TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysočina.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení žáků s Jihomoravským krajem,
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Pardubický kraj Anotace
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
ČESKÁ REPUBLIKA Hlavní město:PRAHA Počet obyvatel:
Kartografická generalizace
Vodní nádrže.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
50.1 Moravskoslezský kraj – poznáš jeho dominanty?
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení žáků s částí Českomoravské vrchoviny,
Kraj Praha Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Kraj Vysočina.
AMERIKA USA – Základní údaje III2-Z7-I-12
Královéhradecký kraj Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
Vysočina Vysočina Obsah Základní informace Základní informace Základní informace Základní informace Hospodářství Hospodářství Hospodářství Havlíčkův.
Anotace: ČR – Vysočina Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního listu.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
EVROPSKÁ UNIE NEJVĚTŠÍ politická a HOSPODÁŘSKÁ INTEGRACE
CESTUJEME PO ZÁPADNÍCH ČECHÁCH Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
CO JE TO VESMÍR slovní druhy ohebné Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
SPRING AND EASTER ACTIVITIES Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ČESKO jména vlastní a obecná Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSeznámení s největšími vynálezy lidstva, využití videa z internetu, náměty pro skupinovou činnost a prezentace vynálezů. AutorMgr. Ivana Tesařová.
AnotaceObsahuje náměty činností k opakování jednotlivých zeměpisných oblastí ČR. Opakování lze realizovat formou prezentací v papírové či elektronické.
JAK VZNIKAJÍ NÁZVY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceNáměty činností pro připomenutí květnových tradic. Využití filmů a literatury. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný výstupObjasní.
Přísudek a podmět Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Světový den vody – 22.březen Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Hrátky s mapou Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotaceObsahuje nám ě ty č inností pro práci s mapou, seznámení s m ěř ítkem, výroba vlastních u č ebních pom.
Čísla do procvičování VY_32_Inovace_11TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová Mgr. Ivana Tkadlecová ZŠ a MŠ Nedašov.
VÍTEJTE V MLADOŇOVICÍCH! Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Metodický list Název materiálu: Poloha a povrch ČR - kvíz Autor materiálu: Mgr. Markéta Tesárková Jazyk: český Zařazení materiálu Šablona: Inovace a zkvalitnění.
DESETINNÁ ČÍSLA Autor: Mgr. Ivana Tesařová. AnotacePracovní listy a multifunkční karty sloužící k vyvození a znázornění desetin a setin. Obsahují činnosti.
NAŠE KNIHA REKORDŮ /NEJ- z našeho kraje, státu, Evropy/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
AutorJitka Jerhotová ŠkolaZŠ a MŠ Stožec, okres Prachatice TémaSousední státy ČR Název materiáluVY_52_INOVACE_05_RAKOUSKO Sada 2 PředmětVlastivěda Ročník5.
KŘÍŽEM KRÁŽEM NAŠÍM SVĚTADÍLEM Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
STAVBA SLOVA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Po našich hradech a zámcích Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
Česká republika Povrch.
HLEDÁ SE VOCHOMŮRKA Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Něco o Praze /souvětí a věta jednoduchá/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
AnotaceSoubor činností k připomenutí významu 28. března, pracovní listy, medailonky, shrnující otázky. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětVlastivěda Očekávaný.
Česká republika - opakování VY_32_Inovace_20KR-7
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_15_Vysočina
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_04_VLASTIVĚDA
AUTOR: Mgr. Ladislava Kobzová
ČAS a POHYB /hravé činnosti s časem/
Za Jakubem Krčínem Autor: Ivana Tesařová
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Vyjmenovaná slova po v a slova s předponou vy-, vý- Autor: Mgr
PODZIM A LIDOVÁ SLOVESNOST Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Poznej svůj region Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
HOŘICE TURISTICKÉ ZAJÍMAVOSTI – PODZVIČINSKO – VLASTIVĚDA – 4. r
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_14_Pardubický_kraj
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jana Drtinová Číslo
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
Transkript prezentace:

TŘEBÍČSKO A JEHO PARAMETRY Autor : Mgr. Ivana Tesařová Datum:

Anotace Pracovní listy a náměty činností směřující k poznání regionu z hlediska matematiky. Využívá práci s internetem, mapami při vyhledávání a porovnávání číselných údajů. Jedním z výstupů může být miniprojekt, který současně veškeré získané informace propojí a zdokumentuje. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětMatematika Očekávaný výstup Vyhledává, sbírá a třídí data. Čte a sestavuje jednoduché tabulky a diagramy. Druh učebního materiáluPracovní listy, internet, miniprojekt Cílová skupinaŽáci 5. ročníku Metodický postupUveden v textu

OKRES TŘEBÍČ Zjisti a doplň následující informace: Okres Třebíč leží na Moravě v kraji …………… Jeho sídlem je město ………………………... Třebíčsko leží na ploše ……………………. čtverečných kilometrů a má ………………………. obyvatel. V okrese je ……………. obcí, z toho ……………… měst a ……………. městysů. V roce 2003 bylo na Třebíčsku 74 mateřských škol, 63 základních škol, 3 gymnázia, 8 SPŠ, 7 SOŠ, 1 VOŠ a 1 VŠ. Úkol: Vysvětlete si pojmy a zkratky a tvořte slovní úkoly, např. Kolik všech škol bylo na Třebíčsku v roce 2003? Nebo: Kolik čtverečných metrů zaujímá náš okres?

Nejvyšší vrcholy našeho okresu Soutěž ve dvojicích: Komu se podaří co nejrychleji uvedené „hory“ najít na mapě a doplnit jejich výšky? Další úkol: Seřaďte tyto vrcholy od nejvyšší a porovnejte s horou Vráž.

Zajímavý domácí úkol: ŘEKY TŘEBÍČSKA Pracujte ve skupinách či dvojicích. Nejznámější a hospodářsky nejdůležitější toky na našem okrese jsou: JIHLAVA ROKYTNÁ OSLAVA CHVOJNICE STAŘEČSKÝ POTOK ŹELETAVKA Zjisti na internetu celkovou délku toku řeky a vodní plochu, kterou zaujímá. Dále zjisti, zda je na řece přehrada a jakou má rozlohu. Dobrovolné informace: Hospodářský význam, obrázek. Další práce /miniprojekt/ ve škole: Získané informace zpracujte společně do tabulek a grafů, ve kterých porovnáte parametry vodních toků. Experimentujte i s dalšími úkoly, např. celková délka, plocha,… Nezapomeňte si miniprojekt vystavit ve třídě. /