Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rok s kocourkem Matyášem
Advertisements

Jak ovlivňuje můj život současná technika
Dramatické a pohybové činnosti v Mš
Pracovní pomůcky pro 1.stupeň ZŠ
ČERNOBÍLÉ KYTARY Pedagog: Anita Přibylková. Spolužáci většinou hrají na kytary. Pokus o vyjádření konkrétního tvaru kytary za použití hmatového a vizuálního.
Mateřská škola POHÁDKA, Zábřeh, Československé armády 650/13, Zábřeh Česká republika „Jak vidíš sám sebe a své blízké“
TVÁŘ A MĚSTO - výtvarný projekt ZŠ T. G. M. ve Fulneku (se žáky 8. a 9
Plenér 2006 Výstava výtvarných prací žáků I. a II. stupně.
Základní umělecká škola Sologubova 9/A, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace Studijní zaměření: Výtvarný obor Návrh textu ŠVP.
 Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Vývoj dětské kresby Kresba lidské postavy.
Figurální malba pomocí projekce
Porovnání chybných a správných řešení v prezentaci
Výtvarné setkání v MŠ II.
Výtvarné umění.
VY_32_INOVACE_FOTF10360ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
POSELSTVÍ ŘÍŠE FANTAZIE
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p. o., Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 25 Číslo.
Počítání, vývoj matematiky,... Asi milion let uplynulo od doby, kdy se na naší planetě objevil člověk. Během této doby se naučil poznávat tvary a směry,
IMPRESIONISMUS.
V.HUGO – CHRÁM MATKY BOŽÍ V PAŘÍŽI
(Presenium) Jiří Vítovec
Autoportrét Název školy
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Výtvarné směry 2. poloviny 20. století
S krtkem do vesmíru Průvodce světem techniky CZ.1.07/1.3.00/ S Krtkem do vesmíru.
Loutka Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
JAK NA MALOVÁNÍ ZÁTIŠÍ V PC
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Nová. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
SLOH – popis statický popis uměleckého díla
KONTROLA A ÚDRŽBA AUTOMOBILU (PROVOZNÍ KAPALINY) Mgr. Martin Tichý.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Vesmír Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Motivace praktické výuky uměním, společenskými a přírodními jevy.
Impresionismus Autor: Mgr. Jana KalvasováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Rok s kocourkem Matyášem
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Sada 3A Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Libor Zemánek NÁZEV: Světelné zdroje. Šíření světla TÉMATICKÝ.
Návrhové skici-použití výtvarných technik
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Zabranská Číslo
Inteligence,tvořivost, paměť
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Počítačová grafika Zoner Callisto Efekty
VZTAHY UMĚNÍ A SKUTEČNOSTI Z HLEDISKA TVORBY I RECEPCE
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Digitální učební materiál
Psychické procesy - vnímání
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Stylizace kresby figury a detailů
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
výtvarné vyjadřování od nejstarších dob
Zrak a optické klamy.
EU do škol Základní škola a mateřská škola Staré Město Interaktivní škola pro žáka 21.století Předmět: český jazyk Ročník: 9. Tématický celek:
Malba Martina Lietavcová.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Ochrana životního prostředí
Výtvarné umění starověkého Egypta
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
1 2 FIGURE 1.
Transkript prezentace:

Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr Projekt figura v současném malířství a na 1. stupni zš Mgr. Romana Šubrtová 2014/15

ZŠ a MŠ generála Františka Fajtla DFC Rychnovská 350, Praha 18 – Letňany 2. - 5. ročník

ADRIENA ŠIMOTOVÁ 2.ROČNÍK …původní moje představa o konečné podobě dětských výtvorů se neshodovala s realitou děti potřebovaly oporu v lineární kresbě vzhledem k jiné povaze práce jsem vynechala práci s tvarovou úpravou podkladu

ADRIENA ŠIMOTOVÁ 4. ročník . 2. + 4. ročník zobrazit postavu člověka charakterizovat postavu určitým detailem, konkrétní částí figury pracovat s tvarovou deformací a s absencí barvy A. Šimotová . ADRIENA ŠIMOTOVÁ 4. ročník

ANA MENDIETA SMRT 4. ROČNÍK Člověk se po smrti „vrací“ do přírody, je stále součástí naší Země? Co znamená výrok: „Člověk po sobě zanechává stopy.“ Smrt v pohádkách a ve filmu ANA MENDIETA SMRT 4. ROČNÍK A. Mendieta

ANA MENDIETA Náhrobek mayského bojovníka 4. ROČNÍK

ANA MENDIETA 3. ROČNÍK Kouzelná stavebnice kouzelníka Maxe pohádkové téma umožnilo vysvětlit stylizaci

Jiří sopko pižďuchové 2. ročník Technika roztírání modelíny dětem pomohla při práci s barvou, Barva se udrží čistá žáci ochopí, co je pasta a jaké má vlastnosti někteří měli ale s technikou potíže, (k roztírání je potřeba určitá síla, určitá razance, kterou druháci v prstech nemají) J. Sopko

Otakar slavík jezerní lid 5. ročník úkoly : namalovat deformovanou figuru nebo figury zachytit roztříštěné světlo, pohyb figury a pohyb vody pracovat s bodem, tvarem a barvou O. Slavík

Lubomír typlt klonové 2. ročník práce se šablonou zdvojená figura barevná exprese vyjádření tematického protikladu L. Typlt (dítě x násilí)

Henry Moore 4. ročník sedící obr ležící obryně úkol: vymodelovat prostorovou figuru v životní velikosti využít deformaci, která z techniky obalování vyplývá, k vyjádření setrvalosti a monumentality postav + kladně hodnocena poloha postavy, myšlenka a vzniklé fotografie H. Moore - techniku děti nezvládaly

2. ročník Michal gabriel pomník pro superhrdinu úkol: Můj Bažiňák je hnědý, protože bydlí v bažině a zachránil letadlo při srážce na letišti… Chytil ho rukama jako hračku a postavil na zem… 2. ročník úkol: pochopit výraznou deformaci postavy přijmout deformaci jako způsob vyjádření zvláštních (v tomto případě nadlidských) vlastností v kresbě s touto deformací pracovat M Gabriel Michal gabriel pomník pro superhrdinu

jiří načeradský kukla 3. ročník rozčlenění figury pomocnými osami na symetrické nebo logické části J. Načeradský

jiří načeradský hmyzáci 3. ročník diskutovali jsme hlavně o barvách, liniích a kontrastu. J. Načeradský

Oldřich Kulhánek 3. ročník mám v krvi draka (proměny) žákům se dařilo propojit části reprodukcí s vlastní kresbou… Někteří s tím měli ze začátku potíže, ale většina si s tím nakonec velmi pěkně poradila. Žáci pracovali překvapivě abstraktně a jejich nápady a postupy působily odvážně a zajímavě O. Kulhánek

francis bacon 2 + 3. ročník portrét strachu a bolesti 2. ročník F. Bacon fotografovali jsme naše obličeje (přes sklo deformované) a s kopiemi dále pracovali… naším cílem bylo deformaci tvaru pochopit a přijmout jako výrazový vizuální prostředek

Děkuji za pozornost