Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolu za vzděláním Název operačního programu:  Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo a název oblasti podpory: Rovné příležitosti.
Advertisements

Základní škola, Brno, Štolcova 16
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Představuje pilotní projekt s názvem POLIS. ... je sociálně preventivní pilotní projekt... zkušební doba 18 měsíců... spolufinancován Evropským sociálním.
Středisko integrace menšin Opava Husova
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
Minimální preventivní program školy
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
MAP – Místní akční plán ORP RK
Strategické řízení a plánování
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Sdílené radosti a strasti škol ze správního obvodu ORP Český Brod
Šablony OP VVV a podpora nadání
Místní plán inkluze + OP VVV
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Plán vzdělávacích aktivit
Město Choceň Podpora integrace a inkluze ve školách a školských zařízeních Města Choceň CZ.1.07/1.2.00/ ČERVENC 2014.
Setkání KAP a MAP JMK 7. prosince 2016
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou
Vítejte na třetí místní konferenci
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Vzorový projekt pro gymnázia
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

Škola pro všechny Setkání koordinátorů inkluze ZŠ Jeseník, Fučíkova

Škola pro všechny – základní info  doba realizace: –  rozpočet: Kč  spolufinancování: 5 % Město Jeseník  partner: MAS Vincenze Priessnitze pro Jesenicko, o.p.s.  zapojeno 15 ZŠ ORP Jeseník

Škola pro všechny – doučovací skupiny  pro žáky 1., 5., 6., 8. a 9. tříd  min. 3, max. 8 žáků v jedné skupině  min. 1x týdně  celkem 17 doučovacích skupin  vedením doučovací skupiny pověřen pedagog školy

Škola pro všechny – doučovací skupiny  dokladování:  Záznamový arch – třídní kniha  Přihláška do doučovací skupiny

Škola pro všechny – tutorství  tutorem je žák SŠ či student VŠ, který působí jako starší kamarád pro žáka ZŠ – motivace ke vzdělávání  na každé škole supervizor tutorů (pedagog školy) – setkávání s tutory 1x měsíčně  tutorství v objemu 4 – 6 hod./měs. pro 1 tutorovaného  80 tutorovaných každý školní rok

Škola pro všechny – tutorství  dokladování:  Záznamový arch – základní přehled  Záznamový arch – přehled jednotlivých setkání  Souhlas rodičů s účastí v tutorském programu

Škola pro všechny – kroužky KK  zaměření na klíčové kompetence  1x týdně v délce 1 – 1,5 hod.  celkem 45 kroužků  min. 6, max. 15 účastníků  vedením pověřen pedagog školy, konzultuje s koordinátorem inkluze na škole  volnočas. aktivita probíhá ve škole, příp. jiných vhodných prostorech

Škola pro všechny – kroužky KK  dokladování:  Záznamový arch – základní přehled  Záznamový arch – přehled hodin  Záznamový arch – přehled účastníků  Přihláška do kroužku klíčových kompetencí

Škola pro všechny – podpora školních poradenských pracovišť  materiální podpora  diagnostické nástroje a materiál pro efektivnější práci s cíl. skupinou  personální podpora  školní psycholog  speciální pedagog  sociální pedagog  pilotní ověření pozice Koordinátor inkluze na škole  aktivně přispívá k implementaci inkluzivních opatření ve škole

Škola pro všechny – podpora školních poradenských pracovišť  dokladování:  formulář Hodnocení v oblasti inkluze  Metodika k hodnocení v oblasti inkluze

Škola pro všechny – vzdělávání  Osobnostně-sociální kurz  Kurz Proč inkluzivní vzdělávání? Principy a efektivní metody  Kurz Sociální znevýhodnění a jeho důsledky ve vzdělávání  Kurz Heterogenita skupiny a klima třídy  Kurz Komunikační schopnosti a prezentační dovednosti učitele  Kurz Vliv odlišného mateřského jazyka na školní úspěšnost žáků  Kurz Práce s kulturní odlišností v české škole  Kurz Práce s předsudky na českých školách  Kurz Rozvoj kompetencí v českém jazyce u žáků z jazykového prostředí ovlivněného romštinou  Seminář Úvod do krizové intervence, možnosti a limity práce s člověkem v krizi  Seminář Jak provádět u ohrožených dětí detekci a intervenci

Děkujeme za pozornost  Ing. Iva Peitlová,  Mgr.Jiří Hrubý,  Ing. Markéta Bartáková,  Mgr. Ivana Dobiášová,