Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do 10 000 bez přechodu desítek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Advertisements

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_10 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor cvičení AnotaceMS Excel.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_03 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_11 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor opakování AnotaceMS Excel.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_INOVACE_
Číslo v digitálním archivu školy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
zpracovaný v rámci projektu
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_10 _Zaokrouhlování čísel do
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Bc. Naďa Prejzová VY_32_Inovace_ Dělení 9
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Početní operace v oboru přirozených čísel
Číslo v digitálním archivu školy
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
Číslo v digitálním archivu školy
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo v digitálním archivu školy
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
zpracovaný v rámci projektu
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Lineární nerovnice – příklady k procvičování
Číslo v digitálním archivu školy
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Závěrečné opakování VY_32_Inovace_20TK-1 Mgr
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Název projektu: Moderní škola
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
11.1 Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Matematika – přirozená čísla
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
VY_32_Inovace_ Test 1.pololetí
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Sčítání a odčítání do sta
Transkript prezentace:

Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek - sčítání a odčítání dvojciferných čísel Anotace Prezentace obsahuje příklady na procvičení sčítání a odčítání dvojciferných čísel do bez přechodu desítek. Žáci si toto počítání procvičí formou: doplňování chybějících sčítanců v příkladech, doplňování chybějících menšitelů v příkladech, písemného sčítání a odčítání, zvětšování a zmenšování zadaného čísla (o desítky), řešení slovní úlohy. AutorMgr. Kateřina Fiedlerová JazykČeský jazyk Datum vytvoření Očekávaný výstup Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel Stupeň a typ vzděláváníZákladní vzdělání – lehké mentální postižení Klíčová slova Sčítání, sčítanec, součet, odčítání, menšenec, menšitel, rozdíl, sudá čísla, lichá čísla, slovní úloha Druh učebního materiálu Prezentace Cílová skupinaŽák na 2. stupni speciální školy Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/

Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek - sčítání a odčítání dvojciferných čísel 6. ročník

Zapište si do školních sešitů. ZAPAMATUJTE SI! Dvojciferná čísla zapisujeme a počítáme na místě jednotek a desítek Zk Zk _ _

Úkol: Vypočítejte písemně.

Úkol: Doplňte chybějící sčítance. Úkol: Doplňte chybějící menšitele __ = __ = __ = __ = __ = __ = __ = __ = __ = __ = __ = __ = 4 653

V pekárně upekli rohlíků, housek vyrobili o 59 méně. Kolik housek upekli v pekárně? Úkol: Vyřešte slovní úlohu.

Úkol: Zapište čísla podle pokynů Zapište číslo o 4 desítky menší Zapište číslo o 5 desítek větší Zapište číslo o 7 desítek menší Zapište číslo o 2 desítky menší Zapište číslo o 1 desítku větší Zapište číslo o 3 desítky menší Zapište číslo o 8 desítek menší Zapište číslo o 2 desítky menší Zapište číslo o 8 desítek větší Zapište číslo o 2 desítky větší Zapište číslo o 6 desítek větší Zapište číslo o 4 desítky větší

_ _ _______________________________________________________________________ ____ Vypiš z výsledků všechna sudá čísla a lichá čísla. Obrázek u čísla pojmenuj. Slovo napiš vedle čísla. SUDÁ ČÍSLA:LICHÁ ČÍSLA: __________ ___________________ Přečti si pozorně vypsané potraviny. Liší se nějak od sebe potraviny uvedené u sudých čísel a potraviny u lichých čísel? Pokud ano, čím? Úkol: Vypočítejte

Prameny – obrázkový materiál: