Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
MECHOROSTY.  nejstarší suchozemské vyšší rostliny (dochované do současnosti)  nemají pravá vodivá ani podpůrná pletiva  rostou ve skupinách a trsech.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Obojživelníci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
List Stavba rostlinného těla vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Úvod do botaniky - vědní obory, vědci, systém Autor: Mgr. Jitka MaškováDatum: Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VY_32_INOVACE_04-56 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Kapraďorosty Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi a se základním systémem ostnokožců.
Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice ( Viètovy vzorce)
Předběžná příprava drůbeže
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_04-52 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308
zpracovaný v rámci projektu
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb,
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
HADI /po výkladu si zapiš do sešitu/
Nezmar a ploštěnka – pracovní list.
AUTOR: Mgr. Blanka Hipčová
Přírodopis Plavuně.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
Název školy: Základní škola Městec Králové
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Poznávání rostlin a živočichů typických pro les
Název školy: Gymnázium, Roudnice nad Labem, Havlíčkova 175, příspěvková organizace Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Přesličky a plavuně.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
VY_52_INOVACE_19_Ekosystém- životní projevy
VY_52_INOVACE_24_ Dělení kvetoucích rostlin podle stonku
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_04-60 Ročník: VII. ročník Vzdělávací oblast:
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_STAVBA_TELA_ZVIRAT Název materiálu:
Rozmnožování organismů
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
PLAVUNĚ Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Navrátil. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Biologie rostlin (vývoj a systém)
Transkript prezentace:

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Plavuně Autor: Mgr. Pavlína Řízková VY_32_INOVACE_6_1_2

PLAVUNĚ Obr. 1 VY_32_INOVACE_6_1_2 Mgr. Pavlína Řízková GSOŠ Klášterec nad Ohří 2012

SYSTEMATICKÉ ZAŘAZENÍ Říše: ROSTLINY PLANTAE Podříše: VYŠŠÍ ROSTLINY CORMOBIONTA Oddělení: PLAVUNĚ LYCOPODIOPHYTA

POPIS Byliny Vždyzelené Vytrvalé Pravé kořeny, stonky a listy Pravá pletiva Vidličnaté větvení Chráněné Obr. 2

HISTORIE Prvohory – stromy - 30 m - černé uhlí ( Kladno – Ostrava ) Obr. 3

ROZMNOŽOVÁNÍ SPOROFYT ½ GAMETOFYT ½ METAGENEZE - střídání pohlavního a nepohlavního rozmnožování Obr. 4

ROZMNOŽOVÁNÍ Obr. 5

PLAVUŇ VIDLAČKA Jehličnaté lesy Čárkovité listy Plazivý stonek Chráněná Obr. 6

VRANEČEK BRVITÝ Podobný mechům Chráněný 5 cm Krkonoše a Jeseníky Obr. 7 Obr. 8

ZAJÍMAVOSTI „Nepravá růže z Jericha„ - Selaginella lepidophylla VRANEČEK Pouště Sucho – klubíčko kutáleno větrem Vlhko – rozvine se Obr. 9

Obr. 10

KŘÍŽOVKA 1.Pečárka ovčí 2.Tělo řas 3.Nauka o rostlinách 4.Organela - trávení 5.Spirogyra – česky 6.Pletivo hub 7.Stromy a keře Obr. 11

KŘÍŽOVKA - ŘEŠENÍ Obr. 12

POUŽITÁ LITERATURA A ZDROJE OBRÁZKŮ Obr. 1 autor: Bernd Haynold staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Lycopodium_clavatum_ jpgBernd Haynold Obr. 2 vlastní obrázek autorky podle učebnice Obr. 3 autor: Bibliographisches Institut staženo: Obr. 4 vlastní obrázek autorky podle učebnice Obr. 5 vlastní obrázek autorky podle učebnice Obr. 6 autor: Bernd Haynold staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Lycopodium_clavatum_ jpgBernd Haynold Obr. 7 autor: de:Benutzer:Griensteidl staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Selaginella_selaginoides_at_Rax.jpgde:Benutzer:Griensteidl Obr. 8 autor: [[User:]] staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Illustration_Selaginella_helvetica1.jpg Obr. 9 autor: Serych staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:R%C5%AF%C5%BEe_z_Jericha.jpgSerych Obr autor: Anna S. Staženo: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Unechte_rose_von_jericho_animation.gif Obr. 11 vlastní obrázek autorky Obr. 12 vlastní obrázek autorky Použitá učebnice: KUBÁT, Karel; KALINA, Tomáš; KOVÁČ, Jaroslav; KUBÁTOVÁ, Dagmar; PRACH, Karel; URBAN, Zdeněk. Botanika. Druhé vydání. Praha : Pedagogické nakladatelství Scientia, stran. ISBN

METODICKÉ POKYNY OTEVŘENÍ - dvojklik