Tribuna českého obchodu TZB

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Štěpán Šípal Gymnázium Čakovice. Dnešní témata  Vznik XHTML a předchůdci  Základní prvky XHTML dokumentu  Tagy a atributy  Elementy a jejich druhy.
Využití potenciálu mobilního kanálu
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Tutoriál EDS možnosti přizpůsobení Pro administrátory support.ebsco.com.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
Prozraďte mi proč Správnýkrok.cz?! Ratibor Líbal Říjen 2008 © 2008 ATOBO, a.s.,
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Tutoriál EBSCO Discovery Service ~ Jednoduché vyhledávání
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
SEO SEO Optimalizace webových stránek pro vyhledávače Jan Nemrava, KIZI, FIS VŠE
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Click Fraud & Web Analytics
Studijní informační zdroje (a jak se k nim dostat) Pro předmět Jazykový projev (2014/15) připravila Eva Cerniňáková Jabok - Vyšší odborná škola sociálně.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Filtrace web stránek s využitím profilu uživatele Petr Doskočil
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Jan Šaršon Milan Jaška 1Dobývání znalostí, MFF UK, 2008.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Jak vyhledávat informace na Internetu?
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Podnikání na Internetu internet - zdroj informací Letní semestr 2005 Jana Holá III.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Školení WordPress a publikování na webu Mgr. Pavel Krejčí
SEO – optimalizace pro vyhledávače
IVANA BRABCOVÁ Jak na WEB … NODE.
TOMÁŠ RUPRICH E-TECHNOLOGIE LS 2008/09 Google hacking.
Vyhledávání na internetu, SEO
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Vyledávání na internetu (18). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Inf Webová stránka, princip HTML a CSS. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Clever Farmer Clever Swagfactory.
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Tribuna českého obchodu TZB 5.- 6. 4.2017 PPC kampaně a SEO Tribuna českého obchodu TZB 5.- 6. 4.2017 Dobrý den vážené dámy a vážení pánové. Rád bych vás dnes v mé prezentaci seznámil se základy dvou oborů online marketingu a to PPC reklama a SEO

Témata prezentace Představení PPC kampaně SEO optimalizace Dotazy Funguje kampaň správně a efektivně? SEO optimalizace Jak vidí vyhledávače váš web? Dotazy Prezentaci jsem rozdělil do těchto částí.

Představení Terinvest 2003 – 2007 Jan Marek Globus ČR 2007 – 2014 Grafika Online marketing Globus ČR 2007 – 2014 Marcony od 2015 Webové stránky Konzultace Jan Marek www.marcony.cz Od roku 2003 jsem pracoval ve veletržní správě Terinvest. Následně jsem měl 8 let na starosti online marketing ve společnosti Globus. Od roku 2015 pracuji jako fyzická osoba pro firmy podnikající v různých oborech.

PPC kampaně Funguje kampaň správně a efektivně? Princip PPC Reklama ve vyhledávání Reklama v obsahové síti Chyby v kampani – příliš obecná klíčová slova V první části své prezentace vás seznámím se základními principy fungování PPC kampaní.

Pay Per Click Platba za proklik Princip PPC Cena závisí od: Konkurence klíčových slov Míra prokliků (CTR) Relevance cílové stránky

Reklama zadarmo? V žádném případě! Princip PPC Zobrazení reklamy zadarmo?

Reklama ve vyhledávání Jednak na začátku stránky

Reklama ve vyhledávání A pak také na konci stránky

Reklama v obsahové síti V obsahové síti může mít formu banneru

Reklama v obsahové síti tak i textu - textová reklama Ideální je kombinace obou formátů

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Vyhledávací dotaz „svíčka auto“ Výsledná reklama na svíčka dekorační – obecné slovo svíčka bez jakýchkoliv vylučujících slov

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Podrobný vyhledávací dotaz Výsledná reklama na slovo dřevo bez jakýchkoliv vylučujících slov

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Reklama na název domény Provozovatelem stránek je nadace dřevo pro život

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Eon má lepší pozici než relevantní odkazy – zřejmě má kampaň velký click rate a je nastavena vysoká cena za proklik – asi jsou bohatí 

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Dvě chyby současně – relevance na klíčové slovo Plynové kotle Servis kotlů ve spodní části – záleží na nabízených službách, pokud kotle nabízejí k prodeji, je ok, pokud ne, záleží na ceně za proklik a počtu prokliků a jak se návštěvníci na stránkách chovají

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Zde se jedná o kombinaci obou chyb Dalo by se využít klíčového slova plyn zdarma s příslušným textem inzerátu. Např. Plyn zdarma u nás nedostanete. Ale levněji až o 22% ano.

