Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Advertisements

Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou a máte svou infrastrukturu pod kontrolou Michal Hroch Produktový manažer Microsoft ČR.
a Internetové dispečinky
Úvod do počítačových sítí Úvod. Úvod do počítačových sítí •Úvod, síťové protokoly, architektury,standardy •Fyzická úroveň •Linková úroveň •Lokální počítačové.
„Analýza faktorů vnímaných uživatelem osobní dopravy“ Zpracoval: Miroslav Macháň Vedoucí: Doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. Oponent: Ing. Jiří Svědiroh 1 Upraveno.
Dohledové centrum – Pult Centralizované Ochrany moderní specializované pracoviště nepřetržitý 24 hodinový provoz technologie pro dálkový.
Automatizační a měřicí technika (B-AMT)
poskytujeme služby v oblasti ochrany majetku a osob (EZS, EPS, CCTV …) od roku 2004 poskytujeme služby v oblasti logistiky a zabezpečení vozidel (systém.
Microsoft Office OneNote
Průmyslová komunikace
Gs-Loc logistika a zabezpečení vozidel
Integrovaný dopravní systém
ARWIS 3. Další vylepšování “Passion for precision” V souladu s heslem firmy Lufft „Passion for precision“ vyvíjíme vlastní aktivity pro další zlepšení.
Komunikační moduly C2COM a CSAIO8x
IQ PACK dáváme inteligenci obalům Prezentace projektu Ing. Roman Kortus RFID projektový manažer.
Požadavky na programy Programové Měřící Systémy Sběr datZpracováníPrezentace systémy – uzavřené (omezená množina funkcí, nelze jednoduchým způsobem rozšiřovat.
Plzeňského a Karlovarského kraje
Výuka předmětu automobily
Automation and Drives A&D AS Tomáš Halva Strana 1 (C) Si emens AG, 2002, Automation & Drives EK SIMATIC S7-200 SIMATIC S7-200 Komunikační procesor pro.
Přehled
Celní služby 2000 Radek Sedláček TranSoft a.s Radek Sedláček TranSoft a.s
Koncepce informačního systému vnitřní kontroly v rezortu MO
Operační systém (OS) ICT Informační a komunikační technologie.
Programové vybavení počítače
Ústav automatizace a měřicí techniky
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
SEKCE SDRUK PRO IT Souborný katalog SKAT a elektronické informační zdroje z dílny firmy LANius s.r.o. Ing. Jiří Šilha.
Návrh systému evidence komponent měřícího řetězce stanic SampleFx.
Předávání dat a komunikace s OTE
MV ČR 1 Nové podmínky pro krajské projekty Ing. Jaroslav Svoboda MV ČR.
Datová fúze satelitní navigace a kompasu
ZÁKLADNÍ ROZDĚLENÍ SOFTWARE
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
© 2000 VEMA počítače a projektování spol. s r. o..
Systém pro podporu komunitního plánování
Portál veřejné správy Stav projektu, služby zajišťované Českým Telecomem Pavel Paták.
Integrovaný regionální knihovní systém 3. generace Ing. Petr Štefan, Kp-sys s.r.o. Pardubice.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PODNIKOVÉ INFORMAČNÍ SYSTÉMY porovnání PC, WORKSTATION, SERVER, MAINFRAME.
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Management zařízení (Mikrotik, UBNT, CMTS modemů)‏ Monitoring sítě / zobrazení na mapě Statistiky sítě Fakturace Plánování Uživatelské rozhraní Evidence.
Univerzita třetího věku kurz ECDL
Profil manažera vzdělávání EGON centra VS Benešov,
ZÁKLADY GEOINFORMATIKY
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ELEKTRONICKÉ ZABEZPEČOVACÍ SYSTÉMY. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Diagnostika řídících jednotek II. Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení.
ORSOFT RADNICE OPEN – ÚVODNÍ SEZNÁMENÍ Petra Hoffmanová.
Měřící přístroje pro kolejovou dopravu. Obsah prezentace O společnosti. Hlavní oblasti, specializace. Automatické měřící systémy pro kontrolu tvarů a.
Setkání s dopravciPraha | 26. listopadu Elektronické jízdní řády (ETD) Aktuální informace a stav vývoje Petr Vacek Setkání s dopravci, Praha, 26.
Inteligentní budova. 2 © 2014 Honeywell International All Rights Reserved Kterou z nich chcete ?
Operační systém (OS) Základní funkce operačního systému: – Zajištění komunikace s okolím. – Řízení a zpracování programů. – Údržba informací na externích.
Prezentace technologie MLA Od konfigurace počítače přes funkci až k aplikaci.
Kamerový systém Výjezdní zasedání UISLednice, 23. – Bc. Martin Pokorný Sekce centrálních aplikací Vývojový tým Univerzitního informačního.
Projekt lokalizační a záznamová zařízení LZZ - policejní vozidla nového tisíciletí Praha, 12. února 2009.
SIRIUS AC Počítač náprav s přenosovým systémem
Radiofrekvenční řízení budov
Tabulky traťových poměrů
REVIZE NOREM PRO TRAMVAJOVOU DOPRAVU
Evidence aplikací a jejich dokumentace
Veřejná databáze Českého statistického úřadu
Migrace EIS Magion na servery s Windows 2012
Operační systémy - úvod
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Informatika – Operační systémy
Informační a komunikační technologie 5. ročník
Identifikace rizikových faktorů na železničních přejezdech
Transkript prezentace:

Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV 2015-2016 Konference Vyhně 2017 Diagnostika jedoucích železničních vozidel DJŽV 2015-2016 Řídící systém diagnostiky vozidel ŘSDV 2015-2016 Ing. Ondřej Kovář

Zařízení diagnostiky jedoucích vozidel 2 nezávislé systémy ASDEK / Phoenix detekce horkých ložisek (0 - 150°C) detekce horkých nákolků a brzdových kotoučů (80 - 650°C) ASDEK / PMZ detekce nekorektnosti jízdy (odpovídající deformaci kola > 10mm)

ASDEK / Phoenix 1. Prahové hodnoty IHL Kontrola 60°C Stop 90°C příjem infračerveného záření teplého předmětu snímání teploty v 8 místech pracuje v obou směrech jízdy a rychlostech do 500 km/h absolutní hodnoty poplachů 1. Prahové hodnoty IHL Kontrola 60°C Stop 90°C 2. Prahové hodnoty IHO Kontrola 200°C Stop 300°C 3. Prahové hodnoty diference IHL Kontrola Levá 48°C Kontrola Pravá 48°C

ASDEK / PMZ měří se ztráta kontaktu kola s kolejnicí „ekvivalentní“ délka plochy na základě počtu a délky odskoků (ztráty kontaktu kolejnice a kola) v měřeném úseku, rychlosti a kolového tlaku (váhy) pracuje pouze v jednom směru jízdy odpovídající deformaci kola > 10mm rychlost vlaku 40 až 250 km/h

ŘSDV - topologie systému vazba na technologický a dohledový server (centrální řídící a kontrolní systém) vazba na provozně operativní systémy vazba na GTN, GRADO vazba StarAlarmu do DDTS (protokol 104)

DJŽV - topologie systému

Základní funkční dělení ROSA – TDS: Technologický a dohledový server INDIK - POS: Provozně operativní systém Úpravy stávajících informačních systémů

Základní funkční dělení

Systém ROSA - TDS Služba Diag TDS POS Odeslání informací o průjezdu Odeslání vybraných agreg. dat Služba Diag POS TDS Příjem složení vlaku Párování čísel vozů k nápravám Ověřování uživatele – LDAP

Systém ROSA - TDS Služba aplikační server Alarmy a výstrahy Trendy Prohlídky Generování e-mailů E-mailová služba Služba rozhraní pro sousední manažery infrastruktury

Systém ROSA - TDS Služba měřícího vozu - Diag TDS MCar Seznam indikátorů a jejich pozic Měřené hodnoty Služba rozhraní pro dohledový systém (protokol 104) - Diag TDS P104

Řídící systém diagnostiky vozidel ROSA-TDS

Průjezdy Seznam alarmů Seznam výstrah Seznam všech průjezdů Tabulkové i grafické zobrazení konkrétního průjezdu Mapa Mapové zobrazení všech indikátorů a jejich aktuální stav Posledních 5 průjezdů

Průjezdy Tabulkové zobrazení

Průjezdy Grafické zobrazení

Sledování vozidel

Možnost filtrování konkrétního vozidla Sledování vozidel Možnost filtrování konkrétního vozidla

Fakta a statistiky Aktuálně 61 indikátorů po dokončení 65 (+ 4 Plzeňsko) DJŽV 22 lokalit v Čechách, 21 na Moravě 130 technologických PC (linux RH8, windows) 57 Vyhodnocovacích PC (linux RH8) 2 servery (3 virtuální systémy Win server 2012) DJŽV 40 nových domků, 41 EZS - Staralarm

Fakta a statistiky cca 3500 průjezdů denně 6 alarmů denně HL < 1, HO 3, PK 3 29 výstrah denně, HL 1, HO 10, PK 17 napárovaná hnací vozidla 84% napárovaná ostatní vozidla 32%

STARCam Identifikace vozidel OCR analýza obrazu. Převedení na textovou podobu. Uložení do databáze. Možnost doplnění PC stanice do domku pro lokální prohlížení naměřených dat. Opatření při nečitelnosti čísla. Další zpracování dat v rámci DIAG-TDS.

STARCam Identifikace vozidel Modulární řešení. PSU - napájecí jednotka (měnič na 48V a 24V, přepěťová ochrana, režim napájení 24/7). CLU - kamerová a osvětlovací jednotka. SWITCH - komunikační jednotka (ethernet gigabit). CPU - procesorová jednotka (průmyslový počítač, zpracování dat). Dálková správa jednotlivých jednotek. Venkovní skříň s potřebným krytím.

Identifikace vozidel STARCam

Identifikace vozidel STARCam

Identifikace vozidel STARCam

e-mail: o.kovar@starmon.cz, http://www.starmon.cz Děkuji za pozornost Průmyslová 1880, 565 01 Choceň, CZECH REPUBLIC tel./fax: +420-465471415 e-mail: o.kovar@starmon.cz, http://www.starmon.cz Starmon s.r.o.