DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Webové rozhraní pro datové úložiště
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
Internet - historie.
Internet Definice Historie Použití Programy pro práci s internetem
Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
Základy práce s počítačem – lekce V.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Vytvoření kreativní.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Personalizovaný retargeting Ondřej Klega Denis Wanča
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
WWW – hypertextový informační systém
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Téma: Jak vytvořit mobilní kampaň? Autor: Tereza Hubičková, O2 Media.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Školení PPC aneb, jak se neztratit v moři internetu Trojanová Jana,
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Adaptace on-line David Kunssberger Miroslav Lupač Agentura Koniklec, o. p. s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Tribuna českého obchodu TZB
25 / 1 / 2011.
Karta Toulavka 2017.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
Internet - historie.
Atraktivní zaměstnavatel
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
ISI Web of Knowledge ISI Web of Knowledge
Transkript prezentace:

DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE

3.1 FÁZE 1 - BUDOVÁNÍ AWARENESS Na cizince, který nezná Českou republiku, působí v online prostředí bannery s tematikou romantických příběhů v ČR. Vliv na něj má i jeho okolí a sociální sítě. Chce se dozvědět víc! Z banneru se proklikne rovnou k landing page s videi popisujícími romance v cílových destinacích. Exekuce: – Bannery + videobannery zobrazující ČR jako romantickou destinaci zaměřenou na cílové skupiny – Videoreklama zobrazující ČR jako romantickou destinaci zaměřenou na cílové skupiny – PPC textové inzeráty v sociálních médiích a informace (RTB bannery) na cestovatelských webech

3.2 FÁZE 2 - ZTOTOŽNĚNÍ UŽIVATELŮ S ČR Na stránce se díky atraktivnímu videoobsahu uživatel seznámí s lokalitami a jejich možnostmi. Může se dozvědět více informací proklikem dále na web CzT, propojit se na sociální sítě a zde sledovat CzT či objevovat další nabízené videomedailonky destinací. Exekuce: Reklama ve vyhledávání Využívání mobilní aplikace Informační zkratka v podobě videí Publikování původního obsahu na sociálních sítích

4.1 CÍL KAMPANĚ 2015 Stále zůstávají komunikační cíle: představit ČR jako atraktivní destinaci k trávení dovolené. Letošní kampaň bude zaměřena více na výkon, tzn. na měřitelné hard cíle kampaně, jako je stažení itineráře (viz či proklik k zamluvení pobytového balíčku.

4.2 NASTAVENÍ KPI´S Měřitelné hard cíle kampaně mají různou váhu – nejvyšší prioritou dle CPA jsou poslední z nich (book now, download): Přehrání videa na webu CzT + setrvání na stránce – přečtení doprovodných informací (odhad ) 3 zobrazené stránky na návštěvu (odhad ) Doba návštěvy na stránce delší než 2 minuty (odhad ) Sdílení obsahu v sociálních médiích (odhad 350) Stažení PDF s itinerářem, stažení brožury CZT (odhad 2.000) Stažení mobilní aplikace Land of Stories v ruštině (odhad 250) Book now – měření nákupu produktového balíčku

4.2 NASTAVENÍ KPI´S Doporučená váha jednotlivých KPI´s s použitím koeficientu K: Přehrání videa na microsite CZT (K=1) 3 zobrazené stránky na návštěvu (K = 2) Doba návštěvy delší než 2 min (K = 2) Sdílení obsahu v soc. médiích (K = 5) Stažení PDF s průvodcem (K = 10) Stažení mobilní aplikace (K = 20) Book now (K = 30)

5. MEDIÁLNÍ STRATEGIE V mediální strategii navrhujeme maximálně využít placená i neplacená lokální média. Neplacenými médii jsou sociální sítě, kde se obsah může šířit virálním efektem. Přestože jsou tato média „neplacená“, doporučujeme zde finanční podporu příspěvků. Placenými médii jsou lokální vyhledávače, servery se zaměřením na cestování, YouTube a servery vhodné pro aukci RTB.

5.1 STRATEGIE PLACENÝCH MÉDIÍ RTB (Real-time bidding) – jde o aukční systém, kdy na SW platformě (Adform, Doubleclick) dochází k vyhodnocování volných display reklamních online ploch. Při uvážení poměru požadovaného výkonu, zacílení a rozměru formátu dojde k případnému umístění banneru. Travel sites byly vybírány podle počtu návštěvníků vzhledem k celkové internetové populaci a zároveň podle možností cílení dle TG (target group). Remarketing – využívá publika uživatelů, kteří již navštívili cílovou webovou stránku (landing page) a provedli sledovanou „akci“ (zhlédli video), ale nedosáhli konečného cíle (booking travel balíčku), k další komunikaci. Remarketingové bannery ponesou sdělení, které je uživateli blízké (zná ho). Pokud byl zařazen do publika uživatelů, kteří zhlédli video Střední Čechy až do konce, budou se mu zobrazovat bannery s touto tematikou a texty vyzývajícími k dokončení cíle, např. Chci zažít svůj královský den, Objev svůj božský klid aj.

BannerRemarketingový banner UKÁZKA BANNERŮ A REMARKETINGOVÝCH BANNERŮ

BannerRemarketingový banner UKÁZKA BANNERŮ A REMARKETINGOVÝCH BANNERŮ