REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Statutární město Mladá Boleslav
Advertisements

Ústí nad Labem Dosažení potřebné kapacity justičních institucí
Dopravní stavby na střední Moravě
KANALIZACE A VODOVOD V OBCI SIBŘINA KANALIZAČNÍ PŘÍPOJKY
Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Organizace a řízení výstavbových projektů v praxi
Statutární město Ostrava Hlavní problémy v oblasti dopravy statutárního města Ostravy •Krácení finančních prostředků •Dokončování rozpracovaných.
Pohled ŘSD na možnosti a výhled realizace staveb na Moravě
ZK , př. 2 počet stran: 13 Stanovisko pracovní skupiny k výběru formy a způsobu reorganizace na úseku SÚS.
Zastavené stavby ŘSD a vývoj staveb v 2. polovině roku 2010 ministr dopravy Vít Bárta.
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Projekt TROLLEY Dobrý den.
R1 510 Satalice – Běchovice, oprava vozovky
Malá Chuchle – Lahovice
Představení projektu Rozvoj strojnické výroby - KOVO UNI s.r.o.
Cyklostezka Kotvrdovice - Jedovnice
Silnice nebo železnice
GP Bydlete na venkově 2008 Celkový objem finančních prostředků: 1,2 mil. Kč Předmět podpory: projektová dokumentace pro stavební řízení - 1. rekonstrukce.
PREZENTACE ŘSD ŽOFÍNSKÉ FÓRUM Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
ŘÍZENÍ STAVEBNÍHO DÍLA I Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Aspe® systém pro řízení stavebně investičních projektů.
Valná hromada Svazku vodovodů a kanalizací Ivančice Svazek vodovodů a kanalizací Ivančice B.M. Kuldy 20, Ivančice IČ DIČ CZ
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
Vodní hospodářství (2014–2016) Aleš Kendík náměstek pro řízení sekce vodního hospodářství
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Financování dopravní infrastruktury 2015 – 2016 Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Ing. Klára Dostálová, náměstkyně pro řízení sekce regionálního rozvoje Ing. Tomáš Sklenář, ředitel odboru územního plánování.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474) km 0,222-0,840“ Tento projekt byl financován výhradně z prostředků obce Investor: Obec Mosty u Jablunkova.
Kanalizace – kdy bude??? Povolovací, přípravný a realizační proces kanalizace Martin Exner, starosta obce Nová Ves Nová Ves
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
 projektová dokumentace pro územní řízení 2009  žádost o vydání územního rozhodnutí září 2010  vydání územního rozhodnutí srpen 2011  nabytí právní.
Územní studie silnice II/380 Sokolnice - Čejč Vstupní jednání s obcemi, ORP, úřady územního plánování a stavebními úřady Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Informace o aktualizaci Politiky územního rozvoje ČR Ing. Filip Novosád, OÚP MMR 14. zasedání Pracovní skupiny pro udržitelný rozvoj regionů, obcí a území.
NABÍDKA POZEMKŮ BUŠTĚHRAD RFK Invest, a.s., sídlem Praha 3, Husinecká 10, PSČ , IČ: zaps. v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
Financování bezbariérových úprav chodníků a cyklistických stezek Seminář SMO ČR, SFDI a ČKAIT Praha, 9. září 2014 Ing. Karel Havlíček.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Nové podmínky administrace projektů Ing. Zdeněk Bogoč.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Stavební akce a uzavírky na krajské silniční síti
Informace o stavu přípravy trasy metra I.D
VYJÁDŘENÍ K DOPISU ZE DNE DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K PROJEKTU
PREZENTACE ŘSD Moravské dopravní fórum 2017 Ing. Jan Kroupa
Podnikatelská zóna Š t e r n b e r k
Směrnice č. V-2/2012 Směrnice upravující postupy Ministerstva dopravy, investorských organizací a Státního fondu dopravní infrastruktury v průběhu přípravy.
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Financování dopravní infrastruktury z rozpočtu SFDI v roce 2017
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Územní studie silnice II/416 Žatčany – Slavkov u Brna
XII. Konference samospráv Olomouckého kraje
Besip Zlínského kraje Zlín,
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2014
UK FTVS - Výstavba první a druhé etapy sportovního kampusu Veleslavín
Investice a neinvestiční opravy na krajské silniční síti v r. 2018
Program Prevence před povodněmi I. až IV. etapa
Obec Sibřina Plán investičních a provozních záměrů obce 2018 – 2022
PREZENTACE ŘSD VIII. ročník konference MORAVSKÉ DOPRAVNÍ FÓRUM
Tisková konference – Metro D
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Příprava, výstavba a provozování vysokorychlostních tratí (VRT)
VIII. ročník Konference Moravské dopravní fórum
Konference Dopravní Infrastruktura Litomyšl 2019
Rozvoj dopravní infrastruktury z pohledu Hospodářské komory ČR
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
Transkript prezentace:

REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD

Obsah Vybrané položky rozpočtu ŘSD ČR Harmonogram přípravy a realizace R35 - Pardubický kraj Nejvýznamnější silniční stavby ŘSD ČR v Pardubickém kraji v realizaci v přípravě

