VY_32_INOVACE_48_Mala_nocni_hudba Jazyk a jazyková komunikace – český jazyk – orientace a porozumění textu 3. ročník – Malá noční hudba Autor: Hana Štrosová,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_16- Smrk ztepilý Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Advertisements

VY_32_INOVACE_30_Srnec_obecny Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_05- Růže šípková Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_60_Opakovani Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk, 3.ročník Opakování pro 3. ročník - čj Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
VY_32_INOVACE_20- pes domácí Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
VY_32_INOVACE_26_Slovni_druhy_uvod Jazyk a jazyková komunikace
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
VY_32_INOVACE_11- Borovice lesní Přírodověda - 4. ročník
Učíme se slovesa VY_32_INOVACE_03_ucimeseslovesa
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_21- Strakapoud velký Přírodověda - 4. ročník
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Stín a polostín VY_32_INOVACE_44_Stin_a_polostin
VY_32_INOVACE_03 - psaní u, ú, ů Český jazyk 2. ročník
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
Hospodářské plodiny,luštěniny
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_14- Jedle bělokorá Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Krkonoše VY_32_INOVACE_41_Krkonose
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
Římská čísla – Matematika 3.ročník
VY_32_INOVACE_27_Slovesa
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
VY_32_INOVACE_01 – Kružnice, matematika, 3. ročník
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_10- Vlaštovka obecná Přírodověda - 5. ročník
Léto VY_32_INOVACE_59_Leto Prvouka - 2. ročník
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
VY_32_INOVACE_33_Zajmena Jazyk a jazyková komunikace –
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
VY_32_INOVACE_37_Castice
Opakovací test z přírodovědy-4/1
VODOJEMY VY_32_INOVACE_25_Vodojemy Vlastivěda, 4.a 5.ročník
VY_32_INOVACE_35_Nacvik_deleni Matematika - 2. ročník
Adresa – Český jazyk, 3.ročník
VY_32_INOVACE_32- Magické čtverce Matematika - 3. ročník
Planeta Země VY_32_INOVACE_ 27_Zeme vlastivěda, 4.,5. ročník
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk Vlastní jména, abecední řazení Mgr. Iva Štancíková VY_32_INOVACE_14_vlastni_jmena OP VK oblast podpory 1.4 s názvem.
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
Překlad, otázka, zápor, doplňování, Anglický jazyk – 5. ročník –
Druhy optických prostředí
Písemné sčítání a odčítání do
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Bažant obecný.
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
VY_32_INOVACE_22 Člověk a jeho svět, Prvouka – BESIP I ročník
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_48_Mala_nocni_hudba Jazyk a jazyková komunikace – český jazyk – orientace a porozumění textu 3. ročník – Malá noční hudba Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělá

Malá noční hudba Ludvík Aškenazy 1.Jaký příbuzenský vztah je mezi hrdiny příběhu? 2.V jakou denní dobu se příběh odehrává? 3.Kolem jaké řeky šli? 4.Jak se jmenuj skladba, kterou slyšeli z okna domu? 5.Jaké hudební nástroje jsi v ukázce poznal(a)? 6.O co syn svého otce prosil? 7.Co nakonec udělali, místo aby šli domů a pustili si rádio?

Základní údaje o DUM Autor DUM: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9, Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: třetí Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: český jazyk Tematický okruh: Literární výchova Téma: Orientace v textu, porozumění DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro procvičování v předmětu český jazyk ve třetím ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů, stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.

Zdroje: text vlastní, návaznost na článek z čítanky pro 3.ročník,H.Doskočilová,J.Provazník,dr. J. Hezinová čítanka 3,Scientia, spol. s.r.o.,1993 