Problémová analýza – shrnutí Návrh scénářů řešení –
Prognóza počtu žáků na ZŠ v mikroregionu ◦ výchozí podklad, bude součástí strategie Možná integrace MŠ a ZŠ Rozvoj volnočasových aktivit ◦ Dětský klub v Lestkově v budově bývalé MŠ Komunitní centrum pro různé skupiny obyvatel (děti po příjezdu ze ZŠ, rodiče s dětmi, senioři, zájmové spolky v obci) ◦ Podpora spolkové činnosti a všestranné kulturní aktivity na území MKL – „Haranti“ Podpora mládežnického sportu Rozšíření nabídky volnočasových aktivit + prezentace (místní tradice, kult. Akce, aj…) Zájezdy za kulturou, výstavami, sportovním utkáním
Vytvoření Komunitních škol ◦ větší zapojení ZŠ do života v obci Školní prostory k dispozici pro celou komunitu (i v odpoledních hodinách) Nabídka celoživotního vzdělávání lidem bez rozdílu věku Škola nabízí nejen vzdělávací, ale i kulturní, rekreační, zdravotní a sociální program Např. projekt Virtuální univerzita třetího věku (ČZU v Praze) Posílit zázemí škol
Vývoj počtu žáků ZŠ Konstantinovy Lázně rok ZŠ_Celkem_žáků ročník_žáků ročník_žáků ročník_žáků ročník_žáků ročník_žáků ZŠ_Celkem_tříd ročník_tříd ročník_tříd ročník_tříd ročník_tříd ročník_tříd
Lucie Ženíšková Regionální rozvojová agentura Plzeňského kraje, o.p.s.