FYZIKÁLNÍ KUFR Téma: Elektrické vlastnosti látek (6. ročník) Zdroj: Wikimedia. Suitcase icon.jpg [online] [cit ]. Dostupný pod licencí Public domain z WWW: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Pravidla hry (Otázky se promítají dataprojektorem na plátno.) 1.Hru hrají dva spoluhráči. 2.Jeden z hráčů se postaví zády k plátnu, aby nemohl vidět promítaná slova. 3.Druhý hráč mu slova napovídá tak, aby je co nejdříve uhodl. 4.V nápovědě se nesmí použít kořen slova. 5.Každá soutěžní dvojice má na uhodnutí co největšího počtu slov 1 minutu, případně dvě minuty. 6.Po každé správné odpovědi vyučující spustí následující snímek prezentace s novým slovem. 7.Další dvojice může: a) pokračovat od dosud neukázaného slova, b) hru hrát od začátku, ale předtím musí opustit třídu, c) hrát KUFR na jiné téma.
ZELEKTROVÁNÍ
TŘENÍ
JÁDRO ATOMU
NESOUHLASNÝ NÁBOJ
ELEKTRICKÉ POLE
IONT
PROTON
PRVEK
OBAL
KLADNÝ NÁBOJ
PŘITAHOVÁNÍ
SOUHLASNÝ NÁBOJ
ZÁPORNÝ IONT
ELEKTRICKÝ NÁBOJ
NEUTRON
ZÁPORNÝ NÁBOJ
ODPUZOVÁNÍ
KLADNÝ IONT
ATOM
ELEKTRON Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.