NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_111_Pokojové a okrasné rostliny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Advertisements

Pěstujeme a pozorujeme růst luštěnin
VEGETATIVNÍ ROZMNOŽOVÁNÍ
Okrasné rostliny Svět práce, 6. ročník VY_32_INOVACE_321, 17. sada, SP
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Okrasné rostliny Kód VM:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Rostliny 1.třída.
Kvetoucí a nekvetoucí rostliny
Byliny Jarní byliny Letní byliny Byliny a jejich život.
POKOJOVÉ A BALKÓNOVÉ ROSTLINY
Rozmnožování rostlin Mgr. Helena Roubalová
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Vybrané čeledi jednoděložných rostlin I.
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
ROSTLINA SE TÍSNÍ V KVĚTINÁČI? NE NEPŘESAZUJEME ANO PRŮMĚR KVĚTINÁČE JE VĚTŠÍ NEŽ 25cm VYMĚNÍME VRCHNÍ VRSTVU ZEMINY NE ANO MÁ ROSTLINA VÍCE NARŮST ? PŘESAZUJEME.
VY_32_INOVACE_33_ Prvouka 3.ročník Rostliny 2.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_P _12 Sada DUMPřírodověda pro speciální školu PředmětPřírodověda 7.ročník Název materiálu Pokojové rostliny.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Kvetoucí byliny.
Růst a vývin rostlin - rozmnožování pomocí semen
Zpracovala Jitka Ciprová
HYDROPONICKÉ PĚSTOVÁNÍ ROSTLIN Vypracovala: Bečvářová, Hudcová.
Rostliny.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenílistopad 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka (DUM 07) Rozmanitost.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Hydroponie Vypracoval: Lukáš Karlík.
Číslo projektudum.KVĚTEM 0.1 Název školy Střední škola gastronomie, hotelnictví a lesnictví Bzenec, nám. Svobody 318, Bzenec PředmětKvětinářství.
Autor:Mgr. Jitka Hříbková Číslo DUMu:Pě Datum ověření ve výuce: Téma: Muškáty - charakteristika Tématický okruh: Okrasné sadovnictví Vzdělávací.
Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorHana Krejčová Datum NázevVY_52_INOVACE_32_rostliny Ročník3. Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace AUTOR: Pavla Dokoupilová NÁZEV: VY_12_INOVACE_36_ČS TEMA: Ekosystém okolí lidských.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_106_Ovoce
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_ 120_Viry
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_147_ Půda
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_130_Hmyz - motýli
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_112_List
Rozmnožování rostlin Jméno autora Datum vytvoření Září 2011 DUM 10
VY_32_Inovace_ Jaro - části rostlin Člověk a jeho svět 2.ročník
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_107_Stonek bylin
Zahrada Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_122_Plži
HYdroponie.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
AUTOR: Blanka Petlánová NÁZEV: VY_32_INOVACE_Pr2_19_Okrasné květiny
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_108_Stonek dřevin
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Rozmnožování pokojových rostlin řízkováním Vypracoval: Lukáš Karlík
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
OKRASNÉ DŘEVINY.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Živá příroda.
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.7 Název školy Předmět Květinářství
Nádobová hydroponie.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.19_Rostliny_v_lete.
Číslo projektu dum.palmy1/1 Název školy Předmět Květinářství
PROJEKT ZAHRADA SNŮ práce ve dvojicích
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Číslo projektu dum.KVĚTEM 0.2 Název školy Předmět Květinářství
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_111_Pokojové a okrasné rostliny TÉMA: Živá příroda 1 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/

Tento materiál poskytne žákům informace o pokojových a okrasných rostlinách. Seznámí se s nádobami vhodnými pro pěstování pokojových rostlin, se způsoby rozmnožování a jak přesazujeme pokojové rostliny. Dozví se o významu těchto rostlin.

Jsou okrasné listem nebo květem. Pěstujeme je v bytech, ve školách, na pracovištích. FíkusBrambořík ZKRÁŠLUJÍ ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ. OBOHACUJÍ VZDUCH O KYSLÍK.

Květináč Váza Truhlík Hydroponie

1. Šlahouny – na konci jsou nové rostliny. Ty odřízneme, dáme do vody, až zapustí kořeny, zasadíme je. 2. Stonkovými řízky – s několika listy. 3. Listovými řízky. Zelenec Muškát Begónie

Přesazujeme v březnu a dubnu. Přihnojujeme asi jednou za čtrnáct dnů. Pravidelně zaléváme. 1.Připravíme si květináč o 2-3 cm větší, než byl původní. 2.Na dno dáme kousek květináče, cihly nebo kamínky. 3.Rostlinu dáme do většího květináče a zasypeme půdou. 4.Půdu přitlačíme ke kořenům. 5. Zalijeme.

Kvetou od jara do podzimu. Jsou to byliny i dřeviny. Pěstujeme je na zahradách, v parcích, na veřejných prostranstvích. Aksamitník Pivoňka Mečík

Hyacint Hvozdík Lilie Růže

Šeřík Hortenzie Ibišek Tavolník Zlatice Magnolie

1. Kde pěstujeme pokojové rostliny? 2. Význam pokojových i okrasných rostlin. 3. Které nádoby jsou vhodné pro pěstování? 4. Jak se pokojové rostliny rozmnožují? 5. Které znáš okrasné rostliny i dřeviny?

Seřaď správně věty a označ je čísly Rostlinu vložíme do většího květináče a zasypeme zeminou. 2. Na dno většího květináče položíme kamínek nebo kousek cihly. 3. Rostlinu s kořeny a zeminou vyjmeme z květináče. 4. Připravíme si větší květináč. 5. Rostlinu vydatně zalijeme vodou.

 Dbk7hYGaNrv2uDbnDPWLLTNJmdA Dbk7hYGaNrv2uDbnDPWLLTNJmdA     WKgZXjjTnxmUZIvkOYthCsbKzkAWiw WKgZXjjTnxmUZIvkOYthCsbKzkAWiw  DrJz2w DrJz2w  IMG_0089sm.jpg IMG_0089sm.jpg  French_marigold_Tagetes_patula.jpg French_marigold_Tagetes_patula.jpg  Paeonia_suffruticosa12.jpg Paeonia_suffruticosa12.jpg  Hyazinthe_rosa_3255.JPG Hyazinthe_rosa_3255.JPG  Gvazdikas001.JPG Gvazdikas001.JPG   /441px-Gladiolus_palustris_ wp.jpg /441px-Gladiolus_palustris_ wp.jpg

 8px-Lilium_bulbiferum_bulbiferum1LEST.jpg 8px-Lilium_bulbiferum_bulbiferum1LEST.jpg  x-Rosa_canina_flower_Luc_Viatour.JPG x-Rosa_canina_flower_Luc_Viatour.JPG   Bretagne.jpg Bretagne.jpg   Forsythia_suspensa4.jpg Forsythia_suspensa4.jpg  Brightpinkflowers.JPG Brightpinkflowers.JPG   Magnolia4023.jpg Magnolia4023.jpg