1 Change Management Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_180 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Advertisements

Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
11/20141 Vyhodnocení rizikového proces Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2014,
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ449 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník1. ročník.
11/2011Přednáška č. 31 Řízení sestaveného modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
10/20141 Rizikový proces a jeho řízení Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2014,
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
Řízení procesů modelovaných řešení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2012, K126 EKO Přednášky/cvičení : Doc. Ing. P. Dlask, Ph.D.
12/2011Přednáška č. 51 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
10/20131 Tvorba systému na podporu řízení Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2013, K126.
LINKING WORDS ‒ for similar or opposing ideas
11/2011Přednáška č. 41 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Rizikový proces a jeho řízení
Hodnocení výstupů dynamických modelů Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2015, K126 EKO.
Lukáš Patka PFE. Microsoft Security Risk Assessment Identifikovat bezpečnostní rizika napříč IT infrastrukturou, aplikacemi, provozními procesy Zaměřen.
Rekapitulace obsahu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2015, K126 EKO Přednášky/cvičení.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
(Zlín Region). List of breweries Brewery Uherský Brod Bon Zašová Černý orel Kroměříž Valášek Vsetín Zlínský švec Malenovice Brewery Rožnov Maxmilian Kroměříž.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
1 Decision Support System Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Verbs about clothes I Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-4 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Lenka Kulhavá NÁZEV: VY_32_INOVACE_ O 10 TEMA: Angličtina ČÍSLO PROJEKTU:
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: B2 – Verbs – Computers Číslo vzdělávacího materiálu: ICT12-19 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Art Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-29 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky cizích jazyků.
1 DSS Creation Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Rekapitulace obsahu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.
1 Rizikový proces a jeho tvorba, terminologie Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor : E LS,
Decision Support System
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení
Change Management Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení
Řízení sestaveného modelu
Rizikový proces a jeho tvorba, terminologie
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Dynamický model Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení
Řízení v dynamickém modelu
Reporting as a Part of DSS
Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
I haven´t seen your ID card.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Rizikový proces a jeho tvorba, terminologie
Výkonnost procesů a Change Management
Tvorba dynamického modelu
Decision Support System (součásti, použití v řízení)
In The Year Nejde vložit do pptx – nutno přes prohlížeč.
Petr Michálek Datum konání:
Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení
Decision Support System (součásti, použití v řízení)
Název projektu: Digitalizace výuky oboru Kosmetické služby
Příklady modelů 1/??? Modelování řetězové reakce
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Transkript prezentace:

1 Change Management Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení : Doc. Ing. P. Dlask, Ph.D.

2 Obsah 1.Rekapitulace 2.Bonusových 5 minut 3.Change Management 4.Tvorba scénářů 5.Aplikace do úlohy 1.Rekapitulace 2.Bonusových 5 minut 3.Change Management 4.Tvorba scénářů 5.Aplikace do úlohy

Change Management 3

Stages of Change Management Kurt Lewin Change Management Model Unfreeze, Change, Freeze The three stages theory of change are commonly referred to as Unfreeze, Change, Freeze (or Refreeze). It is possible to take these stages to quite complicated levels but I don't believe this is necessary to be able to work with the theory. But be aware that the theory has been criticized for being too simplistic. 4 A lot has changed since the theory was originally presented in 1947, but the Kurt Lewin model is still extremely relevant. Many other more modern change models are actually based on the Kurt Lewin model. I'm going to head down a middle road and give you just enough information to make you dangerous... and perhaps a little more to whet your appetite! So, three stages. Unfreezing, Change, Freezing. Let's look at each of these.

Stages of Change Management 5

Example of Change Management 6 Find 5 differences Spending sources (money, time, more money)

Sensitivity analysis Evaluation of the change of model parameters What-if analysis Evaluation of the impact of the decision Goal-seeking analysis Seeking a right value for decision intensity Scenario creation Comparison of the scenarios with different decision 7 Analysis type in DSS

-Jak se mění výstupy při změně vstupů? -Jak se mění sledované parametry na výstupu při změně vstupů? -Proces změny hodnot s cílem zjistit, jak tyto změny ovlivní výstup (dle MS) -Vyšetření prostoru vstupů vzhledem k výstupům 8 Sensitivity Analysis

-Regulace produkce (výroba procesu) -Ovlivnění poptávky (odmítání) -Regulace zdrojů (lidé, stroje, materiál) -Regulace kapacit (skladovací prostory) 9 Direction of Sensitivity ? ? What can I do?

-Analýza scénářů může být součástí citlivostní analýzy. Obvyklý postup: -Realistický, pesimistický, optimistický scénář -Tradiční, netradiční scénář -Speciální, obvyklý scénář 10 Scenarios Creation

Výhody: -Lze nastavovat více parametrů pro sledování -Přehledné vstupy, přehledné výstupy -Snadná interpretovatelnost -Nutnost provedení analýzy vstupů Nevýhody: -Možnost opomenutí některého scénáře -Nepřehledná správa více parametrů -Nutnost provedení analýzy vstupů 11 Scenarios Creation

Karta Data/Citlivostní analýza: 12 Scenarios Manager XLS

13 Zpracování XLSX

Literatura 14 Beran, V., Dlask, P. Management udržitelného rozvoje regionů, sídel a obcí. Praha : Academia, 2005, s Beran, V. a kol. Dynamický harmonogram. Praha : Academia, 2002, s Dlask, P., Modelování při řízení. Praha : Wolters Kluwer, 2011, s Griffiths, E., What is a model?, Kersten, G., Decision Support Systems for Sustainable Development, A Resource Book of Methods and Applications, Kluwer Academic Edition, Griffths, E., What is a model?, Simon’s phase model and levels of articulation, 1960 Kersten, G.E. and D. Cray (1996), Perspectives on Representation and Analysis of Negotiation: Towards Cognitive Support Systems. Group Decision and Negotiation, 5, Kos, Z., Dočkal, M., Rozhodovací procesy v ŽP, Systémy pro podporu rozhodování (DSS), 2009 Tichý, M. Ovládání rizika, C. H. Beck, 2006

15 ZávěrZávěr Doc. Ing. P. Dlask, Ph.D. Change Management