Minipodnik CULERO. O nás  Jmenujeme se CULERO.  Logem podniku je fialový čuník.  Naším produktem jsou želé bonbony, které jsme nazvali Želíci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
, , Nabídka investiční spolupráce.
Advertisements

Anketa a testování pitné vody
Název Heslo/motto Datum
Matematické modelování a operační výzkum
Založení, financování a provoz podnikatelského subjektu
Voda. V pátek probíhal na naší škole Den Země na téma Voda. Žáci druhého stupně soutěžili v mnoha soutěžích. Třída se vždy rozdělila na skupiny.
Obchodní akademie a Střední odborná škola,
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Podnikatelský záměr. pořádání konferencí, for Prodej start-upů.
Projekt Inkubátor Junior. Denisa ZáhorskáDaniela Volfová Olga GergišákováJakub Moša Petr ŠaumanAneta Daňková David Furik Monika Rosenzweigová Tereza Páleníková.
Základy lineárního programování
Podpora dobrovolných přístupů ze strany MPO včetně existujících mechanismů finanční podpory PhDr. Věra Havránková © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Knihovna Český Těšín K nihovnu navštěvujeme každý měsíc. Líbí se mi tam. Vybíráme si knížky na dané téma nebo máme volný výběr. Také tam mají leták, kde.
UČÍME SE PODNIKAT Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Koncepce marketingového řízení
ESHOP A ZKUŠENOSTI Iva Tichá DOD PEMIC
Marketingové prostředí (mikro, makro)
Greiner Perfoam.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o. Ekonomika a marketing I. ročník Vyučující PhDr. Jan Sinkule Činitelé uspokojující potřeby:  Statky.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
22. základní škola Na Dlouhých 49 Plzeň
Představení projektu Rozvoj strojnické výroby - KOVO UNI s.r.o.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Hallowenský den Valašské Meziříčí Plakát.
Inovace je změna daného stavu a lze ji aplikovat ve všech směrech lidských aktivit. Tyto změny mají sedm řádů, sedm faktorů a sedm zdrojů. Inovační proces.
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
prezentace1 Zaměstnavatelé v komunikaci se středními školami Jaroslava Raisová.
Začínáme besedou na téma Co s odpadem a zkoušíme recyklaci papíru Touto besedou nás provázel pan učitel Jan Kopřiva. Naučili jsme se tu i papír vyrobit.
„Minipodniky“ ZŠ a MŠ Bělá pod Pradědem. Na na naší škole pracují tři minipodniky:  Reklama a marketing  Ekologie  Školní časopis.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
STUDENTSKÝ MINIPODNIK MATĚJ MAREK. firma Matěj Marek (Manufaktura Wolkerova) sídlo: Wolkerova 2941, Havlíčkův Brod,
Minipodnik ZŠ Litovel, Vítězná Členové minipodniku Ředitel –Toby Náměstek ř.- Dave Ředitel výroby – Kuba Ředitel odbytu – Nicolas Investice – Rišan.
Úspěchy MAS Brdy OD ZALOŽENÍ PO SOUČASNOST Mgr. Helena Kosová , Jince.
Základní podnikatelské koncepce 1. Výrobní podnikatelská koncepce „čím levnější výrobek, tím lépe se prodá“ představitelé: Henry Ford v USA.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření podniku. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
HERBY Žákovský minipodnik z Mladé Boleslavi. ÚVOD a PŘEDSTAVENÍ ◦ Název: Herby ◦ Školní rok: 2014/15 ◦ Sídlo: Mladá Boleslav ◦ Adresa: Základní škola.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
PRAXE PRO ŽIVOT PRAXE PRO ŽIVOT CZ.1.07/1.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu:
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Žofínské fórum Co ohrožuje energetickou bezpečnost ČR? Priorita – bezpečnost dodávek 18. února 2016.
MEN OF WOOD s.r.o Moravský Krumlov ZŠ Ivančická
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Metodický postup pro zavedení CSR do strategie vybrané veřejné vysoké školy Lucie Háková (ČZU) Lucie Susanyiová (ČZU) Anna Cibulková (UK) Lenka Bednárová.
Haribo – základní informace Haribo je německá firma, která byla založena roku 1920 v Bonnu panem Hansem Rieglem, která vyrábí bonbony všech možných druhů.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 8: Finanční řízení MSP.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Co je to projekt? Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012.
HAPPY SEVEN ZŠ Ivančická 218 Moravský Krumlov. Management Prezident minipodniku: Marek Březina Marek Březina Marketingový ředitel: Matyáš Vejvalka Matyáš.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK PODNIKU
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Ing. Veronika Dostálková MBA
AUTOR: Mgr. Jitka Křížková, MBA NÁZEV: VY_32_INOVACE_1B_10
FINANČNÍ GRAMOTNOST Hospodaření podniku.
Clever Farmer Clever Swagfactory.
Děti tam budou mít nakreslená nebo napsaná svoje vánoční přání.
Management a řízení hotelu
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Transkript prezentace:

Minipodnik CULERO

O nás  Jmenujeme se CULERO.  Logem podniku je fialový čuník.  Naším produktem jsou želé bonbony, které jsme nazvali Želíci.

Produkt a výroba  Vyrábíme želé bonbony.  Jsou ručně vyráběny.  Skládají se z kvalitních surovin.  Mají libovolné tvary a různé příchutě.

Finanční souhrn  Prodali jsme více než 1000 kusů želé bonbonů.  Myslíme, že jsme byli úspěšní, protože jsme prodali všechen náš vyrobený produkt.  Cena produktu je vyjádřena v grafu.

Marketing a propagace  Před každou naší akcí jsme rozesílali školám letáky a to prostřednictvím u.  Spolu s výdejem Želíků jsme rozdávali samolepky s naším logem.  Způsob propagace:    Školní rozhlas  Letáky a plakáty

Shrnutí Budoucí potenciál  Priority podniku:  Optimalizace stávající výroby  Při vysokém zájmu o náš produkt:  Rozšíření výroby o nové příchutě a tvary  Rozšíření výroby o další produkt

Zkušenosti  Jsme rádi, že jsme se do tohoto projektu mohli zapojit.  Přineslo nám to mnoho pozitivních zkušeností.  Například hospodařit s omezenými finančními prostředky, organizovat a propagovat vlastní podnik a také vyrábět náš produkt.  Děkujeme naší paní učitelce Mgr. Janě Kinclové a všem, kteří organizovali tento projekt.

Konec prezentace Děkujeme za pozornost.