Počet odevzdaných dotazníků: 40
Kvalitní pedagogický sbor – 2x Netřeba cokoli měnit Skvělá úroveň výuky Pohodové prostředí školy, dobré vztahy, rodinná atmosféra Pocit bezpečí pro naše děti Vyšší nároky školy, dobrá příprava na další studium
Vyřešit kontinuitu výuky až do třídy - vícekrát Zpřístupnit plán práce na internetu (pro nemocné děti důležité) – funguje to i na státních školách Zlepšit stravování Návaznost na gymnázium – zvýhodnění pro žáky ZŠNČP, větší propojení – vícekrát Přijímací zkoušky na GTM obsahující Nj - vícekrát Vyučovat dle Frause Chybí technické kroužky pro kluky Změnit kritéria přijímání na GTM Vrátit se k jedné první třídě (rodinná atmosféra) – nyní tendence vytvářet horší a lepší třídu – 3x Přítomnost paní ředitelky na třídních schůzkách – změnit den konání (jiný ZŠ a GTM) Vnímání školy jako firmy – zákaznický servis, kompetence, procesy – nedostatečné a snižuje kvalitní výukový program Nedoplňovat žáky do třídy v průběhu roku
Respektující komunikace – děti, dospělí – nemluvit „svrchu“ Důraznější pravidla pro problémové žáky a rodiče 2x Čeští učitelé, kteří umí německy Stresování z chození ve dvojicích na oběd Zlepšit komunikaci třídního učitele s rodiči Více pohybu na čerstvém vzduchu Pravidelný newsletter s hezkým designem Rozvrh dříve než na konci srpna Odpadávání hodin TV Horší komunikace mezi vyučujícími v jednom ročníku (testy ve stejný den) Nerovný přístup ke všem žákům Změnit rozdělení dětí do šaten - prvňáci více dopředu Prvky Montessori, Waldorfské pedagogiky Organizační záležitosti – mailem ne na schůzkách Péče o žáky s SPU