Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
Značka jako součást marketingu
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Mediální komunikace ČD
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Potenciál území v oblasti integrace a inovace Ekonomika a zaměstnanost (spolupráce škol a lokálních firem, coworkingová centra, podnikatelské inkubátory,
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Destinační management TO Jeseníky-východ
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Konference nejen o retailu Noví nájemci Kam – Kdo – jak? Mezery na trhu – dostatečné? Mainstreet Internet.
ZNAČENÍ MÍSTNÍCH PRODUKTŮ ve venkovských regionech ČR Iva Dyková, Apus, ARZ Praha,
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Aktivity v oblasti regionálního rozvoje Česko-Polská konference Partnerství LEADER , Bouzov.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Ruce které umí. „BESKYDY originální produkt ® “ Značka je jednou ze tří nejstarších (2005) značek sdružených v Asociaci regionálních značek (sdružuje.
Národní síť Místních akčních skupin České republiky, o.s. Litoměřice Ing. Jiří Krist.
Regionální konference v MSK
PROJEKTY SPOLUPRÁCE Programový výbor MAS Hradecký venkov Nechanice, 10. června 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
2. setkání pracovní skupiny projektu Destinační management turistických lokalit Hranicko a Dolina Małej Panwi Michaela Randáčková Hranická rozvojová agentura,
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Regionální značky v Ústeckém kraji jako nový produkt na podporu cestovního ruchu a místní ekonomiky Konference Stop & Stay 2015, Kadaň
Tradiční výrobek Slovácka Region Slovácko Masarykovo nám. 21, Uherské Hradiště
HANÁ regionální produkt ® Přinášíme Vám to pravé z Hané …
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
Regionální značení v České republice Tomáš Kažmierski Asociace regionálních značek, o.s.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Regionální značka Jako ochranná známka Mgr. Ladislav Drobníček.
REGIONÁLNÍ PRODUKT PODKRKONOŠÍ SEMINÁŘ PRO ODBORNÍKY A ŠKOLY V CESTOVNÍM RUCHU , DVŮR KRÁLOVÉ NAD LABEM.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Upgrade Obsah 1.Celková strategie Východní Moravy (CS, claim, moodboard) 2.Hlavní marketingové nástroje: zdůvodnění 3.Nová dynamická orientace.
BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE. BÝT ČLENEM PROFESNÍ ORGANIZACE Být členem asociace znamená: nestát "mimo" profesní dění, mít možnost se potkávat a vyměňovat.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Kovářov Kovářov.  Vznik za účelem posílení rozvoje venkova ve Středním Povltaví  Severovýchodní okraj jižních Čech (území SOM)
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Regionální rozměr podpory zemědělství Ing. Josef Ryšavý Litoměřice.
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Zažijte autentický jihočeský venkov
Prioritní oblast 4: Národní podpora cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Agroturistika a venkovská turistika
Společnost pro destinační management Broumovska o. p. s.
turistická oblast v srdci Čech
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Značka „Českosaské Švýcarsko
Aktuální informace o činnosti CCRJM
Transkript prezentace:

Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb

Asociace regionálních značek

Co je regionální značka? vizuální označení záruka původu záruka kvality záruka ekologické šetrnosti

Regionální značky v číslech 27 regionů (+ další spolupracující) Koordinátoři: 17 MAS, 5 destinační agentury, 4 jiné NNO – ekovýchova, národnostní menšiny Certifikáty: 974 pro výrobky, potraviny, nápoje, zemědělské a přírodní produkty 98 pro služby v cestovním ruchu 54 pro zážitky

Příběhy

Proč Asociace regionálních značek Společná propagace: webový portál FB profil RegionalniZnacky společné tiskoviny – „noviny“, letáky e-letter účast na výstavách a veletrzích (Regiontour, Země živitelka) mediální vystoupení společné akce – Novoměstský krajáč

Značka v regionu

Značka v regionu – poznej rozdíl Proč?? Značka není: Charita Dojná kráva Je to marketingový projekt, který musí mít svůj business plán

Značení jako dům

Střecha, která drží dům pohromadě Koordinátor Držitelé značky – pro výrobky, služby, zážitky Multiplikátoři: Infocentra Obchody Média Kulturní instituce Promotéři – dodavatelé marketingových a PR služeb Samosprávy Profesní sdružení

Děkuji za pozornost! Asociace regionálních značek, z.s. Kateřina Čadilová mobil: