Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ
Základní informace Číslo výzvy: 02_16_022 Druh výzvy: průběžná Alokace: Kč Fond: ESF jednoduchost, malá administrativní náročnost a také možnost dobře reflektovat potřeby školy
Časové nastavení Zveřejnění avíza výzvy: duben 2016 Ukončení příjmu žádostí o podporu: Nejzazší datum pro ukončení fyzické realizace projektu: druhá polovina roku 2019 Délka trvání projektu: 24 měsíců Udržitelnost: nerelevantní
Výše podpory na 1 projekt Minimální Kč Maximální Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč) Školy mohou volit projekty složené ze šablon až do této výše.
Výše podpory na 1 projekt Případ MŠ+ZŠ: Kč za MŠ Kč za ZŠ = Kč + (počet dětí/žáků školy x 2200 Kč)
Oprávnění žadatelé Mateřské školy Základní školy Mateřské a základní školy Zapsané v rejstříku škol a školských zařízení Ve školním roce, v němž žádost o podporu podávají, musí mít minimálně jedno dítě/žáka Partnerství není povoleno 1 subjekt (IČ) = jedna žádost
Cílové skupiny Děti v MŠ Pedagogičtí pracovníci MŠ včetně vedoucích pracovníků Rodiče dětí
Osobnostně profesní rozvoj pedagogů Podpora MŠ formou projektů zjednodušeného vykazování Personální podpora Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ Cíl výzvy a podporované aktivity (pro MŠ)
Představení jednotlivých šablon Každá škola, která splňuje podmínky výzvy, může podat v této výzvě pouze jednu žádost = projekt
Šablony pro MŠ 1. Personální podpora 1.1. Školní asistent 1.2. Školní speciální pedagog 1.3. Školní psycholog 1.4. Sociální pedagog 1.5. Chůva 2. Osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ 2.1. OSPRP MŠ v rozsahu 40 hodin 2.2. OSPRP MŠ v rozsahu 16 hodin 2.3. OSPRP MŠ – vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin 2.4. OSPRP MŠ - Specifika práce pedagoga s dvouletými dětmi 2.5. OSPRP MŠ – Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize 2.6. OSPRP MŠ – Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv 3. Usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ 3.1. Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ 3.2. Individualizace vzdělávání v MŠ 3.3. Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ
Děkujeme za pozornost.