Chyby v kampani Zobrazení reklamy spouští příliš obecná klíčová slova Zhoršují míru prokliku a tím cenu za budoucí proklik Platíme za proklik nerelevantnímu uživateli – může kliknout omylem Příliš malá míra prokliku má za následek zastavení zobrazování reklamy

SEO optimalizace Jak vidí vyhledávače váš web? Co je to SEO Pozice stránky ve vyhledávání Vybrané atributy pro vyhodnocení pozice stránky Předpokládaný čas 10 min

určitou vyhledávací frázi. Co je to SEO? Search Engine Optimalization Optimalizace pro vyhledávače Snaha optimalizovat stránku a její obsah pro co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání na určitou vyhledávací frázi. Snaha optimalizovat stránku a její obsah pro co nejlepší umístění ve výsledcích vyhledávání na určitou frázi – klíčové slovo

Co je to SEO? Běh na hodně dlouhou trať. Startuje v něm hodně „závodníků“. Algoritmy pro vyhledávače jsou tajné – stále se vyvíjejí Velká část stránek se snaží být viděna – tzn. být nalezena vyhledávači Nekončící souboj SEO vs vyhledávače

Pozice stránky ve vyhledávání Google nákupy Reklamy Pojďme se nejdříve podívat na stránku s výsledky vyhledávání Google nákupy – zbožový vyhledávač Reklamy jsme si už ukázali Organické vyhledávání Organické vyhledávání

Pozice stránky ve vyhledávání Podle jakého algoritmu vyhodnocuje a řadí vyhledávač výsledky? Jak řadí výsledky? Přesný algoritmus není veřejný Závisí na něm obchodní úspěch vyhledávače – relevantní výsledky pro uživatele Proč? Možné zneužití pro prirotizaci stránky

Pozice stránky ve vyhledávání Zájmy provozovatelů stránek vs vyhledávače Cíle vyhledávače Relevantní výsledky Velký počet hledajících Zisk z reklamy Cíle provozovatelů stránek Zájmy provozovatelů stránek vs vyhledávač Co nejvyšší pozice Co nejvíce návštěv Vysoký příjem z prodeje

Vybrané atributy pro vyhodnocení stránky Doména Přesná shoda vyhledávací fráze Klíčové slovo v doméně Rozesílání spamu – penalizace Rozesílání spamu – penalizace – pro rozesílání newsletterů je lepší mít jinou doménu než hlavní

Vybrané atributy pro vyhodnocení stránky Klíčová slova v URL adrese http://www.viadrus.cz/kotle-na-tuha-paliva-25.html http://www.buderus.cz/produkty/kotle

Vybrané atributy pro vyhodnocení stránky Titulek stránky Titulek - název stránky obsahuje klíčové slovo nebo celou vyhledávací frázi

Vybrané atributy pro vyhodnocení stránky Klíčová slova v nadpisu H1 Nadpisy, zejména hlavní nadpis stránky (je uzavřen v tagu H1), obsahují klíčová slova. 1* Podmínkou je správně zpracovaný obsah do kódu Správně zvolené nadpisy stránek

Zpětné odkazy Čím má odkazující web více návštěv a lepší pozici v rámci vyhledávání, tím větší váhu má odkaz směřující na vaše stránky. Březen 2017 721 604 návštěv Zdroj:

Zpětné odkazy Vhodné zdroje zpětných odkazů: Některé oborové katalogy – jen ty kvalitní s vysokou návštěvností PR články na odborných portálech s vysokou návštěvností Odkazy ze stránek s podobnou tématikou – např. obchodní partneři Odkazy ze sociálních sítí (Facebook, Twitter, Youtube atd.) – např. z vašich firemních profilů Komentáře v tematických diskusních fórech

Vybrané atributy pro vyhodnocení stránky Rychlost načítání stránek a korektní zpracování kódu PageSpeed Tools Nástroj od Google

Obrázky Obrázky Vyhledávač neumí přečíst obsah obrázku, a proto mu musíme říct, co na obrázku je. I obrázky mohou být vydatným zdrojem návštěv. Atributy u obrázků ALT – popis obrázku pro vyhledávacího robota TITLE – popis obrázku pro návštěvníka Důležité atributy u obrázků

Dotazy

Děkuji za pozornost V případě Vašeho zájmu Vám rád poskytnu osobní konzultaci. Jan Marek marek@marcony.cz 724 655 760 www.marcony.cz