí 45 tisíc obyvatel rozloha: 859 ha

PodKletí destinace pro rodinný cestovní ruch a klidnou příměstskou turistiku … Kleť na dohled

Turistická oblast Destinační společnost

vytvoření identity 2016

www.jihoceskyvenkov.cz Návštěvnost 41 000

Interaktivní mapa a Mobilní průvodce pokrytí území body zájmu aktuálně 180< bodů turistické cíle, atraktivity, instituce, tradiční akce typu jarmarky, slavnosti tipy na výlet jako linie v mapě připravujeme pro sezónu 2017 začlenit subjekty CR - ubytovatele a restaurace, jiné služby pro návštěvníky

Interaktivní mapa a Mobilní průvodce Ve Vašem mobilu ZDARMA

Jihočeský venkov-PodKletí Fanoušků 1 500 Pozvánky na akce Tipy na výlety Fotokvízy Videa Soutěže

2016 vytvoření identity zviditelnění oblasti prezentace na akcích a veletrzích promovidea fotobanka PPC kampaň geocachingová kampaň spolupráce s médii Prezentace na stránkách JčK

www.jiznicechy.cz.cz Návštěvnost 270 000

Jižní Čechy - #PodKleti #jihoceskyvenkov Fanoušků 35 000 Minimálně 8 příspěvků měsíčně Průměrný dosah příspěvku 8475 #podkleti #jihoceskyvenkov

2016 vytvoření identity zviditelnění oblasti spolupráce prezentace na akcích a veletrzích promovidea fotobanka PPC kampaň geocachingová kampaň spolupráce s médii spolupráce vlastní projekty Selské baroko na Zbudovských Blatech Cyklotrasa Holašovice –Č. Budějovice konference Jihočeský venkov 2016 PodKletí on-line

Geocachingová kampaň 111 GeoTour PodKletí aktuálně >30 500 km

Selské baroko na Zbudovských blatech 32 venkovních turistických panelů 8 mobilních panelů s odbornými texty tiskoviny

návštěvnost stránek WWW.JIHOCESKYVENKOV.CZ 41 000 Turistická oblast PodKletí v on-line prostředí - fakta návštěvnost stránek WWW.JIHOCESKYVENKOV.CZ 41 000 návštěvnost stránek www.jiznicechy.cz 270 000 počet fanoušku FB JihoceskyVenkovPodKleti 1 500 průměrný dosah příspěvku 2 100 počet fanoušků FB jiznicechy 35 000 průměrný dosah příspěvku (#podkleti) 8 475

Jihočeský venkov barokní 2017 Jižní Čechy pohodové

Marketingová a PR kampaň Responsivní design www stránek FB kampaň jiznicechy – akce + pohodový venkov, cykloturitika (placená kampaň) JihoceskyVenkovPodkleti – akce + promo služeb v regionu (v rámci reklamních balíčků) Bilboardy – Zažijte autentický jihočeský venkov (ČB-Písek, Č. Krumlov)

Slevová „karta“ – zapojení ubytovatelů a provozovatelů služeb Tiskoviny Souhrnná publikace – celá oblast tematické (např. církevní památky v PodKletí, Kleť, Selské baroko) Tipy na cyklo/pěší výlety – pro rodiny s dětmi, pro seniory – turistické balíčky – služby na trase Katalog ubytovatelů a služeb (2018) ? Slevová „karta“ – zapojení ubytovatelů a provozovatelů služeb

Katalog ubytování 2017

Zažijte autentický jihočeský venkov