Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Druhá a třetí mocnina.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pythagorova věta užití v prostoru
Advertisements

KRYCHLE POVRCH A OBJEM.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Podmínky lomených.
Objem a povrch ve slovních úlohách
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_24.
Mgr. Ladislava Paterová
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
31.1 Druhá a třetí mocnina Úkol:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jednotky objemu Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
Prezentace – Matematika
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Převody jednotek objemu
Matematika Objemy těles.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_162
59.1 Objem jehlanu, kužele, koule
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace
Jednotky délky Miroslava Maňásková. 1 ABCD 446 cm500 dm4,6 m50 cm 30,46 km0,5 km390 dm39 mm NAJDI DVOJICE 246 dm500 mm50 m460 mm 1390 cm460 m500 m3,9.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Metody řešení soustav.
Výrazy Výrazy s proměnnými Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Krychle a kvádr Povrch a objem VY_42_INOVACE_16_02.
Základní škola, Moravský Krumlov, náměstí Klášterní 134, okres Znojmo, příspěvková organizace VY_32_INOVACE_14_MII_ROTAČNÍ VÁLEC.
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 1. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného čtyřbokého jehlanu na obrázku (vyjádřete pomocí odmocnin).
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Slovní úlohy (EUPŠM10),
Matematika pro 9. ročník Jehlany – příklady – 2. Jehlan Vypočítejte objem pravidelného trojbokého jehlanu vysokého 5 cm, s podstavnou hranou 6 cm (vyjádřete.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Gabriela Jedličková Název materiálu: VY_32_INOVACE_14_37_Obvod čtverce Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Jsem školák I. (EUPŠPrv1),
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Jednoduché slovní.
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona: III/2 Název výstupu:Pythagorova věta(EUPŠM13),
Objemové jednotky a jejich převody
Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Starověk (EUPŠD11),
Hranol Základní škola a Mateřská škola
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Objem tělesa Tematická oblast Fyzika Datum vytvoření Ročník
Matematika pro 8. ročník Hranoly – příklady – 1.
Anotace: Prezentace slouží k procvičování převodů jednotek.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_01_převody jednotek délky
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Objem objem je fyzikální veličina, kterou značíme V
Autor: Mgr. Marie Hartmannová Název: VY_32_INOVACE_8B39M6_Krychle
AUTOR: Mgr. Marcela Šašková NÁZEV: VY_32_INOVACE_4C_01
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obsah čtverce
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Anotace: Prezentace slouží k pochopení geometrického pojmu
Převody jednotek obsahu
Zopakujeme si jednotky délky, které už znáš.
Krychle NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 Autor: Eva Valentová NÁZEV: VY_32_INOVACE_293_Krychle Téma: Geometrie.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Převody jednotek délky
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_49_Povrch krychle a kvádru
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Povrch krychle.
Převody jednotek délky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_03 Objem a povrch
Převody jednotek obsahu
Transkript prezentace:

Základní škola Frýdlant nad Ostravicí, Komenského 420, příspěvková organizace Název projektu:Učíme obrazem Šablona:III/2 Název výstupu:Druhá a třetí mocnina a odmocnina (EUPŠM9), M 8.r. Zpracoval:Mgr. Anna Sedlaříková

Anotace: DUM je zaměřen na upevnění učiva – užití druhé a třetí mocniny a odmocniny v geometrii. DUM vytvořen:

Druhá a třetí mocnina a odmocnina Užití v geometrii

Úloha č. 1 Doplň chybějící údaje: Obsah čtverce 9 m²25 m²400 m²2 500 m² Délka strany čtverce Povrch krychle

Řešení úlohy č. 1 Obsah čtverce 9 m²25 m²400 m²2 500 m² Délka strany čtverce 3 m5 m20 m50 m Povrch krychle 54 m²150 m²2 400 m²15000m²

Úloha č. 2 Doplň tabulku: Obsah čtverce 0,49 m² cm² 30,25 cm² Délka strany čtverce 6,5 cm0,8 m

Řešení úlohy č Obsah čtverce 0,49 m² 2500 cm² 42,25 cm² 0,64 m² 30,25 cm² Délka strany čtverce 0,7 m50 cm 6,5 cm 0,8 m5,5 cm

Úloha č. 3 Doplň chybějící údaje zaokrouhlené na 1 desetinné místo: Délka hrany krychle 3,2 dm 12,4 cm 63 mm 0,52 m Povrch krychle Objem krychle

Řešení úlohy č. 3 Délka hrany krychle 3,2 dm 12,4 cm 63 mm 0,52 m Povrch krychle 61,4 dm² 922,6 cm² mm² 1,6 m² Objem krychle 32,8 dm³ 1906,6 cm³ mm³ 0,1 m³

Úloha č. 4 Doplň následující tabulku: Objem krychle 27 m³125 dm³8000 cm³ Délka hrany krychle Povrch krychle

Řešení úlohy č. 4 Objem krychle27 m³125 dm³8000 cm³ Délka hrany krychle 3 m5 dm20 cm Povrch krychle54 m²150 dm²2400 cm²

Použité zdroje: Učebnice: Zdena Rosecká a kolektiv učitelů: Algebra pro 8. ročník,Brno,1999,IBSN Zdena Rosecká, Arnošt Míček: Geometrie pro 8. ročník, Brno, 1999, ISBN X