Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb
Asociace regionálních značek
Co je regionální značka? vizuální označení záruka původu záruka kvality záruka ekologické šetrnosti
Regionální značky v číslech 27 regionů (+ další spolupracující) Koordinátoři: 17 MAS, 5 destinační agentury, 4 jiné NNO – ekovýchova, národnostní menšiny Certifikáty: 974 pro výrobky, potraviny, nápoje, zemědělské a přírodní produkty 98 pro služby v cestovním ruchu 54 pro zážitky
Příběhy
Proč Asociace regionálních značek Společná propagace: webový portál FB profil RegionalniZnacky společné tiskoviny – „noviny“, letáky e-letter účast na výstavách a veletrzích (Regiontour, Země živitelka) mediální vystoupení společné akce – Novoměstský krajáč
Značka v regionu
Značka v regionu – poznej rozdíl Proč?? Značka není: Charita Dojná kráva Je to marketingový projekt, který musí mít svůj business plán
Značení jako dům
Střecha, která drží dům pohromadě Koordinátor Držitelé značky – pro výrobky, služby, zážitky Multiplikátoři: Infocentra Obchody Média Kulturní instituce Promotéři – dodavatelé marketingových a PR služeb Samosprávy Profesní sdružení
Děkuji za pozornost! Asociace regionálních značek, z.s. Kateřina Čadilová mobil: