O BCHODNÍ AKADEMIE, S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A J AZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY, H RADEC K RÁLOVÉ Autor:PhDr. Petr Schlegel Název materiálu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Skladba vět - slovosled
Advertisements

Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Německý jazyk GUTEN TAG! LEKTION 1 7. ročník
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu EU Peníze školám ZŠ Domažlice Číslo a název šablony.
W - FRAGEN W - otázky. W - FRAGEN W - otázky W -FRAGEN WER? WIE? WAS? WO? WOHER? WEM? WANN? WARUM? KDO? JAK? CO? KDE? ODKUD? KOMU? KDY? PROČ?
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
TÁZACÍ ZÁJMENA A TÁZACÍ PŘÍSLOVCE
Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA1_03_prezentace
1.Das ist Paul. WER ist das? Kdo je to? 2.Thomas ist dort. WO ist Thomas? Kde je Thomas?
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Blasenspiel W-Fragen für Anfänger
Německý jazyk příslovce tázací Wer. Wie. Was. Wo. Warum
W – FRAGEN W- otázky. W – FRAGEN W- otázky WER? KDO? WIE? JAK? WAS? CO? WARUM? PROČ? WOHER? ODKUD?
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
1. LEKCE (1. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Jméno autora: Jitka Hegerová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: sedmý Tematická oblast: Deutsch mit Max – einfach und mit Spa3.
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 8 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Familie I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Verben 1 Das Präsens Konjugation der schwachen Verben Pomocí této prezentace se žáci seznámí s časováním slabých (pravidelných) sloves v přítomném čase.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_06.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_32_NJ7_W-Fragen TÉMA: W-Fragen ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4.
Kdo?, jak?, co?, kde?, který?, v kolik hodin? wer wie was wo welcher, welche, welches wann wie lange um wie viel kdo jak, jaký co kde který kdy jak dlouho.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Německý jazyk 7.-9.r. TEMA: Fragen - RISK ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_36_NJ7_AZ kviz,E.0-1, Teil 1 TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU: OPVK.
Deutsch mit max lektion 1
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Wiederholung 1.-3.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.8.A.09_otazky_a_odp ovedi Datum : Ročník : osmý.
Název školy ZŠ. J. E. P urkyně a Základní umělecká škola Libochovice Autor Mgr. Venuše Plášilová Název VY_32_INOVACE_42_NJ_FRAGEN Téma FRAGEN Číslo projektu.
Zápor v německé větě VY_32_INOVACE_02-03 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Gramatické.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přeložky se 3. pádem VY_32_INOVACE_02-15 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk – 2. cizí jazyk Tematický.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Mach mit! Lerne und wiederhole den Wortschatz.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
FRAGEN ÜBUNGEN Název školy
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Žáci si formou prezentace procvičují poznatky v daném učivu.
Tvoření otázek v němčině
Transkript prezentace:

O BCHODNÍ AKADEMIE, S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A J AZYKOVÁ ŠKOLA S PRÁVEM STÁTNÍ JAZYKOVÉ ZKOUŠKY, H RADEC K RÁLOVÉ Autor:PhDr. Petr Schlegel Název materiálu: VY_32_INOVACE_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_16 W otázky Téma sady:Řečové dovednosti Obor, ročník:Obchodní akademie, 3. ročník Datum vytvoření:květen 2014 Anotace:W otázky, odpovědi Metodický obsah:Opakování probraného učiva, nenáročná konverzace

W - F RAGEN Wer Wie Was Wo Woher Welcher, -e, -es Wann? Wie lange?

W ER ? K DO ? Wer ist das? Wer bist du? Wer ist da? Wer ist auf dem Bild? Wer ist dort? Wer ist nicht da? Wer ist das da links? Wer ist das da rechts? Wer ist in der Mitte? Kdo je to? Kdo jsi (ty)? Kdo je tady? Kdo je na obrázku? Kdo je tam? Kdo tu není? Kdo je to tady vlevo? Kdo je to tady vpravo? Kdo je uprostřed?

W IE ? J AK ? Wie heißt du? Wie heißt dein Bruder? Wie heißt deine Tante? Wie geht es dir? Wie ist deine Lieblingsfarbe? Wie ist deine Telefonnummer? Jak se jmenuješ? Jak se jmenuje tvůj bratr? Jak se jmenuje tvá teta? Jak se ti daří? Jaká je tvoje oblíbená barva? Jaké je číslo tvého telefonu?

