ASEBS, 4. sem..  Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ASEBS, 4. sem..  Didaktická technika v sebeobraně  Přednáška a cvičení ▪ Ochranné pomůcky ▪ Cvičné zbraně  Projekt profesní sebeobrany  Projekt, jeho.
Advertisements

Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Dotační fond LK Soutěže MŠMT Program a podprogramy - školství  Program č. 4 resortu školství, mládeže a zaměstnanosti  4.1 Podpora volnočasových.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Individuální projekt národní – „K2“ Kvalita a konkurenceschopnost v neformálním vzdělávání.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
Základy veřejné politiky Kombinované studium Website kursu: Garant kursu a přednášející:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Novela školského zákona v návaznosti na předškolní vzdělávání a školní stravování Bc. Eva Martinková, odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu Krajský.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Individuálně, ale společně a jinak
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
„Činnost krajských koordinátorů pro menšiny a krajských manažerů prevence v Kraji Vysočina“ Mgr. Lumír Bartů.
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Plánování ve školní tělesné výchově
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Název projektu: Moderní škola
Společenská odpovědnost ve školství
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Techniky práce s mentálně postiženými
PhDr. Lenka Gajzlerová jaro 2013
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Gymnasium Jižní Město Praha
Andragogika Vzdělávání.
Pedagogika školního sportu
Název školy Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu.
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
Tresty a ochranná opatření ( trestní sankce)
Školní poradenské pracoviště
SOS-Kinder- und Jugendhilfen
Středisko výchovné péče - ALFA
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Hodnocení korupčních rizik (CIA) Oddělení boje s korupcí Praha, 2018
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Ing. Alice Hříbalová - VP
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Koordinovaný přístup a ESIF 2014+
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Centra kolegiální podpory
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Diferencované stravování
Úvodní přednáška pro 1. ročník
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Nabízené služby společnosti
Diagnostika dítěte předškolního věku
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Odbor školství, mládeže a sportu Mgr. Terezie Doleželová
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

ASEBS, 4. sem.

 Široké chápání profesní sebeobrany a jejího projektování  Samostatná práce  Schopnost integrovat znalosti  Pochopení problému v širších souvislostech  Plánování, taktické přístupy a preventivní programy v profesní sebeobraně

 Skupinový projekt profesní sebeobrany  Cílem je prokázat ▪ schopnost identifikovat problém ▪ schopnost nalézt informace (vytřídit, vyhodnotit) ▪ Postavit projekt na míru ▪ Obhájit projekt ▪ Prokázat schopnost vést projekt

 Profesní sebeobranu chápeme široce a komplexně  Týká se všech profesí, které pracují s lidmi a reálně v nich hrozí riziko konfliktu  Jde o všechno, co je spojeno s konflikty a zahrnuje víc, než fyzickou obranu:  Vznik a příčiny, chování jednotlivce i skupiny a organizace, prevence, řízení, management konfliktu, prostředí, techniky, prostředky, osoby, legislativa, strategie, …  + projekty osobní sebeobrany specifických skupin

1. Charakteristika pracovní činnosti, pro kterou je projekt určen 2. Definice cíle (výstupy z učení) 3. Teoretický koncept 4. Předpoklady pro účastníky, jejich charakteristika 5. Právní aspekty 6. Ekonomické aspekty 7. Osnova 8. Příklad jednoho podrobně rozpracovaného bodu osnovy 9. Odpovědnost autorů za jednotlivé části projektu

 Chápeme jej široce na všech stupních  Vertikálně ▪ Různé typy institucí  Horizontálně ▪ Všechny činnosti, kterých se to dotýká 

 Pedagogický pracovník  učitel,  pedagog v zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků,  vychovatel,  speciální pedagog,  psycholog,  pedagog volného času,  asistent pedagoga,  trenér,  metodik prevence v pedagogicko-psychologické poradně,  vedoucí pedagogický pracovník

1. Učitel, Předškolní zařízení 2. Učitel, Základní škola 3. Učitel, Střední škola (gymnaziální) 4. Vychovatel, Domov mládeže/internát 5. Trenér, individuální sport 6. Trenér kolektivní sport 7. Pedagog volného času, Letní tábor 8. Analýza a návrh změny ŠVP vybrané Základní školy 9. Analýza a návrh změny ŠVP vybrané Střední školy 10. Analýza a návrh změny MPP vybrané Základní školy 11. Analýza a návrh změny MPP vybrané Střední školy 12. Analýza a návrh změny Školního řádu Základní školy 13. Analýza a návrh změny Školního řádu Střední školy 14. Aktivní …střelec… ve škole 15. Bezpečnostní opatření sportovní akce 16. Rešerše medializovaných kauz školských zařízení 17. Rešerše medializovaných kauz ve sportu

1. Bezpečnostní opatření sportovní akce 2. Rešerše medializovaných kauz školských zařízení 3. Rešerše medializovaných kauz ve sportu 4. Policie - vybraná složka 5. Soukromá bezpečnostní služba 6. Specifická skupina - děti předškolního věku 7. Specifická skupina - děti mladšího školního věku 8. Specifická skupina - děti staršího školního věku 9. Specifická skupina - středoškolská mládež 10. Specifická skupina – 11. Specifická skupina -

 Školní vzdělávací program  Upravuje vzdělávání  Školní řád  Upravuje práva a povinnosti, provoz, režim školy, bezpečnost, hodnocení vzdělávání  Minimální program prevence  Prevence rizikového chování

 Název  Úvod (popis tématu)  Stručná charakteristika  Rozbor problému  Analýza příčin problému, překážek v praxi aj.  Detailní popis řešení problému  Konkrétní návrhy řešení do praxe  Metodická řada nácviku dovedností  Způsob nácviku a výuky dovedností, popis učebních výstupů

 45 minut zahrnujících  Přípravu  Teoretická obhajoba projektu (i s následnou diskusí cca 10 min)  Praktická obhajoba projektu, ukázky celých osnov (i s následnou diskusí cca 10 min)  Praktická výuka jednoho podrobně rozpracovaného bodu osnovy  Projekt je nutné odevzdat do do Odevzdávárny v IS

 Podle domluvy  samostatná práce, rešerše      

 (3 témata)  (3 témata)  (3 témata)