© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
… aneb Všude samý sponzoring OLGA JURÁŠKOVÁ
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Propagace a reklama na facebooku
Média a propagace Co můžu udělat, aby se o akci vědělo.
Neziskové organizace a jejich financování
Pro zvířata v tísni Nabídka ke spolupráci 2010 Velikost národa, jeho morální výše může být posuzována podle toho, jak nakládá se svými zvířaty, Mahátma.
Fundraising PE 415.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
C2 - Vodafone Restricted Classified on: Owner: PremFili Printed on: Open/Printed by: Filip, Přemysl, VF-CZ Dobrovolnictví z pohledu firmy.
CZ / Podpora konkurenceschopnosti a adaptability MSP prostřednictvím systematického modulového vzdělávání a poradenství Středisko služeb.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
LIDÉ DÁVAJÍ LIDEM Všude jsou jen lidé – individuální dárci, firemní dárci, úředníci….. Lidé dávají dary, když jsou o to požádáni. Jakmile darují, musíme.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Podpora kvality farmářských trhů a potravin z pohledu médií Lenka Krbcová.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Neziskové organizace a jejich financování
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
Úvodní konference projektu „Průvodce světem Multimédií“ 21. září 2010 LAPTUS s.r.o., rozvojová agentura.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Komunikační plán RPS Realizované projekty leden-červen 2007 Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
SOCIÁLNÍ FIRMA. Od roku 1990 usiluje o integraci osob s postižením do běžného života Podporuje: –bezbariérovou individuální dopravu, –služby osobní asistence,
Komerční banka - partner pro příjemce dotací Jitka Haubová zástupce výkonné ředitelky korporátního bankovnictví KB 190. Žofínské fórum, Čerpání.
A JEHO PROJEKTY. Sdružení CzechInno Součást systému inovačního podnikání ČR Součást systému inovačního podnikání ČR Sdružení CzechInno:  Je neziskovým.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Financování NO Systém veřejného financování - financování z veřejných rozpočtů Finance z neveřejných zdrojů (tuzemských i zahraničních) Nadace tuzemské.
Fungování ASZ v lokalitách na příkladu Kutné Hory Jiří Franc/místostarosta Kutné Hory Vít Lesák/Agentura pro sociální začleňování Praha,
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Jak vybrat ty správné zaměstnance? Bronislava Plesníková, CSR Manager LMC s.r.o.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Ekonomika Zdroje finančních prostředků pro neziskové organizace 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_09.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Vyhlašuje veřejnou sbírku na pomoc obětem nepokojů Ukrajině Pomoc Charity bude zaměřena na podporu zdravotnických zařízení a následnou pomoc lidem, kteří.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Občanské sdružení D.R.A.K. Oblačná 450/ Liberec 5
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Zpráva o stavu českého sponzoringu Konference Sponzoring, Praha Ing. Ondřej Obluk MBA.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Strategie.
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
„Jsme rovnocenní partneři“
KA 1 Podpora a rozvoj služeb v oblasti SPOD
Individuální dárcovství
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Inspirovat. Tvořit. Spojovat. Vzdělávat. Spolupracovat.
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Transkript prezentace:

© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,

Cesta k dlouhodobému partnerství  Jak správně oslovit firmu?  Jakou spolupráci firmě nabídnout?  Jak s firmou průběžně komunikovat? Dlouhodobé partnerství © ABB Group November 15, 2016 | Slide 2

© ABB Group November 15, 2016 | Slide 3 Oslovení dárce  Oslovení konkrétní firmy a osoby. Zjistěte:  Jaké jsou zásady a oblasti dárcovství firmy XY?  Je zde souvislost s předmětem a místem podnikání?  Co mohu nabídnout dárci a jak může dárce pomoci?  Je můj přístup inovativní?   Pracovní , NE  Dopis  Originální forma, např. panenka vystřižená z papíru Forma Obsah

© ABB Group November 15, 2016 | Slide 4 Oslovení dárce Příklad ABB s.r.o.  Podporujeme vzdělávání a integraci  Zaměřujeme se na dárcovství, nikoli komerční sponzoring  Nepodporujeme jednotlivce, církevní ani politické instituce  S neziskovými organizacemi navazujeme přímou spolupráci  Neziskové organizace podporujeme aktivně a dlouhodobě NEmůžou uspět  nemocný Jarda  pěvecký sbor  Fond ohrožených dětí  Světluška  Charita Česká republika můžou uspět  kroužek robotiky AMAVET  SPMP  Rozmarýna  Domov pro mne  Klub dárců krve Zaměření a zásady dárcovství Šance na úspěch

Nabídka spolupráce  Konkrétní projekt  Role dárce  Výše daru  Nefinanční možnosti pomoci  Zapojení zaměstnanců © ABB Group November 15, 2016 | Slide 5  Nákup produktů (dárky, reklamní předměty, PF)  Nákup služeb (catering, organizace akce)  Darování produktů nebo služeb  Darování nábytku, výpočetní techniky  Firemní dobrovolnictví  Zaměstnanecké sbírky Co zajímá dárce?

Sebeprezentace a komunikace Sebeprezentace NNO:  Základní prvky vizuální identity  Logo, barvy, šablony  Propagační materiály  Webové stránky Komunikace s dárcem:  Určení osoby, která komunikuje s dárcem  Pravidelné zasílání elektronických zpravodajů  Tvorba článků pro média i zaměstnance  Výroční zpráva © ABB Group November 15, 2016 | Slide 6 Profesionál- ní vzhled Pravidelná komunikace

© ABB Group November 15, 2016 | Slide 7 Shrnutí  Adresné oslovení a nabídka inovativní spolupráce  Kvalitní webové stránky a propagační materiály  Pravidelné informace o činnosti neziskové organizace  Možnost zapojení zaměstnanců do podpory  Nabídka výrobků a služeb od neziskové organizace Co dárce ocení na neziskové organizaci?

© ABB Group November 15, 2016 | Slide 8