W AS ? C O ? Was ist das? Was ist hier? Was ist dort? Was ist das da? Was machst du? Was magst du? Was isst du gern? Co je to? Co je tady? Co je tam? Co je tady to? Co děláš? Co máš rád(a)? Co rád(a) jíš?

W O ? K DE ? Wo wohnst du? Wo bist du? Wo ist dein Heft? Wo wohnt Ute? Wo wohnen Sie? Wo arbeitet er? Wo sitzt sie? Kde bydlíš? Kde jsi? Kde je tvůj sešit? Kde bydlí Ute? Kde bydlíte (Vy)? Kde pracuje (on)? Kde sedí (ona)?

W ELCHER ? K TERÝ ? Welcher Tag ist heute? Welcher Tag war gestern? Welcher Tag ist morgen? Welche Farbe magst du? Který je dnes den? Který den byl včera? Který den bude zítra? Kterou barvu máš rád?

W OHER ? O DKUD ? Woher kommst du? Woher kommen Sie? Woher kommt dein Opa? Woher kommt deine Freundin? Odkud jsi? Odkud jste? Odkud pochází tvůj dědeček? Odkud je tvá kamarádka?

W ANN ? Wann kommst du? Wann hast du Training? Wann kommt Inge? Kdy přijdeš? Kdy máš tréning? Kdy přijde Inge?

W IE LANGE ? Wie lange bleibst du dort? Wie lange lernst du? Wie lange spielst du Tennis? Jak dlouho tam zůstaneš? Jak dlouho se učíš? Jak dlouho hraješ tenis?

P ŘELOŽ : Kdo je to? Kdo jsi (ty)? Kdo je tady? Kdo je na obrázku? Kdo je tam? Kdo tu není? Kdo je to tady vlevo? Kdo je to tady vpravo? Kdo je uprostřed? Wer ist das? Wer bist du? Wer ist da? Wer ist auf dem Bild? Wer ist dort? Wer ist nicht da? Wer ist das da links? Wer ist das da rechts? Wer ist in der Mitte?

P ŘELOŽ : Jak se jmenuješ? Jak se jmenuje tvůj bratr? Jak se jmenuje tvá teta? Jak se ti daří? Jaká je tvoje oblíbená barva? Jaké je číslo tvého telefonu? Wie heißt du? Wie heißt dein Bruder? Wie heißt deine Tante? Wie geht es dir? Wie ist deine Lieblingsfarbe? Wie ist deine Telefonnummer?

P ŘELOŽ Co je to? Co je tady? Co je tam? Co je tady to? Co děláš? Co rád(a) jíš? Was ist das? Was ist hier? Was ist dort? Was ist das da? Was machst du? Was isst du gern?

P ŘELOŽ Kde bydlíš? Kde jsi? Kde je tvůj sešit? Kde bydlí Ute? Kde bydlíte (Vy)? Kde pracuje (on)? Kde sedí (ona)? Wo wohnst du? Wo bist du? Wo ist dein Heft? Wo wohnt Ute? Wo wohnen Sie? Wo arbeitet er? Wo sitzt sie?

P ŘELOŽ Který je dnes den? Který den byl včera? Který den bude zítra? Kterou barvu máš rád? Welcher Tag ist heute? Welcher Tag war gestern? Welcher Tag ist morgen? Welche Farbe magst du?

P ŘELOŽ Odkud jsi? Odkud jste? Odkud pochází tvůj dědeček? Odkud je tvá kamarádka? Woher kommst du? Woher kommen Sie? Woher kommt dein Opa? Woher kommt deine Freundin?

W ANN ? Kdy přijdeš? Kdy máš tréning? Kdy přijde Inge? Wann kommst du? Wann hast du Training? Wann kommt Inge?

W IE LANGE ? Jak dlouho tam zůstaneš? Jak dlouho se učíš? Jak dlouho hraješ tenis? Wie lange bleibst du dort? Wie lange lernst du? Wie lange spielst du Tennis?

Autorská práva Autor: Petr Schlegel Název díla: W otázky Datum vzniku: červen 2014 Dílo smí být dále šířeno pod licencí CC BY-SA. Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Všechna neocitovaná autorská díla jsou dílem autora.