Architektura tužkou a ve 3D Současná architektura VY_32_INOVACE_Arch2r0114 Hana Děcká.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název Současná architektura Předmět, ročník
Advertisements

Design tužkou a ve 3D Design interiéru VY_32_ZAZNAM_Design1r0108 Hana Děcká.
Organická architektura
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michael Korbička. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Významný směr v architektuře Evropy a USA z první poloviny 20. století Charakteristické pro tento směr je použití plochých střech, absence ozdob, převaha.
Druhy výtvarného umění
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Architektura tužkou a ve 3D
Architektura tužkou a ve 3D
Design tužkou a ve 3D Design šperku Hana Děcká
Design tužkou a ve 3D Historie Hana Děcká VY_32_ZAZNAM_Design1r0102.
Design tužkou a ve 3D Současný český design (Daniel Piršč) VY_32_ZAZNAM_Design1r0113 Hana Děcká.
Design tužkou a ve 3D Design obuvi Hana Děcká
Design tužkou a ve 3D Design oděvu VY_32_ZAZNAM_Design1r0104 Hana Děcká.
NázevDigitální zařízení – druhy počítačů Předmět, ročník ICT, sekunda Tematická oblast Základy digitálních technologií AnotaceVýuková prezentace s obrázky.
Design tužkou a ve 3D Technický design VY_32_ZAZNAM_Design1r0107 Hana Děcká.
Osová souměrnost – pojmy, postup konstrukce
SVĚTOVÁ ARCHITEKTURA 20. STOLETÍ 2
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Filozofie Číslo materiálu:EU Název: Eklekticismus Autor: Mgr. Šárka Rambousková Ročník: osmý osmiletého.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_12_Krtek obecný Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Architektura tužkou a ve 3D
Z_088_Politická mapa dnešního světa světa _Státní hranice
Design tužkou a ve 3D Současný český design (Lucie Koldová) VY_32_ZAZNAM_Design1r0112 Hana Děcká.
Design tužkou a ve 3D Design nábytku Hana Děcká
Architektura tužkou a ve 3D
Architektura tužkou a ve 3D
Funkcionalistický Zlín
VY_32_INOVACE_06_ Přírodověda pro 4. ročník
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Architektura tužkou a ve 3D
Geometrická abstrakce
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dagmar Andrysová Datum: Název: VY_22_INOVACE_1_1_11.
Design tužkou a ve 3D Design ve 20. století Hana Děcká
Architektura tužkou a ve 3D
Architektura tužkou a ve 3D Práce architekta (kresebné návrhy) VY_32_INOVACE_Arch2r0106 Hana Děcká.
Architektura druhé poloviny 20.století
prezentace Kotrs, Vošta
Architektura tužkou a ve 3D
Design tužkou a ve 3D úvod, terminologie Hana Děcká
Design tužkou a ve 3D Současný český design (studio Qubus) VY_32_ZAZNAM_Design1r0111 Hana Děcká.
Architektura tužkou a ve 3D
Architektura tužkou a ve 3D
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Indukční čáry magnetického pole Číslo DUM: III/2/FY/2/2/20 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Dana Matějovská ° Konference RUV ° FA ČVUT v Praze2 Architekti ctí známé tři principy architektury (Vitruvius) Krása Kvalita konstrukce Účelnost.
Moderní a současná architektura Číslo dum: VY_32_INOVACE_DVK_4_17 Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Číslo projektu: CZ.1.07./1.5.00/ Název.
Základní škola a mateřská škola Damníkov NAŠE MODERNÍ ŠKOLA Základní škola a mateřská škola Damníkov NAŠE MODERNÍ ŠKOLA Reg. č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_3_FIG_03_BULGARIA.
ŠKOLA:Gymnázium Lovosice AUTOR:Mgr. Radmila Vorasická NÁZEV:VY_32_INOVACE_5C_15_Pointilismus TÉMA:Dějiny umění ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ DATUM.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_06 Autor: Marcela Holíková Anotace: Sada materiálů slouží k úvodu učiva o Evropě a EU. ZEMĚPIS - EU.
Impresionismus (francouzské malířství na konci 19. století)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Moderní a současná architektura Číslo DUM:VY_32_INOVACE_DVK_4_14
IMPRESIONISMUS Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Klasicismus VY_32_INOVACE_46_933
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Závislost elektrického odporu na vlastnostech vodiče Číslo DUM: III/2/FY/2/2/12 Vzdělávací předmět: Fyzika.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_25-17
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
UMĚNÍ STAROVĚKU MEZOPOTÁMIE A EGYPT. UMĚNÍ STAROVĚKU MEZOPOTÁMIE A EGYPT.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_ INOVACE_25-15
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
SVĚTOVÁ POPULÁRNÍ A ROCKOVÁ HUDBA
Jednoduchá práce s myší.
Otázka č. 1.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Architektura tužkou a ve 3D Současná architektura VY_32_INOVACE_Arch2r0114 Hana Děcká

Architektura blobů Blobitecture, blob (kapka) Budovy zaoblených, rozvlněných tvarů Organické tvary Rozvinula se spolu s PC programy umožňujícími modelování ve 3D v 90. letech 20. stol. Norman Foster, Frank Gehry

Norman Foster, City hall, Londýn, 2002

Frank Gehry, Experience music project and science fiction museum, Seattle, USA, 2000

Dekonstruktivismus Inspirovaný dekonstruktivismem v semiotické analýze (Jacques Derrida) 80. léta 20. století Fragmentarizace, rozbití fasády prostřednistvím menších útvarů, skládání geometrických tvarů na sebe Daniel Libeskind, Frank Gehry

Daniel Libeskind, Imperial War Museum North, Manchester, 2002

Frank Gehry, Guggenheim museum, Bilbao, Španělsko, 1997

Neomoderna Postmoderní architektura, eklekticismus Harmonie, jednoduchost řecké atniky Strohé linie, pravoúhlé tvary Jednolité fasády Sídla firem, kanceláře Obytné domy

WZMH Architects, Bay Adelaide Centre, Ontario, Kanada, 2009

Otázky a úkoly Podle čeho je pojmenována blobitecture? Jmenujte českého představitele tohoto směru v architektuře a jeho realizace. Charakterizujte dekonstruktivismus. Čím se vyznačuje neomoderna? Z jakých uměleckých směrů čerpá?

Zdroje WIKIPEDIA. Contemporary architecture [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: rchitecture

Použité obrázky LON, J.p.. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: SOCKTON, Jon. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: QUAYS, Salford. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: g=cs g=cs REEVE, Myk. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: CABANA, José Luis Filpo. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: UPSTATEKNITTER. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: pg