Turistická Oblast Těšínské Slezsko Petr Kolčárek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
. Pec pod Sněžkou Sdružení cestovního ruchu a propagace
Advertisements

BESKYDY.
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
1 Produkty cestovního ruchu (Vztah ke klientům z města) Ing. Marie Stříbrná.
Letní rekreace v ČR. sezóna = červen - září maxima = 1.pol.července ( prázdniny, podnikové dovolené, dovolené, letní tábory... ) červenec = nejteplejší,
… správný cíl vaší cesty!
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, cestovní,
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/
Turistická oblast Těšínské Slezsko
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_67.
Poznejte své město a okolí
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Sportovní vyžití v Karviné
Procházka historií a současností města Karviné
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Prezentace turistické oblasti
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
C estovní ruch na Šluknovsku - co můžeme nabídnout ? Ing. Eva Hamplová MAS Šluknovsko Tolštejn,
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Městské informační centrum Liberec. LIBEREC EVROPSKÉ MĚSTO SPORTU 2012 V roce 2011 bylo městu Liberec uděleno prestižní ocenění EVROPSKÉ MĚSTO SPORTU.
Jeseníky přes hranici, z. s. Mahenova 624/11, Jeseník
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů. HOTEL PARK OSTRUŽNÁ Nově postavený horský hotel v krásném prostředí lyžařského, turistického a cykloturistického.
Moravskoslezský kraj Jana Němcová
OPAKOVÁNÍ III. Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_710_3TR_PRV Autor: Mgr.
Moravskoslezský kraj Moravskoslezský kraj  je jedním ze 14 vyšších územních samosprávných celků v Česku. Z větší části leží v Českém slezsku, zbývající.
Stezka technických atraktivit
Slezské muzeum Alena Křížová. Historie muzea: Roku 1814 bylo založeno Gymnazijní muzeum - první instituce na území ČR. Roku 1882 bylo založeno Uměleckoprůmyslové.
Základní škola, Karviná – Nové Město, Komenského 614,
Školení: vhodné fungování a zapojení nástrojů územních politik Ostrava,Hotel Brioni
Prezentace KRKONOŠ Eva ČERNOCHOVÁ 5MB Na mateřské dovolené.
Kulturní předpoklady cestovního ruchu Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Socioekonomická sféra
LIPNO CARD – karta plná zážitků
LOPOGOLF
Daniela Matějů Odbor evropských projektů MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ.
Moravskoslezský kraj územní jednotka Moravskoslezsko Jedná se o nejlidnatější kraj v ČR, který vyplňuje sever Moravy. Na složení obyvatel se také podílejí-
DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM Bc. Petra Zivrová MÁME VÁM CO NABÍDNOUT.
Potenciál města Kroměříže v cestovním ruchu a cesty k jeho využití.
TURISTICKÉ OBLASTI JIHOMORAVSKÉHO KRAJE C Z.1.07/1.4.00/ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; C Z.1.07/1.4.00/
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
HIT sezony Nejlepší valašská hospoda 2011 Vyhlášení výsledků.
HIT SEZONY 2014 VÝZNAMNÝ POČIN CESTOVNÍHO RUCHU VÝCHODNÍ MORAVY 2013 VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ HIT SEZONY 2014 VÝZNAMNÝ POČIN CESTOVNÍHO RUCHU VÝCHODNÍ MORAVY.
Trojanovice Regionální návštěvnická karta Nově v Beskydech Prezentace regionů 2015
Těšínské Slezsko Region Card prioritní nástroj marketingu a spolupráce v destinaci Petr Kolčárek destinační manažer turistické oblasti Těšínské Slezsko.
Česká republika Zlínský kraj. Anotace: Materiál slouží k seznámení s jedním z krajů České republiky (Morava) – Zlínským krajem.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Česká republika Moravskoslezský kraj. Anotace: Materiál slouží k seznámení s jedním z krajů České republiky (Morava) – Moravskoslezským krajem.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Moravskoslezský kraj.
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
DOVOLENÁ Fornůsková, Luběnová 8. A.
Plzenecká 50 TJ Sokol Starý Plzenec a Asociace sportu pro všechny
Beskydy Adéla Hodboďová.
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Malá Morávka a Karlov pod Pradědem
Značka „Českosaské Švýcarsko
Základní škola, Hradec Králové
Jakou nabídku očekává český turista v Polsku
Města České republiky kvíz 3.část Autor materiálu: Mgr. Martin Holý
Zájezd do Českého Švýcarska
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
Nina Geisselreiterová 4.A
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Transkript prezentace:

Turistická Oblast Těšínské Slezsko Petr Kolčárek

Kde jsme?

Silné stránky Lázně Darkov jako významná konkurenční výhoda Možnosti pro pěší turistiku a cykloturistiku Celoroční využitelnost atraktivit Relativní dostatek hotelů *** Napojení na tradice a folklór (Gorolé) Krásné hory a příroda Atraktivity v oblasti poznávací turistiky Blízkost Polska i Slovenska

Asociační produkt TROJMEZÍ Trojmezí – bod, kde se stýkají hranice třech států (ČR, SK, PL) Trojmezí – pojem, který asociuje a vystihuje geografické, etnografické a historické umístění turistické oblasti Těšínské Slezsko

TROJMEZÍ Trojmezí – top (odlišné) atraktivity a příležitosti - Zámek Fryštát v Karviné - Kotulova dřevěnka v Havířově - Archeopark v Chotěbuzi - Historie výroby železa (Muzeum Třinec) - Kryté dětské hřeiště v hotelu Stará Ameryka Jablunkov - Zážitkové centrum URSUS, Dolní Lomná - Letní bobová dráha v Mostech u Jablunkova - Trojmezí na Hrčavě - Horské koloběžky na tur. Chatě Skalka - Turistika v Těšínských Beskydech (turistické chaty) - Rozhledna na Velké Čantoryji - Loděnice v Karviné - Adventure golf v Bohumíně - Pěchotní srub v Bohumíně (rozsáhlé opevnění 2.sv válka)

TROJMEZÍ marketingová podpora Hra – sbírání dílků puzzle, které klient dostane při návštěvě nejvýznamnějších atraktivit či míst „Na Trojmezí aktivně“….“Na Trojmezí pro rodinky“ Cílová skupina - rodiny s dětmi Kartu pro nalepení dílků obdrží zdarma ve kterémkoliv turistickém informačním centru v Těšínském Slezsku Po nalepení všech dílků obdrží opět ve kterémkoliv TIC drobný upomínkový dárek Pokud bude mít zájem, bude zařazen do závěrečného slosování o hodnotnější ceny (víkendový pobyt, hodnotné dárky a podobně)

TROJMEZÍ marketingová podpora

Děkujeme za Vaši pozornost Petr Moc