Buďte v obraze! – prodloužení efektu vašeho eventu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Úvod do tématu.  Odvětví informatiky -> používáme PC k tvorbě uměleckých grafických materiálů  Vytváříme ji buď zcela digitálně, nebo s využitím nasnímaných.
Tvorba webových stránek
Propagace a reklama na facebooku
Přídavná zařízení.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Návrh a zdůvodnění změny loga ŠSČR Současné logo je zastaralé. Od dob jeho navržení se změnily média: z papíru se přešlo na počítače, z počítačů se postupně.
 Taggmanager.cz je nový způsob komunikace umožňující jednoduché propojení mobilního telefonu se speciálním webovým obsahem vyvíjený pod záštitou ministerstva.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Počítačová grafika - úvod
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
Nové razítko pro velké zakázky razítko s otiskem Printy 4911, 4912 a 4913 za cenu, kterou znáte…
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý.... Halo tady je Claudia Hofhuberová. Nemohu dostat z počítače disketu... Helpdesk: Stiskla jste tlačítko.
Fotografie v rámečku formou „UDĚLEJ SI SÁM“ Efekt vašeho eventu můžete prodloužit tím, že návštěvníky vyfotografujete a fotografie zalepíte do samolepícího.
Úvod do používání digitálního fotoaparátu
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vendula Smékalová VŠLG
Získáváme fotografie pro práci Odkud a jak…. Kde se používá počítačová grafika tiskoviny – časopisy, noviny, knihy, letáky reklama – billboardy, propagační.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Grafika a digitální fotografie Volitelný modul úrovně P díl č. 1.
Tomáš Veselý, Lukáš Ratkovský, Luboš Rauer.
VY_32_INOVACE_FOTF11960ŠVA Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Rastrová grafika E4.
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE V EU. AIDA + informovat, přesvědčit, stimulovat komunikace v mezinárodním prostředí: jazykové bariéry kulturní bariéry/rozdíly.
Kurz: Úvod do marketingu a jeho význam pro podnikání Budoucnost pro připravené.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
EVVO aktivity pro školy
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
konfigurace tisku účetní pásky
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Jak na PR (absolutní základ)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Média - jak s nimi a jak na ně?
Vítejte na Marketingu.
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
Marketingová komunikace
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
5 tipů pro zjednodušení práce
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Helpdesk: Jaký máte počítač? Zákaznice: Bílý...
AUKRO.cz Ladislav Majdič Dobrý den,
Společně pro Telč – Piráti a Zelení
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Buďte v obraze! – prodloužení efektu vašeho eventu

Jeden obrázek řekne víc jak tisíc slov Způsob, jak to funguje, je velmi jednoduchý a stejně tak efektivní. Týmy školených fotografek fotí návštěvníky na vašich akcích, u vašeho výstavního stánku nebo kdekoliv chcete. Každou fotku ihned po vyfotografování vytisknou na malých upravených fototiskárnách, které má každá z fotografek připevněny u svého pasu a které jsou přímo propojeny s fotoaparátem. Fotografka vyfotí fotografii  ihned vytiskne na tiskárně, kterou má u pasu  zalepí do brandované obálky (fotorámečku)  předá návštěvníkovi  hotovo!  poté udělá dva kroky k dalším návštěvníkům  vyfotí fotografii…, a tak pořád dokola. Rychlost tisku cca 1 foto za 30 vteřin. Jakmile fotka vyjede z tiskárny, je permanentně zalepena do samolepící papírové obálky (fotorámečku) s vaším logem, reklamou a ve vašich firemních barvách. Poté je ihned předána návštěvníkovi.

Prodloužení efektu vašeho eventu Fotografie v „brandovaném“ rámečku od REKNISYR.CZ představuje ideální nosič reklamy či jakéhokoliv jiného sdělení kvůli tomu, že bude často uložena a opakovaně prohlížena. A nejen to, často se dostane na prominentní, dobře viditelné místo na lednici, nástěnce nebo na pracovním stole. Fotografie v rámečku není jen zhmotnělá vzpomínka, ale je to také důkaz, že návštěvník opravdu byl tam, na tom „správném“ místě. Každý se rád pochlubí a tak se vaše sdělení dostane také k přátelům, známým a kolegům z práce.

