Počet odevzdaných dotazníků: 40.  Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Budu školákem Program pro předškoláky a jejich rodiče:
Advertisements

Proč studovat na Vysoké škole Karla Engliše?
AUTOEVALUACE ŠKOLY AUTOEVALUACE UČITELE Může to být cesta ke kvalitě?
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Různé role zástupce ředitele školy
zahajovací třídní schůzka 14. června 2013
Role asistenta v Montessori pedagogice
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Taneční a pohybová výchova
Pomáháme dětem vkročit do života PROJEKT KÁMOŠ. Nejpřirozenější prostředí pro dítě je rodina.
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Projekt vznikl dřív e n e ž tvorba ŠVP Samostatná akce Studentské rady (žákovského orgánu na škole ) Pokrývá průřezové téma osobní a sociální výchova.
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
Základy pedagogické metodologie Mgr. Zdeněk Hromádka
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Masarykova základní škola
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Masarykovo gymnázium.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Rozbor celkové úrovně vzdělávání na ZŠ Olbramovice po ukončení celkové rekonstrukce školy (ve školních letech 2012/2013 a 2013/2014) Vyhodnocení dotazníku.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Prima A setkání s rodiči 18.června 2007 aula školy.
„Blick über den Zaun“ Austausch Zürich – Prag 2012 / 13.
Hodnocení IVP.
Škola Vinoř Anketa březen 2015.
Pohled pedagoga běžné základní školy na podporu komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností PhDr. Veronika Girglová Katedra speciální.
Přijímací řízení pro školní rok 2009/10 Osmileté studium.
Autoevaluace gym. Brno, tř. Kpt. Jaroše 14. Obecně zahajujeme dvouleté evaluační období evaluace proběhne v celém období, postupně.
Přijímací řízení 2010 Gymnázium Ostrov.
Faktory ovlivňující přechod žáků 5. ročníků na víceleté gymnázium Poznatky z longitudinálního výzkumu CLoSE Jana Straková, David Greger.
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Roman Kneifl 1. S (šestileté studium) - Ing. Milan Macas (čtyřleté studium) - Ing. Jana Kočanová Výchovná.
1 Systémové pojetí hospodářské organizace (SHO) část 2. Stanislav Horný VŠE, katedra Systémové analýzy
Výchovný poradce v systému poradenských služeb na základní škole
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
 program „Začít spolu“ (Step by Step) je realizován ve více než 30 zemích  v ČR od 1994 v MŠ, 1996 v ZŠ  pedagogický přístup orientovaný na dítě 
Inkluze pohledem rodiče: příklad dobré praxe z Liberce Dítě s mentálním postižením v běžné základní škole (ZŠ Sokolovská, Liberec) Mgr. Hana Kubíková.
MAPOVÁNÍ ŠKOLY ŠKOLA PRO DEMOKRACII. PRÁCE S KRITÉRIEMI ♦ s materiálem škola pro demokracii jsme pracovali v měsících únor a březen ♦ do práce byli především.
1 Novela zákona o pedagogických pracovnících. 2 Hlavní cíle změn Zvýšit prostupnost kvalifikací pro jednotlivé druhy a stupně škol Zrušení některých zbytečných.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
Informace pro rodiče budoucích studentů I.A
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Kritéria přijímacího řízení v 1. kole pro šk. r /18
Třídní učitelé: 1.O (osmileté studium) – Mgr. Jan Palkovič 1. S (šestileté studium) - Mgr. Václava Šnokhousová (čtyřleté studium) - Mgr. Ilona Nová.
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Přijímací řízení pro školní rok 2017/18
Rozvoj týmové spolupráce prostřednictvím pohybových aktivit
Téma: Spolupráce MŠ a ZŠ v rámci jednoho právnického subjektu
Třídní schůzky T4
Zápis do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2017/2018
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
přijímací řízení Na STŘEDNÍ ŠKOLY
Zápis do 1. ročníku ZŠ pro školní rok 2018/2019
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ Kritéria přijímacího řízení v 1. kole pro šk. r
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková.
První zkušenosti s evaluací
Setkání kariérových poradců
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Druhý stupeň malotřídně
Školní vzdělávací program
Zástupce ředitelky školy
PaedDr. Dagmar Kuzníková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

Počet odevzdaných dotazníků: 40

 Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy, dobré vztahy, rodinná atmosféra  Pocit bezpečí pro naše děti  Vyšší nároky školy, dobrá příprava na další studium

 Vyřešit kontinuitu výuky až do třídy - vícekrát  Zpřístupnit plán práce na internetu (pro nemocné děti důležité) – funguje to i na státních školách  Zlepšit stravování  Návaznost na gymnázium – zvýhodnění pro žáky ZŠNČP, větší propojení – vícekrát  Přijímací zkoušky na GTM obsahující Nj - vícekrát  Vyučovat dle Frause  Chybí technické kroužky pro kluky  Změnit kritéria přijímání na GTM  Vrátit se k jedné první třídě (rodinná atmosféra) – nyní tendence vytvářet horší a lepší třídu – 3x  Přítomnost paní ředitelky na třídních schůzkách – změnit den konání (jiný ZŠ a GTM)  Vnímání školy jako firmy – zákaznický servis, kompetence, procesy – nedostatečné a snižuje kvalitní výukový program  Nedoplňovat žáky do třídy v průběhu roku

 Respektující komunikace – děti, dospělí – nemluvit „svrchu“  Důraznější pravidla pro problémové žáky a rodiče 2x  Čeští učitelé, kteří umí německy  Stresování z chození ve dvojicích na oběd  Zlepšit komunikaci třídního učitele s rodiči  Více pohybu na čerstvém vzduchu  Pravidelný newsletter s hezkým designem  Rozvrh dříve než na konci srpna  Odpadávání hodin TV  Horší komunikace mezi vyučujícími v jednom ročníku (testy ve stejný den)  Nerovný přístup ke všem žákům  Změnit rozdělení dětí do šaten - prvňáci více dopředu  Prvky Montessori, Waldorfské pedagogiky  Organizační záležitosti – mailem ne na schůzkách  Péče o žáky s SPU