Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0455 Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Namáhání na tah a tlak Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dopravní situace 16 křižovatka Jungmannova - Kollárova Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Dušan Nenička Dostupné z Metodického.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ŽIVOTNOST STROJNÍCH SOUČÁSTÍ TEST Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Moravec. Dostupné z Metodického portálu
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Anotace – Zápor Anotace - Pracovní list k procvičení způsobu tvoření záporných vět, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina.
Název učebního materiálu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je (doplňte jméno a příjmení autora). Dostupné z Metodického portálu.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Angličtina pro řemesla Vocabulary for Agricultural Machines Mechanics Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
Anotace – Přídavná jména Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby přídavných jmen, opozita, doplňování do věty, písmenkové přesmyčky Autor -
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Anotace – Food and drinks
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
PŮDA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
VY_32_ INOVACE_ 17_ VLASTIVĚDA 4
Výpočet úrokové doby ze zvětšené jistiny.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
ŽIVOTNOST STROJNÍCH SOUČÁSTÍ
Kde se opravují auta? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Familie III.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Půjdem spolu do Betléma…
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Zaokrouhlování na desítky a stovky
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu

Angličtina pro řemesla Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences 1. Přeložte slovíčka. 2. Vyberte ze slovíček zemědělské plodiny. a)hops b)watering can c)corn d)tractor e)seed drill f)oilseed rape g)monkey wrench h)grain i)sunflower j)potatoes k)onion l)sugarcane

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: 1.hops 2.watering can 3.corn 4.tractor 5.seed drill 6.oilseed rape 7.monkey wrench 8.grain 9.sunflower 10.potatoes 11.onion 12.sugarcane a) chmel b) kropicí konev c) kukuřice d) traktor e) secí stroj f) řepka olejná g) francouzský klíč h) zrní i) slunečnice j) brambory k) cibule l) cukrová třtina

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: chmel chmel kukuřice kukuřice řepka olejná řepka olejná obilí obilí slunečnice slunečnice brambory brambory cibule cibule řepa řepa

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences 1. Přelož slovíčka! 2. Napiš alespoň 5 vět, ve kterých použiješ slovíčka ze seznamu! a) grinding b) fertilization c)plowing d)spraying chemicals e)harvesting f)welding g)break down h)changing i)seeding j)watering

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: a) broušení b) hnojení c) orání d) postřik chemikáliemi e) sklízení f) svařování g) strhávání h) výměna i) zasévání j) zalévání

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Přelož věty do angličtiny! Brusku používáme k broušení Umím svařovat Řepku sklízíme v červenci My postřikujeme zemědělské plodiny proti škůdcům Když je sucho, musíme zalévat.

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: We use grinding machine for grinding. Brusku používáme k broušení I can weld. Umím svařovat. 3.We reap oilseed rape in July. Řepku sklízíme v červenci. 4. We spray agricultural crops against pests. My postřikujeme zemědělské plodiny proti škůdcům. 5. When is drought we have to water. Když je sucho musíme zalévat.

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences a)Vyber slova ze seznamu a doplň je do textu! b)Věty přelož! cows, fertilization, seed drill, plant production,harvest 1. _______ starts in the summer. 2. We use fertilizer distributor to _________ the field. 3. Livestock includes ____ and pigs. 4. Production is livestock or _____. 5. Repair the s__d d__ll is a very difficult.

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: 1. Harvest starts in the summer. 2. We use fertilizer distributor to fertilization the fields. 3. Livestock includes cows and pigs. 4. Production is livestock or plant production. 5. Repair the seed drill is a very difficult.

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: 1. Žně začínají v létě. 2. K hnojení pole se používá rozmetadlo hnojiv. 3. Mezi hospodářská zvířata patří krávy a prasata. 4. Výrobu dělíme na rostlinnou a živočišnou. 5. Opravit secí stroj je velice složité.

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Přeložte do češtiny: 1. turning machine 2. bottom corps 3. sieve 4. tandem disc arrow 5. diesel 6. cultivator 7. knife 8. press 9. hay turner 10. plant production 11. rotary hoe 12. potato planter 13. welding certificate

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: 1. soustruh 2. spodní sběr 3. síto 4. diskový pluh 5. nafta 6. kultivátor 7. nůž 8. lis 9. obraceč sena 10. rostlinná výroba 11. rotační motyka 12. sazeč brambor 13. svářečka

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Přeložte slovíčka do češtiny: a) grinding machine b) monkey wrench c) hose d) chain pipe wrench e) cable f) compressor g) pliers h) key i) meter j) ring spanner k) rasper l) pipe m) screw n) screwdriver o) wrench p) current tester

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Správné řešení: a) bruska b) francouzský klíč c) hadice d) hasák e) kabel f) kompresor g) kleště h) klíč i) měřič, metr j) očkový klíč k) roura, trubka l) šroubek m) šroubovák n) utahovák o) zkoušeč proudu

Using vocabulary for Agricultural Machines Mechanics in Sentences Napiš 6 vět, ve kterých použiješ následující slovíčka: 1. governmenst vláha 2. field pole 3. agricultural zemědělství 4. grass tráva, seno 5. plowing orání 6. sprayerpostřikovač

Zdroj: Corbeil, Jean-Claude.: Anglicko-francouzský obrázkový slovník. Bratislava: Gemini, ISBN Corbeil, Jean-Claude.: Můj první obrázkový slovníček. Praha: Fortuna Print, c2006. ISBN

Děkuji za pozornost.