Vybavení a oblečení fotografek Standardním oblečením fotografek je bílá košile, přes kterou je černé triko s logem REKNISYR.CZ na hrudníku a na zádech. Pro formálnější akce – například konference, galavečery, plesy – oblékají fotografky jednotné oblečení: černé saténové společenské kalhoty a saténový top s malým bolerkem přes ramena. Dále jsou fotografky vybaveny vším, co potřebují pro fotografování a okamžitý tisk: fotoaparát, který je kabelem přímo propojený s tiskárnou u pasu speciální foto-opasek s brašnami na barevné obálky (fotorámečky), foto-papíry, tonery, baterie, atd., … upravená mobilní tiskárna na opasku pro okamžitý tisk fotografií

Barevná papírová obálka - fotorámeček Samolepící barevná obálka, do které je permanentně zalepena fotografie, může být ve stylu pořádané akce, ve vašich firemních barvách, s vaším logem, odkazem na webové stránky, atd. Okénka pro fotku mohou mít i jiné, složitější tvary, než je standardní tvar pravidelného obdélníku: Pro komunikaci lze také použít celou zadní stranu obálky.

Barevná obálka - příklady

přední strana fotorámečkuzadní strana fotorámečku

Barevná obálka - příklady přední strana fotorámečkuzadní strana fotorámečku

Barevná obálka - příklady přední strana fotorámečkuzadní strana fotorámečku

Přímý tisk fotografií s rámečkem Mikulášská nadílka pro děti v Nemocnici na Františku, Fotografování dětí s Mikulášem a okamžitý tisk fotografií s barevným rámečkem V tomto případě nejde o papírovou obálku, ale o rámeček, který je tisknut na fotografii.

Proč to funguje? - vlastní fotku (skoro) nikdo hned nehodí do koše, jako se to dělá s obyčejným reklamním letákem - každý si vezme domů - vaše sdělení je znovu a znovu prohlíženo - uložené na dlouhou dobu na prominentním místě - fotky jsou vzpomínky a vzpomínky jsou emoce - přijímaná reklama nebo jiné sdělení je spojeno s pozitivními emocemi - o většině reklam v televizi nikdo kamarádům asi vyprávět nebude X naproti tomu fotografie jsou dále nadšeně ukazovány přátelům s popisem příjemného zážitku - rychlá distribuce, teď a tady, žádné nudné čekání!

Možnosti jsou nekonečné: Využití jako forma zábavy pro návštěvníky Na obalu fotografie může být jedinečný kód třeba na slevu Fotografie mohou být následně umístěny v digitální podobě na váš web pro zvýšení návštěvnosti. Na obalu fotografie může být přilepen vzorek vašeho produktu stejně jako například vzorky v časopisech Zadní strana může být magnetická, pokud chcete usnadnit upevnění fotky na lednici. V zadní stěně fotorámečku může být integrovaný stojánek pro postavení na stůl. Okénko obálky, ve kterém je vidět fotografie, nemusí být nutně pravidelný obdélník. Co třeba okno ve tvaru srdce  pro valentýnskou párty? … a další (záleží jen na vaší fantazii) Využití na různých akcích: B2B eventy - roadshows - veletrhy a výstavy - firemní a jiné párty - otevírání nové prodejny - akce spojené s uvedením nového výrobku na trh – sponzorované sportovní akce - … Další možnosti

Existuje celá řada možností a variant a podle toho se kalkuluje konečná cena. Pro konečnou cenu je určující kombinace následujících parametrů: - předpokládaný počet fotografií návštěvníků *) - předpokládaná délka akce respektive délka fotografování - podle počtu fotografií a plánované délky akce určíme kolik bude potřeba na akci fotografek - podle požadovaného počtu fotografií předem vyrobíme potřebný počet barevných samolepících obálek (fotorámečků) - přepravní náklady (pro akce mimo Prahu) Pro kalkulaci nebo informativní odhad ceny nás prosím kontaktujte *) při plánování počtu fotografií berte prosím v úvahu, že 1 návštěvník nutně nemusí znamenat 1 fotografii. Někdy se stane, že napřed chce fotografii Karel s Frantou. Potom přijde Renata a chce fotku jenom s Karlem. Renata potom ještě nutně musí mít fotku s kamarádkami… Cena

Inface Media s.r.o. U Průhonu Praha 7 Tel: Kontakty