Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr. Romana Šubrtová 2014/15
ZŠ a MŠ generála Františka Fajtla DFC Rychnovská 350, Praha 18 – Letňany 2. - 5. ročník
ADRIENA ŠIMOTOVÁ 2.ROČNÍK …původní moje představa o konečné podobě dětských výtvorů se neshodovala s realitou děti potřebovaly oporu v lineární kresbě vzhledem k jiné povaze práce jsem vynechala práci s tvarovou úpravou podkladu
ADRIENA ŠIMOTOVÁ 4. ročník . 2. + 4. ročník zobrazit postavu člověka charakterizovat postavu určitým detailem, konkrétní částí figury pracovat s tvarovou deformací a s absencí barvy A. Šimotová . ADRIENA ŠIMOTOVÁ 4. ročník
ANA MENDIETA SMRT 4. ROČNÍK Člověk se po smrti „vrací“ do přírody, je stále součástí naší Země? Co znamená výrok: „Člověk po sobě zanechává stopy.“ Smrt v pohádkách a ve filmu ANA MENDIETA SMRT 4. ROČNÍK A. Mendieta
ANA MENDIETA Náhrobek mayského bojovníka 4. ROČNÍK
ANA MENDIETA 3. ROČNÍK Kouzelná stavebnice kouzelníka Maxe pohádkové téma umožnilo vysvětlit stylizaci
Jiří sopko pižďuchové 2. ročník Technika roztírání modelíny dětem pomohla při práci s barvou, Barva se udrží čistá žáci ochopí, co je pasta a jaké má vlastnosti někteří měli ale s technikou potíže, (k roztírání je potřeba určitá síla, určitá razance, kterou druháci v prstech nemají) J. Sopko
Otakar slavík jezerní lid 5. ročník úkoly : namalovat deformovanou figuru nebo figury zachytit roztříštěné světlo, pohyb figury a pohyb vody pracovat s bodem, tvarem a barvou O. Slavík
Lubomír typlt klonové 2. ročník práce se šablonou zdvojená figura barevná exprese vyjádření tematického protikladu L. Typlt (dítě x násilí)
Henry Moore 4. ročník sedící obr ležící obryně úkol: vymodelovat prostorovou figuru v životní velikosti využít deformaci, která z techniky obalování vyplývá, k vyjádření setrvalosti a monumentality postav + kladně hodnocena poloha postavy, myšlenka a vzniklé fotografie H. Moore - techniku děti nezvládaly
2. ročník Michal gabriel pomník pro superhrdinu úkol: Můj Bažiňák je hnědý, protože bydlí v bažině a zachránil letadlo při srážce na letišti… Chytil ho rukama jako hračku a postavil na zem… 2. ročník úkol: pochopit výraznou deformaci postavy přijmout deformaci jako způsob vyjádření zvláštních (v tomto případě nadlidských) vlastností v kresbě s touto deformací pracovat M Gabriel Michal gabriel pomník pro superhrdinu
jiří načeradský kukla 3. ročník rozčlenění figury pomocnými osami na symetrické nebo logické části J. Načeradský
jiří načeradský hmyzáci 3. ročník diskutovali jsme hlavně o barvách, liniích a kontrastu. J. Načeradský
Oldřich Kulhánek 3. ročník mám v krvi draka (proměny) žákům se dařilo propojit části reprodukcí s vlastní kresbou… Někteří s tím měli ze začátku potíže, ale většina si s tím nakonec velmi pěkně poradila. Žáci pracovali překvapivě abstraktně a jejich nápady a postupy působily odvážně a zajímavě O. Kulhánek
francis bacon 2 + 3. ročník portrét strachu a bolesti 2. ročník F. Bacon fotografovali jsme naše obličeje (přes sklo deformované) a s kopiemi dále pracovali… naším cílem bylo deformaci tvaru pochopit a přijmout jako výrazový vizuální prostředek
Děkuji za pozornost