ICT ve výuce přírodopisu a biologie.  Školení proběhne v termínu od 2. 3. 2006 do 6. 4. 2006 pokud se přihlásí alespoň 10 zájemců.  Školení bude probíhat.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Advertisements

ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Výuka cizích jazyků technických předmětů
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 14. leden 2012 SPŠ Perspektivní studijní obory: denní čtyřleté maturitní obory pro absolventy ZŠ, určené pro dívky i pro chlapce.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Střední průmyslová škola, Karviná
Nejrychlejší příprava do školy Nejlepší volba pro žáky i rodiče pro žáky tříd a ročníků víceletých gymnázií.
Didaktická média v dějepisném vyučování
Sportovní gymnázium, Plzeň, Táborská 28
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Ekosystém les a kurikulum základního vzdělávání Doc.PaedDr.RNDr.Milada Švecová, CSc. Univerzita Karlova v Praze, PřF Univerzita Mateja Bela v Banské Bystrici,
INFORMATIKA 9 Software a zákony I. III2 – I9- 03.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Struktura výuky.
2. setkání metodiků škol okresu Vsetín Základní a střední školy
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
E-learning na Gymnáziu Cheb
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
ROLE POČÍTAČE VE VZDĚLÁVÁNÍ
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Pro výuku jakéhokoli předmětu je důležitá nejen odborná kvalifikace vyučujícího, ale také způsob prezentace učiva studentům. Současný rozvoj multimediálních.
Vzdělávání na Univerzitách třetího věku v ČR Zlín, 26. –
Závěry jednání komise ICT Kostelec, Cíle Zvýšit informovanost o U3V v ČR pro dvě cílové skupiny 1.provozovatelé a zřizovatelé U3V (univerzity)
Svalová soustava – kvíz VY_52_INOVACE_18 Sada 1
Svaly člověka – doplňovačka VY_52_INOVACE_20 Sada 1
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Práce s daty – aplikace II.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Opěrná soustava – doplňovačka 2. VY_52_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T.
Tvorba aplikace pro výuku projektového managementu Petr Smutný Ivan Hálek Jan Žák Tomáš Kopeček.
1 Zasedání spoluřešitelů projektu AU3V Praha 11. – doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc. Vysoká škola ekonomická v Praze
Vyučovací metody Školní pedagogika 2013.
Kurz Adobe Dreamweaver CS6 v LMS Moodle
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
Co je Eurorebus? vědomostní soutěž pro žáky 1. a 2. stupně základních škol a pro studenty středních škol začala ve školním roce 1995–1996, letos bude již.
Moderní trendy využívání ICT ve výuce
Využití informačních technologií ve výuce přírodopisu a biologie Mgr. Michaela Drozdová Mgr. Pavel Drozd, Ph.D.
MAP Trutnovsko Vyhodnocení dotazníkového šetření MŠ , Havlovice MAP Trutnovsko.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Vzdělávací portál eKabinet.cz a digitální obsah pro střední školy Ing. Richard Valenta
Co s sebou přinesl a odnesl Školní vzdělávací program Gymnázium Rokycany Ing. Drahomíra Rancová - koordinátor.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.
Projekt Metodika v anglickém jazyce CZ.1.07/1.3.50/
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
(pro nástup ve škol. roce 2017/2018). JAK ŽÁKŮM POMŮŽE NAŠE ŠKOLA v rámci předmětu PRACOVNÍ ČINNOSTI témata: volba profesní orientace, zaměstnání, trh.
IRER Projekt: Trojlístek - podpora výuky přírodopisu, biologie a chemie žáků ve věku 11 až 15 let Projekt „Trojlístek“ Akce na 20 školách Semináře pro.
Kreativní metody: teorie a praxe výuky ruského jazyka jako cizího
Tenisový klub Písečná – závazná přihláška do tenisové školy
Kumuč – kutík - kulík.
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
JAKÝ EFEKT MAJÍ STÁVAJÍCÍ ŠKOLENÍ?
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
E-learningový kurz e-learningu
Neživá příroda ve výuce přírodopisu
IM138/9 Interaktivní média - panel odborníků
Závazná přihláška do Tenis & Padel školy Písečná:
Přírodovědecká fakulta UJEP
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Věcné učení Zásady osobní hygieny
Transkript prezentace:

ICT ve výuce přírodopisu a biologie

 Školení proběhne v termínu od do pokud se přihlásí alespoň 10 zájemců.  Školení bude probíhat vždy každý čtvrtek od 15 : 30 h do 17 : 30 h na ZŠ Petřiny - Jih Šantrochova 2, Praha 6.  Jedná se o 6 lekcí s různým zaměřením. Zasílám dotazník, přihlášku a témata jednotlivých lekcí. Platí se až před začátkem kurzu.  V případě zájmu vyplněný dotazník, přihlášku a případné další dotazy zašlete prosím zpět na mou adresu. S pozdravem L. Šrollerová

Náplň školení  1.lekce  cíle, obsah, požadavky, motivace, ICT v moderní biologii – přehled, aktuální témata. Počítačové hry jako motivační prvky ve výuce biologie.Požadavky na distanční část.  2. lekce  Didaktické aspekty výuky přírodopisu a biologie s využitím ICT - metoda CBI a CAL. Primární a sekundární problémy plynoucí z používání počítačů (hygienické návyky, věrohodnost informací atd.). Výukové programy.

Náplň školení  3. lekce  Biologie a internet (WWW portály, vyhledávače, on-line časopisy, databáze obrázků a audionahrávek). Internet jako pomůcka a zdroj informací pro žáky a studenty.  4. lekce  Virtuální laboratoře, exkurze a modely v přírodopise a biologii. Interaktivní determinační klíče.

Náplň školení  5. lekce  Prezentační programy a jejich využití (zásady používání počítačových prezentací, specifika ve výuce biologických disciplín).  6. lekce  Digitální techniky při práci v laboratořích (digitální fotografie, video, speciální využití skenování a dataprojektoru, interaktivní tabule).  Zakončení přednáškové části kurzu, evaluace.