» 1 FPguide - Financování katalog úvěrových a leasingových produktů a kreditních karet na českém trhu 1. ročník Charakteristika produktu: FPguide je společný produktový katalog časopisu FP-finanční poradce a Bankovnictví, který dává ucelený přehled finančním poradcům o úvěrových, leasingových produktech a kreditních kartách na českém trhu. Praktickým pojetím je katalog předurčen jako pracovní pomůcka. business to business jediný projekt svého druhu na trhu reprezentativní přehledný, katalogové uspořádání
» 2 Cílová skupina primární: poradci nezávislých poradenských sítí samostatní finanční poradci a zprostředkovatelé profesionální poradci ve finančních společnostech (banky, fondy, pojišťovny) vyšší a střední management na straně zprostředkovatelů i poskytovatelů finančních služeb sekundární: potenciální klienti privátního a firemního charakteru Velikost cílové skupiny - až osob; Jádro cílové skupiny - finanční poradci a management finančních společností – cca osob
» 3 Distribuce primární: zabalené ve folii společně s časopisy FP-finanční poradce a Bankovnictví – plný náklad titulů (součást předplatného) hromadný prodej profesní asociaci AFIZ a poradenským sítím sekundární: zásilkový prodej – nadnáklad (na základě kampaně v Hospodářských novinách a Ekonomu a jejich na finančních portálech) účastníci vybraných odborných seminářů a konferencí z oboru Celkový náklad katalogu FPguide - Pojištění: kusů
» 4 Mediální podpora …prodeje katalogu využívá cílených komunikačních kanálů pokrývajících prakticky celou zainteresovanou odbornou i laickou obec deník Hospodářské noviny týdeník Ekonom portál iHNed.cz FinWeb.cz, FPweb a bankovnictvi.iHned.cz měsíčník FP-finanční poradce pdf elektronický zpravodaj FPnews přímá prezentace na odborných seminářích a konferencích měsíčník Bankovnictví pdf elektronický zpravodaj Bankovnictví AFIZ
» 5 FP-finanční poradce a Bankovnictví FP-finanční poradce je základní médium pro všechny, kteří jsou spojeni s oborem zprostředkování finančních služeb a kteří potřebují kvalitní a hluboké analýzy a informace. Především pro manažery a profesionály odpovědné za marketing a prodej investičních, životních, pojistných, penzijních a hypotečních produktů a služeb. Náklad výtisků Bankovnictví je zdrojem informací pro vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch finančních společností a pro pracovníky podílející se v těchto firmách na tvorbě produktů, jejich marketingu, podpoře prodeje. Náklad výtisků
» 6 Struktura katalogu řazení kapitol katalogu odpovídá struktuře produktů poskytovaných v oblasti poskytování úvěrů na českém trhu kreditní karty (bankovní a nebankovní) spotřebitelské úvěry - bankovní spotřebitelské úvěry - nebankovní úvěry pro podnikatele (SMP) stavební spoření americké hypoteční úvěry hypoteční úvěry leasing (TOP 20)
» 7 Struktura katalogu Základním formátem záznamu o produktu, uváděným zdarma, je cca 1/24 (maximální rozsah záznamu je 400 znaků včetně mezer): jméno finančního domu/poskytovatele název produktu další 3 až 9 charakteristik specifikujících produkt Nadstandardní placený záznam rozšířený o 1/8 strany katalogu obsahuje: logo finančního domu/poskytovatele kontakty základní záznam rozšířený o detailnější popis produktu a/nebo jeho konkurenční výhody
» 8 Základní údaje Náklad: Periodicita: ročenka Datum vydání: Uzávěrka inzerce: (rozšířený záznam), (plošná inzerce) Rozsah: minimálně stran Formát: 210 x 280 mm Barevnost: 4/4 Cena ve volném (zásilkovém) prodeji: 95,- Kč/ks Vydavatel: ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, Praha 7 Šéfredator: Petr Fejtek - Inzerce: Lukáš Zíta Pavel Horský
» 9 Ceník základní inzerce
» 10 Ceník zvýhodněné inzerce
» 11 Ceník speciálních inzertních balíčků