Vybrané položky rozpočtu ŘSD ČR RepublikaPardubický krajprocenta Jmenovité investiční akce ,8 Příprava investičních staveb ,5 Neinvestiční akce Celkem ,4 v tis. Kč

Harmonogram přípravy a realizace - Pardubický kraj Název stavby délkainvestice (km)(mld. Kč)1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q1Q2Q3Q4Q MÚK Opatovice, dostavba estakády1,1001,7 Opatovice - Časy12,6106,8 Časy - Ostrov14,7005,6 Ostrov - Vysoké Mýto7,0003,0 Vysoké Mýto - Džbánov5,8002,1 Džbánov - Litomyšl11,5004,4 Litomyšl - Janov6,7502,3 Janov - Opatovec11,7504,2 Opatovec - Staré Město16,60013,2 CELKEM87,81043,3 Zpracování záměru projektu včetně projednání a schválení Zpracování dokumentace pro územní rozhodnutí včetně průzkumů Projednání Dokumentace pro územní rozhodnutí a vydání územního rozhodnutí Dokumentace pro stavební povolení včetně průzkumů Majetkoprávní příprava stavby Projednání dokumentace pro stavební povolení, projektová dokumentace provedení stavby Výběrové řízení na zhotovitele stavby Realizace stavby VYSVĚTLIVKY

Nejvýznamnější silniční stavby Pardubického kraje na síti TEN-T - v realizaci R35 MÚK Opatovice, dostavba estakády Součástí stavby je výstavba estakády v délce 1 km, ramp napojujících kruhový objezd ve směru Vysoké Mýto a 100 m čtyřpruhové komunikace. Dokončení této stavby umožní před zprovozněním dalších úseků bezproblémový přístup staveništní dopravy již v průběhu výstavby úseku R35 Opatovice –Časy. celkový náklad stavby dle smlouvy: mil. Kč bez DPH zahájení stavby: 06/2010 přerušení stavby: 08/2010 – 06/2013 pokračování stavby: 06/2013 termín dokončení: 12/2015

Nejvýznamnější silniční stavby Pardubického kraje - v realizaci I/37 Chrudim –obchvat, úsek Medlešice – křiž. I/17 Obchvat převezme maximální část dopravní zátěže ve směru sever-jih a veškerou tranzitní dopravu. Pro zajištění vymístění tranzitní dopravy nejen z města Chrudim, ale i ze Slatiňan je nutná dostavba druhé etapy, obchvat – úseku křiž. I/17 –Slatiňany. Po přerušení přípravy této části v předchozích letech je dnes příprava obnovena, dokončena aktualizace projektu a ještě v tomto roce znovu zahájí výkupy pozemků. zahájení stavby: 03/2013 uvedení do provozu: 12/2015 celkový náklad stavby dle smlouvy: mil. Kč bez DPH

Nejvýznamnější silniční stavby Pardubického kraje - v přípravě R35 Opatovice nad Labem – Časy 12,6 km dlouhý úsek přímo navazuje na rozestavěnou mimoúrovňovou křižovatku v Opatovicích nad Labem. Na stavbu je dokončena dokumentace pro stavební povolení včetně expertíz dokumentací a zapracování projednaných změn. Probíhá majetkoprávní příprava stavby. Návrhy kupních smluv zaslány na 100 % dotčených LV. Kupní smlouvy uzavřeny na 92% LV. V roce 2015 budou prováděny geotechnické průzkumy pro zadávací dokumentaci a bude v konceptu zpracována zadávací dokumentace k projednání. Současně probíhá příprava podkladů pro zadání záchranného archeologického průzkumu tak, aby mohl být prováděn před vlastním zahájením stavebních prací na R35 v daném úseku. předpokládaná cena stavby: mil. Kč bez DPH předpokládaný termín zahájení: IV.Q 2016 předpokládaná lhůta výstavby: 38 měsíců

Nejvýznamnější silniční stavby Pardubického kraje - v přípravě R35 Časy –Ostrov 14,7 km dlouhý úsek dokončí propojení křižovatky v Opatovicích nad Labem se silnicí I/17 mezi Chrudimí a Vysokým Mýtem. Po dokončení obou úseků dojde k vymístění převážné části tranzitní dopravy z Hradce Králové, Pardubic a Chrudimi a částečně z obcí na stávajících silnicích I/35 a I/36. Na stavbu je dokončena dokumentace pro stavební povolení včetně expertíz dokumentací a zapracování projednaných změn. Probíhá majetkoprávní příprava stavby. Návrhy kupních smluv zaslány na 100 % dotčených LV. Kupní smlouvy uzavřeny na 70% LV. Urychlení přípravy dvou úseků R35 mezi obcemi Opatovice nad Labem a Ostrov značně ovlivnilo přijetí novely zák. 416/2009 Sb. účinné od Tato novela výrazně urychlila majetkoprávní vypořádání a umožnila během krátké doby zajistit sesmluvnění 92% (70%) pozemků nutných k realizaci stavby. předpokládaná cena stavby: mil. Kč bez DPH předpokládaný termín zahájení: IV.Q 2016 předpokládaná lhůta výstavby: 38 měsíců

Rizika přípravy

© ŘSD 2015 Děkuji za pozornost Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR