Path Coordination System v roce 2014 Ing. Ondřej Kuběna Setkání s dopravci 2013, Praha
IS RailNetEurope (RNE) IS pro harmonizaci a podávání žádostí o mezistátní trasy Tvorba žádostí: –Řádné –Pozdní –Ad hoc (v plánu komunikace s IS KADR) Podmínky v Prohlášení o dráze Nová uživatelská smlouva, přístup stále zdarma Path Coordination System v roce 2014 Path Coordination System 2
Implementace Master / Subsidiary timetable Composite dossier Pre-arranged Paths (PaPs), Corridor OSS (C-OSS) Vylepšení a úpravy uživatelského rozhraní Další změny v datové komunikaci ve směru k TAF/TAP TSI Path Coordination System v roce 2014 Nová verze 4.0 od 11/2013 3
1 jízdní řád vč. variant, zabránění nekonzistence dat Příklad pro použití Master & Subsidiary timetable Path Coordination System v roce 2014 Master & Subsidiary 4
Umožní sdružení souvisejících žádostí Path Coordination System v roce 2014 Composite dossier 5
ES 913/2010 EU (Rail Freight Regulation) 11 nákladních koridorů po celé Evropě SŽDC – Rail Freight Corridor (RFC) 5, 7, 9 PaPs – předpřipravené trasy C-OSS – koridorové OSS, pracuje s PaPs v PCS více informací na: Path Coordination System v roce 2014 Pre-arranged Paths (PaPs), Corridor OSS (C-OSS) 6
Data ve formátu TAF/TAP TSI Implementace výsledků TAF TSI WG 10 Implementace výsledků TAF/TAP TSI TG 4 Path Coordination System v roce 2014 Datová komunikace 7
E-learning Směrnice PCS Referenční příručka Konzultace u uživatelů certifikovaných RNE Path Coordination System v roce 2014 Informační zdroje 8
© Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Path Coordination System v roce 2014