14. listopadu 2016 Nabídka specializovaného workshopu Připravili: Jaroslav Kuchař Tomáš Jánský Náklady dodavateleOFF-LINE ON-LINE Stálé slevy    

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Černoch Michal Školoudová Lenka
 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
2. WORSKHOP „Výměna zkušeností a řešení společných problémů v oblasti dalšího profesního vzdělávání“ Karlovy Vary TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Výběrové řízení dodavatele manažerského vzdělávání pro ZENTIVA a.s.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Aukro.cz – projektový management v e-commerce Tereza Kabrdová.
Pomáháme vytvá ř et a realizovat modré strategie. Řízení cen kategorie Praha, , Category Management 2008.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Taktická příprava Michal Lehnert.
INstrategy - Institut pro evropské a národní strategie Zkušenosti s přípravou a realizací projektů v rámci 1. strukturální intervence EU (2004-6) Plzeň,
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Management a rozvoj obcí
2. Vedení & zodpovědost Národní pracovní skupina Uherskohradišťská charta / cyklokoordinátoři Jaroslav Martinek (Central MeetBike) Tomáš Řeháček (Mobile.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Vlastní hodnocení školy
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Obchodování s emisemi skleníkových plynů jako nástroj redukce emisí Samostatné oddělení změny klimatu Tomáš Chmelík Samostatné oddělení změny klimatu Ministerstvo.
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Pohled dodavatelů na výběrová řízení POHLED „z druhé strany“ Ing. Dušan Číčel ředitel FBE Praha a FBE Bratislava.
1 Možnosti podpory exportu ze strany státu v návaznosti na strategii mezinárodní konkurenceschopnosti ČR pro období PSP ČR, 29. června 2012.
Diplomový seminář I – 3. hodina Kontrola domácích úkolů – Úvod do DP 2. Návrh výzkumu: Cíle výzkumné práce a formulace výzkumných otázek.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
1 NÁKLADOVÉ ÚČETNICTVÍ (MU_305). 2 Ing. Jaroslav Wagner, PhD. Katedra manažerského účetnictví Místnost: 285 NB KH: Pondělí 15,00 – 17,00 hod.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
POSTAVENÍ FIRMY - Rizika povolání FIRMA ORGANIZACE LIDSKÝ FAKTOR CÍLE Ekonomie Politika Ekologie Legislativa Trh Riziko v centrálně řízené ekonomice v.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Jaroslav Bazala Brno, 16. září 2015 Proč je důležité plánování a logistický audit ve výrobní firmě?
Předmět Marketing BP522 Kontaktní údaje: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. Středa.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza interkulturního obchodního jednání mezi Čechy a Japonci Autor.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Autor: Linda Dufková Vedoucí práce: PhDr. Pavla Kovářová, Ph. D.
Marketingový plán podniku
TVORBA STRATEGIE HARM BORGERS
Assessment centrum.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Standardy pro základní vzdělávání
Konflikt, koření života
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Presentation Title 1st September 2002
Prezentační a komunikační dovednosti
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR
Transkript prezentace:

14. listopadu 2016 Nabídka specializovaného workshopu Připravili: Jaroslav Kuchař Tomáš Jánský Náklady dodavateleOFF-LINE ON-LINE Stálé slevy       1 parametr Bonusy       1 parametr Promoční slevy       transparentní? Marketingové poplatky       dle efektu? Listovací a obdobné poplatky       žádné Náklady na uzavření a dodržování dohody       nízké Obchodní zástupci       žádné Merchandising       téměř žádné Ochutnávky / vzorky       Manipulační? FMCG ON-LINE

2 zástupci pro jednání: Jaroslav Kuchař – Managing Partner Kontakt: tel.: Základní parametry nabídky Školení povedou: Jaroslav Kuchař, Tomáš Jánský „In-house“ školení (maximálně 15 osob) Cena za školení: Kč (nezahrnuje prostory a občerstvení) Časové možnosti: dle dohody, možné i víkendové dny Délka školení: 1 den „Open“ školení (minimálně 7, maximálně 15 osob): Cena : Kč Nejbližší termín: 2. a 9. listopadu 2016

3 Relevantní zkušenosti lektorů Zkušenosti s tréninkem Category Management: Ad-hoc tréninkové programy pro: AHOLD CZ, PHILIP MORRIS, VITANA, ZENTIVA Open tréninkové programy: BEL SÝRY, BONGRAIN, COTY, DE, GSK, HENKEL, IMPERIAL TOBACCO, KMV, KOFOLA, MAXXIUM, NESTLÉ, NOWACO, OLMA, OMV, OPAVIA - LU, PENNY MARKET, PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, PIVOVARY STAROPRAMEN… (celkem více jak 120 managerů)

4 Metody workshopu Tréninkové postupy využívají metodologii společnosti Dynargie a patří mezi ně: přednáška řízená diskuse reflexe (induktivní popis problému účastníky, strukturace problému lektorem) samostatná práce skupinová práce řešení případových studií řešení praktického domácího úkolu a jeho prezentace hrané situace (scénky, porady…) Materiály (budou připraveny ad hoc): formuláře charty zadání úkolů a vzorová řešení odkazy

5 Cíle a zaměření workshopu Teoretická část pochopení příležitostí a rizik spolupráce s on-line poskytovateli dodávek FMCG sortimentu do domácností (dále jen poskytovatelé) porozumění odlišnosti jednotlivých business modelů poskytovatelů z pohledu jejich udržitelnosti a ziskovosti pochopení specifik požadavků na spolupráci (logistika, poskytnutí marže…) jako „nákladové strany“ spolupráce stanovení kritérií a podmínek, podle kterých má význam škálovat úroveň spolupráce a alokovat zdroje k jednotlivým poskytovatelům pochopení specifik category managementu v on-line prostředí, a to ve všech klíčových aspektech: sortimentní politika cenová politika promoční politika Merchandising Inovační politika

6 Dovednostní část zvýšit schopnost posoudit, s kterými poskytovali má smysl hlubší spolupráce a v kterých oblastech zvýšit schopnost posoudit, co vyžadovat, aby spolupráce s poskytovatelem byla smysluplná zvýšit schopnost specifikovat pobídky, které budou poskytovatele motivovat k chtěné úrovni a obsahu spolupráce zvýšit schopnost navrhnout optimální sortiment pro konkrétního poskytovatele z hlediska nastavení cílů zvýšit schopnost práce s cenou dle svého zaměření a stanovení cílů zvýšit schopnost vybrat správné varianty promočních aktivit naučit se využít maximum s mnoha možností e-Merchandisingu a specifických možností poskytovatelů v oblasti marketingu Cíle a zaměření workshopu

7 Lektoři Jaroslav Kuchař, Managing Partner Blue Strategy, konzultant a lektor, dlouhodobě se věnující tématu Category managementu, autor školících programů CatMan Academy a Retail Academy. Spoluautor business modelu a návrhu koncepce category managementu v kolonial.cz, v implementační fázi se podílel na také na „ladění“ procesů řízeného skladu a optimalizace dopravy. Tomáš Jánský, více jak 15 let působící v seniorských pozicích nákupu obchodních firem, například TESCO, AHOLD, GLOBUS, OBI. Poslední dva roky působil na pozici vedoucího nákupu Kolonial.cz, kde se rozhodujícím způsobem podílel na implementaci sortimentní a cenové strategie, promoční strategie a e-Merchandisingu.