Inkluzivní a integrativní pedagogika KPG / 4408/4458 Ladislav Zilcher.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
KPG/0296 Sociální práce s mentálně postiženými
Advertisements

„Webové listy“ – virtuální nástěnka
Tato prezentace je spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující.
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Edukace a rozvoj osob s mentálním postižením
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
Další vývoj přiřazování kvalifikací k EQF v České republice Miroslav Kadlec, Praha,
 systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
 je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole  s důrazem na implementaci.
1. Setkání – Program seminářů, požadavky k zápočtu, požadavky ke zkoušce.
PRVOUK – vědecko výzkumné aktivity katedry speciální pedagogiky Praha PedF UK
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Úvodní seminář 22. září.
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
XII. ročník konference ČAPV
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Základy výživy ve sportu
Integrativní speciální pedagogika
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
SPLBP_ZSE Základy speciální pedagogiky Etopedie
Prvá študentská vedecká konferencia v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika ŠTUDENT NA CESTE K PRAXI Analýza podpůrných opatření a poradenských.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Základy firemních financí Cvičení 1.. Základní informace Ing. Gabriela Oškrdalová Katedra financí, dveře č. 502 Konzultační hodiny: Čt 9.20 –
Základy speciální pedagogiky Logopedie 1
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Projekt VIP Kariéra II - KP Bez bariér až na trh práce Ing. Jana Trhlíková Konference , Praha.
Metody zpracování informací PhDr. Jiří Javorský, CSc. Kontakty do práce  Tel.: 
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
Inkluze jako bubák školství? Ladislav Zilcher Chomutov
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
PEDAGOGICKÁ PSYCHOLOGIE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Speciální pedagogika Doc. PaedDr. Olga Zelinková, CSc.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
MAP Trutnovsko Základní informace , Havlovice MAP Trutnovsko.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova
INKLUZIVNÍ PEDGOGIKA Ladislav Zilcher. Podmínky zápočtu konference/ Shlédnout online konference (Mark Penfold.
Šachy do škol 2016/17.
9. Tvorba individuálního plánu
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní plán inkluze + OP VVV
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Poruchy autistického spektra
Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4065
Seminář ke speciální pedagogice 1
PhDr. Lenka Gajzlerová Úvodní hodina.
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
Integrativní speciální pedagogika
PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D. SZ7BK_SP1P Speciální pedagogika 1
Teorie rekreace a výchovy v přírodě
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
9. Tvorba individuálního plánu
Zdenko Reguli Lucie Mlejnková
Pracovní skupina Vzdělávání
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
INKLUZIVNÍ PEDGOGIKA Ladislav Zilcher. INKLUZIVNÍ PEDGOGIKA Ladislav Zilcher.
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Š A B L O N Y II.
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Inkluzivní a integrativní pedagogika KPG / 4408/4458 Ladislav Zilcher

Komunikace  Kontakt:  Další info (KH, nepřítomnost): PF → KPG → Personální složení  El. komunikace: předmět u: kód a název předmětu (jinak není jistota, že bude vůbec registrován)

Inkluzivní a integrativní pedagogika  Podmínky splnění předmětu:  Docházka: min 80%  Plnění průběžných úkolů  Aktivita během semináře  Presentace zahraničního a tuzemského VĚDECKÉHO článku.  Presentace dílčích výstupů

Základní literatura  HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, ISBN   PEŠATOVÁ, I., TOMICKÁ, V. Úvod do integrativní speciální pedagogiky. Liberec: TU, ISBN  LECHTA, V. Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, ISBN

Doporučená literatura  Booth T., & Ainscow, M. (2007). Ukazatel inkluze. Rozvoj učení a zapojení ve školách. Praha: Rytmus.  Hájková V., & Strnadová I. (2013). Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice. Pedagogika, 63(2),  Horňáková, M. (2006). Inklúzia – nové slovo, alebo aj nový obsah? Efeta, 16(1), 2-5.  Kasíková, H., & Straková, J. (2011). Diverzita a diferenciace v základní škole. Praha: Karolinum.

Doporučené materiály  Materiály UJEP:  Online konference od zahraničních odborníků: stazeni/radce-pro-inkluzi/  Katalogy Systémové podpory inkluzivního vzdělávání: