Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FYZIKA NA NAŠÍ ŠKOLE ANEB FYZIKA POD LUPOU
Advertisements

Hradec Králové – Veletrh nápadů učitelů fyziky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Měníme velikost trajektorie a měříme čas trajektorie s.
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř. 17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Ideální plyn.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Určení měrných skupenských tepel vody.
01 Úvodní pojmy Mgr. Ladislav Dvořák PdF MU, Brno.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
LÁTKY A TĚLESA Chemie 8. ročník.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
VY_32_INOVACE_6B1 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Teplo, teplota- pozorování počasí Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
OP Vzdělání pro konkurenceschopnost Moderní absolvent strojírenství Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Měření fyzikální veličiny
Měření pomocí posuvného měřítka a zpracování chyb měření.
K měření teploty použijeme digitální teploměr firmy Vernier. Stanovení rovnovážné teploty pomocí lite-161.exe.
DÉLKA. Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.
FYZIKA PRO IV. ROČNÍK GYMNÁZIA SPECIÁLNÍ TEORIE RELATIVITY
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _624 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Technická zpráva z laboratorního měření
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _648 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o Tato prezentace.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _655 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU HYBNOST - příklady
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Pomocí kapkové metody BYRETA, KÁDINKY A VÁHY DESTILOVANÁ VODA A ETHANOL.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _656 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
9. VZTAH MEZI ENERGIÍ A HMOTNOSTÍ
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Studium závislosti koeficientu na jiných fyzikálních veličinách.
Hustota dřevěného hranolu
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Fyzika 2. stupeň VY_52_INOVACE_01_06 Rychlost dopravních prostředků.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Proč v zimě solíme silnice? Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Počítač Sklenice, kádinka Sůl.
USB mikroskop Radim Kusák UTF MFF UK
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Teplota
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Vodorovný vrh VY_32_INOVACE_ února 2013
TEST DOBRÉ SHODY A TEST NEZÁVISLOSTI Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Zákon zachování energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Exponenciální pokles ve fyzice.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM OHMŮV ZÁKON.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_15 Název materiáluObsah, rozdělení.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Fotosyntéza.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM kolorimetrie.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Perioda kyvadla.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Impuls síly.
Úvod do fyzikálního měření Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Anna Červinková Název prezentace (DUMu): 2. Fyzikální veličiny a jejich jednotky, vektory Název sady: Fyzika.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM 3. Newtonův zákon.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_10_08_F9_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Vedení elektrického proudu v polovodičích.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce 2 Nejistoty měření.
Fyzika – vybrané kapitoly
Ukázky laboratorních prací z elektřiny a magnetismu
Určení měrných skupenských tepel vody
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Aleš Čech Fyzika 6. ročník
zpracovaný v rámci projektu
Grantový projekt „Moderní absolvent strojírenství“
FYZIKA Čím se budeme další čtyři roky zabývat?
Transkript prezentace:

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Řád fyzikální laboratoře Máme zde možnost zkoumat, ale je potřeba dodržovat pravidla a pořádek Bezpečnost Uklizené pracoviště Dodržování pravidel

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Stanoviště 8 stanovišť 7 skupin měří 1 skupina dokumentuje –Fotodokumentace –Videospot, krátké video z laborek –Spot z laborek na konci roku

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Projekt eVIM 1. ledna – 31. prosince 2012 e-VIM - výuka interaktivní moderní Přírodovědný projekt Financován Evropským sociálním fondem a rozpočtem České republiky. Sondy do fyziky, chemie a biologie

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zkoumání ve fyzice Proč zkoumáme Jak zkoumáme Co zkoumáme

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Fyzika na naší škole Vlastní zkoumání Experimentální základy Teorie a příklady Hodiny fyziky Laboratorní práce Projekt Pokusy do hodiny

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Proč zkoumáme? Na první pohled je to povinnost (studentů) Zkusit si něco poznat / objevit Přirozená zvídavost člověka poznávat neznámé věci

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Jak zkoumáme? Pozorování – dívám se na děje kolem sebe –Jen pozoruji –Snažím se popsat co vidím (slyším, cítím...) Experiment Měření

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Co zkoumáme? Cokoliv – jak teče voda v potoce, proč je obloha modrá, jakou rychlost má zvuk a světlo Zkoumáme nové věci Ověřujeme, již zjištěné poznatky To co je ekonomicky výhodné

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Klasické a moderní měření Staré věci novým způsobem – teplota pomocí kapalinového teploměru a teploměru Go!Temp. Úplně nové způsoby měření – videoměření, určení povrchového napětí pomocí mobilního telefonu.

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Měření stejné veličiny různými způsoby Čas Délka Napětí

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Práce v laboratoři Prezentace Pracovní list (Naměřená data) Protokol

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Naměřená data Naměřená data si průběžně ukládejte do složky vaší třídy a příslušné laboratorní práce 2A/LP1/Prijmeni zaku ve skupine Na konci laboratorních cvičení data odešlete na vyučujícího a váš Předmět u 2A LP1 přijmení

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Protokol Pokud to časové možnosti dovolí je možné zpracovat protokol již v hodině laboratorních prací. Protokol se musí odevzdat nejpozději týden od příslušné laboratorní práce.

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Naše první měření Každý z vás změřte 1x délku zadaného předmětu pravítkem. Společně naměřené hodnoty napíšeme do tabulky v počítači Určíme aritmetický průměr –Pomocí lišty textového editoru –Funkce sum a počet (count) –Pomocí funkce průměr (average)

Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Zdroje [1] Bednařík M., Široká M., Bujok P.: Fyzika pro gymnázia: Mechanika, 3. vyd. Praha, Prometheus, 2002