Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vektorová grafika Říjen Ing. J. Šanovec.
Advertisements

MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – vložení objektů,
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Zoner Callisto.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – oříznutí,
MS PowerPoint Prezentační manažer Kapitola 4.0 (Text)
Téma: CorelDRAW - Textové objekty - 7. díl
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
RNDr. Pavel Vlach, Ph.D. kurz číslo
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Inovace bez legrace CZ / /01
INKSCAPE Vektorová grafika.
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.15/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 2 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – křivky.
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Téma: Vektorizace obrázků -10. díl
Vkládání kreslených útvarů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
Malování.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Photo-Paint – maska, oříznutí Autor:
Kreslíme vektorovou grafiku (6) Práce s textem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – Logické operace – sloučení.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Informatika Název a číslo učebního materiálu VY _32_INOVACE_04_10.
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
EXCEL – tisk a tvorba grafů Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Tipy a triky (Corel Draw) Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
CorelDRAW – práce s textem (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Inkscape – tvorba loga Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Hromadné úpravy fotografií Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
PowerPoint zásady tvorby prezentací Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Tilt-shift efekt Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Tvorba HDR fotografií Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
P(r)opletené kruhy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Kreslíme vektorovou grafiku (6)
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
CorelDRAW – práce s rastrovou grafikou
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_32_INOVACE_09_ICT_538_Jnc
Transkript prezentace:

Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Vektorová grafika Ditta Kukaňová Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy

Název školy Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Adresa školy Sokolovská 1638, 568 02 Svitavy IČO 62033026 Operační program OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.1.28/01.0050 Označení vzdělávacího materiálu 1.IT - K_INOVACE_1.IT.31 Tematická oblast   Název vzdělávacího materiálu Vektorová grafika Druh učebního materiálu Výukový materiál Anotace Výuka tématu grafika, vektory, základy práce v programu Corel Draw Klíčová slova Grafika, vektor, Corel Draw, nástroje, panely Ročník 2. Typická věková skupina 16–18 let Speciální vzdělávací potřeby Žádné Autor Ditta Kukaňová Zhotoveno Květen 2013 Celková velikost 1,5 MB Anotace

Vektorová grafika

Vektorová grafika tvořená matematickými objekty lze měnit jejich velikost bez ztráty kvality při stejné velikosti souboru objekty lze kombinovat logickými operacemi, různě umisťovat a zarovnávat hodí se na tvorbu log, vizitek, upoutávek, ale i prezentační grafiky, plakátů, letáků a koláží

Základní pojem: Objekt základní vlastností vektorových objektů je obrys a výplň obrys: lze nastavit šířku v bodech, styl obrysu (tečkovaný, čárkovaný, dvojitý), barvu rámečku výplň: lze nastavit barvu, přechodovou výplň, obrázek (bitmapu), dlaždici (bitmapovou nebo postcriptovou objektu lze vložit stín

pracovní prostředí, nástroje, rozbalovací nabídky, tutoriály COREL DRAW pracovní prostředí, nástroje, rozbalovací nabídky, tutoriály

pracovní prostředí

Standardní panel nástrojů

Úpravy tvaru Poskytuje přístup k nástrojům Tvar, Roztírací štětec, Zdrsněný štětec a Volná transformace

Oříznout Poskytuje přístup k nástrojům Oříznout, Nůž, Guma a Odstranění virtuálních segmentů

Lupa Umožňuje přístup k nástrojům Lupa a Ruka

Křivka

Inteligentní nástroje

Obdélník a Elipsa

Objekt Umožňuje přístup k nástrojům Mnohoúhelník, Hvězda, Složitá hvězda, Milimetrový papír a Spirála

Ideální tvary

Interaktivní nástroje

Kapátko

Obrys a výplň

Panel vlastností Panel vlastností zobrazuje nejčastěji používané funkce, které se týkají aktivního nástroje nebo úkolu, který právě provádíte. Přestože panel vlastností vypadá jako panel nástrojů, jeho obsah se mění v závislosti na nástroji nebo úloze.

Obdélník Při vytváření, nebo editaci je zajímavá pouze funkce Zaoblení rohů: (najdete na panelu vlastností), která upraví hrany na čtvrtkružnice. Při jejím použití máte dvě možnosti: 1. Vytvoříte obdélník požadované velikosti a teprve potom hrany zaoblíte: 2. Hodnotu změníte před vytvořením obdélníku a obdélník vytvoříte trochu menší nebo větší (v jednom směru). Při deformaci obdélníku na požadovanou velikost se zároveň mění tvar zaoblení: tip: Hrany se dají interaktivně zaoblovat pomocí myši nástrojem Tvar tip: Pokud chcete obdélník editovat jako křivku, musíte ho na ni převést

Elipsa Z elipsy se dá udělat oblouk. Tuto změnu provedete buď v Panelu vlastností: ...nebo interaktivně pomocí myši nástrojem Tvar : Nejprve nástrojem Výběr vyberte elipsu. Potom nástrojem Tvar chyťte čtvereček na obrysu elipsy a táhněte ho požadovaným směrem. tip: Při editaci pomocí nástroje Tvar vytvoříte: - výseč pokud je myš uvnitř elipsy. - oblouk pokud je myš mimo elipsu. tip: Přidržením klávesy Ctrl při použití myši se úhel mění po 15° (Omezující úhel v Možnostech)

Text Nástroj Výběr: Umožňuje změnu fontu, velikosti, proporcí (kurzíva,...) vše v Panelu vlastností. Nástroj Tvar: Umožňuje měnit odstup jednotlivých písmen a řádků. Můžete pohybovat i jednotlivými písmeny. Nástroj Text: S tímto nástrojem můžete psát a označovat text. Můžete také měnit jeho zarovnání (na střed,...) tip: Dvojkliknutím na text nástrojem Výběr se kurzor automaticky přepne do nástroje Text