Inkluzivní a integrativní pedagogika KPG / 4408/4458 Ladislav Zilcher
Komunikace Kontakt: Další info (KH, nepřítomnost): PF → KPG → Personální složení El. komunikace: předmět u: kód a název předmětu (jinak není jistota, že bude vůbec registrován)
Inkluzivní a integrativní pedagogika Podmínky splnění předmětu: Docházka: min 80% Plnění průběžných úkolů Aktivita během semináře Presentace zahraničního a tuzemského VĚDECKÉHO článku. Presentace dílčích výstupů
Základní literatura HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada, ISBN PEŠATOVÁ, I., TOMICKÁ, V. Úvod do integrativní speciální pedagogiky. Liberec: TU, ISBN LECHTA, V. Základy inkluzivní pedagogiky: dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, ISBN
Doporučená literatura Booth T., & Ainscow, M. (2007). Ukazatel inkluze. Rozvoj učení a zapojení ve školách. Praha: Rytmus. Hájková V., & Strnadová I. (2013). Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice. Pedagogika, 63(2), Horňáková, M. (2006). Inklúzia – nové slovo, alebo aj nový obsah? Efeta, 16(1), 2-5. Kasíková, H., & Straková, J. (2011). Diverzita a diferenciace v základní škole. Praha: Karolinum.
Doporučené materiály Materiály UJEP: Online konference od zahraničních odborníků: stazeni/radce-pro-inkluzi/ Katalogy Systémové podpory inkluzivního vzdělávání: