Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Transkript prezentace:

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Název školy Střední škola elektrostavební a dřevozpracující, Frýdek-Místek, příspěvková organizace Adresa školy Pionýrů 2069, 73801 Frýdek-Místek IČ 13644301 Název operačního programu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/34.0149 Označení vzdělávacího materiálu VY_ 32_ INOVACE_ 14_41BlaJ-13 Název tematické oblasti (sady) Testy z českého jazyka a literatury Název vzdělávacího materiálu Souhrnné opakování 13 Druh učebního materiálu test Anotace Test je určen na prověření znalostí z literatury a gramatiky Klíčová slova Puškin, Balzac, Petrarca, naturalismus, symbolismus, dekadence, předmět, přívlastek shodný, podmět Vzdělávací obor, pro který je materiál určen Obory s maturitní zkouškou – typ M Ročník IV. Typická věková skupina 17 - 18 let Speciální vzdělávací potřeby žádné Autor Mgr. Blahutová Jarmila Zhotoveno, (datum/období) 3.10 - 8.11.2012 Celková velikost 393kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blahutová Jarmila. Dostupné z portálu www.ssed-fm.cz

Autorem Lidské komedie je: a) A. S. Puškin b) Honoré de Balzac c) F. Petrarca d) I. Olbracht

Ve kterém z následujících souvětí je poměr mezi větami důsledkový: a) Špačci nám často sezobou celou úrodu, neboť jim v tom nikdo nezabrání. b) Přišel jsem pozdě na vyučování, protože nám nejel výtah. c) Neměl jsem dost peněz na nové CD, a tak jsem si půjčil od kamaráda d) Náš kocour si buď někde líže rány z předchozích bitek, nebo se nám již nadobro ztratil.

Ve větě „Hosté z Prahy nás vřele uvítali.“ je z Prahy: a) předmětem b) příslovečným určením místa c) podmětem d) přívlastkem

Jak se jmenuje rozsáhlá satirická skladba Karla Havlíčka Borovského: a) Král Midas b) Král Vávra c) Král Lávra d) Spravedlivý Král

Do které z uvedených vět je nutné doplnit „ ú “: a) V rybím mase jsou drobné k-stky. b) Lyže jsme odnesli na p-du. c) Vyrazíme na horskou t-ru. d) Dubová k-ra je léčivá.

Definice uměleckého směru zní: Je krajním směrem realismu v 19 Definice uměleckého směru zní: Je krajním směrem realismu v 19. století a vychází z tehdejších nejnovějších sociologických studií, že člověk je omezen a ovlivněn svou biologickou podstatou a prostředím, v němž se vyvíjí nebo v němž žije. Tento směr se nazývá: a) naturalismus b) dekadence c) symbolismus d) impresionismus

Ve které z následujících vět je přídavné jméno přivlastňovací: a) Nechtěla bych nést zodpovědnost za pacientovo zdraví. b) Letos úspěšně dokončil inženýrské studium na technice. c) Půjdeme se poradit k právníkovi do advokátní kanceláře. d) Tyto knihy jsou naplněny čapkovskou shovívavostí.

Autorem nejstarší česky psané kroniky je: a) Kosmas b) neznámý autor, tzv. Dalimil c) Václav Hájek z Libočan d) někdo jiný

Správný název povídky Jana Nerudy ze souboru Povídky malostranské zní: a) Vodník b) Pan Rybář c) Hastrman d) Starý žebrák

Ve kterém z následujících slovních spojení nelze použít slovo „stornovat“: a) stornovat platební příkaz v bance b) stornovat nepříznivé počasí c) stornovat obchodní ujednání d) stornovat objednávku

Vychovatelem Alexandra Makedonského byl: a) Aischylos b) Aristoteles c) Augustus d) Aristofanes