Školské dokumenty. Osnovy Dříve dány centrálně. Jednotné pro všechny pro všechny školy daného typu. Od roku 2007 si osnovy vytváří každá škola na základě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Advertisements

 Vybraný scénář : Observe and create a resource  Třídy: 2.A a 3.B  Věk žáků: let  Vyučovací předmět: španělský jazyk (úroveň A1 – A1+)  Téma/
Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Modul Xperimania RNDr. Jarmila Čeperová
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2013/2014.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Příprava na hodinu dějepisu, organizace výuky dějepisu
Didaktika fyziky jako vědecká disciplína
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Založení fiktivní firmy.
Mezipředmětové vztahy Aplikace anglického jazyka do jiných předmětů s využitím moderních metod.
Matematika a její aplikace
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Pracovní a trestní právo Datum vytvoření20.
Didaktické zásady výuky přírodopisu
Matematika a její aplikace
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Autor:Mgr. Iveta Semencová Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Funkce Ročník:1.-2. Datum vytvoření:srpen.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_02 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Název projektu:
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Matematika – 8.ročník Počítání s mocninami – 1
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice 3 VY_42_INOVACE_22 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Příprava na vyučovací hodinu a její vyhodnocení
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_UCE137 Jméno autora:Ing. Alena Urešová Třída/ročník:2., 3. a 4. r. Datum vytvoření: Výukový materiál.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:III/2.
Autor:Ing. Eva Peterková Předmět/vzdělávací oblast:Matematika Tematická oblast:Funkce a její průběh, rovnice a nerovnice Téma:Lineární funkce – řešené.
Autor výukového materiálu: Petra Majerčáková Datum vytvoření výukového materiálu: červen 2013 Ročník, pro který je výukový materiál určen: VIII Vzdělávací.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Matematika a její aplikace Slovní úlohy na 2. stupni základní školy Slovní úloha – rovnice, procenta 2 VY_42_INOVACE_24 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Reforma školství v ČR.
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
Didaktika geografie.
Učitelská praxe 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Poznáváme hodiny.
T EPLO A TEPLOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání pro potřeby.
U ČENÍ Mgr. Vladimír Velešík. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE 1.Kód DUMu: VY_32_INOVACE_1.SV.13 2.Číslo projektu:
Mgr. Dagmar Muzikářová. ZAŘAZENÍ POKUSU Poznáváme složení látek - částice látek Jednoduché úlohy s dostupnými látkami a pomůckami, bez nutnosti laboratoře.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Stejskalová Hana Název : VY_32_INOVACE_11C_19_Sulfidy Téma: Chemie.
Formy dějepisného vyučování Přednáška č. 7 ZS AR 2014/2015.
Chemický experiment. Školní a vědecký experiment Školní experiment: Dříve řešený problém Známý výsledek pro experimentátora Vyvození výsledku na základě.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Institut Celoživotního Vzdělávání
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_12_ Zaokrouhlování čísel do
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Reforma školství v ČR.
VY__III/2__INOVACE__06 Český jazyk PŘÍDAVNÁ JMÉNA.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Bc
VY_32_INOVACE_18_ Dělení se zbytkem
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Třetí vnitřní úhel trojúhelníku
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
KOŘEN VY_32_INOVACE_12_23.
Jednotné principy klasifikace na GJKT
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_19_Tělesa
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Porovnávání čísel
Transkript prezentace:

Školské dokumenty

Osnovy Dříve dány centrálně. Jednotné pro všechny pro všechny školy daného typu. Od roku 2007 si osnovy vytváří každá škola na základě ŠVP, který je zpracován na podkladě RVP. Osnovy jsou nyní jednotné pro všechny vyučující jednoho předmětu na stejné škole. Jednotnost zajišťuje předmětová komise daného předmětu na škole.

Podklady pro osnovy chemie ZŠ Ukázka RVP pro ZŠ Ukázka ŠVP

Podklady pro osnovy chemie na gymnáziu Ukázka RVP

Tématické plány Podle osnov je třeba rozdělit učivo podle časové osy. Někdy stačí pouze upravit ŠVP

Příprava – hlavní body Rozdělení pojmů na známé a neznámé Strukturace neosvojených pojmů Stanovení VVC Prověřování znalostí a dovedností ( soupis otázek a úkolů) Motivace ( soupis otázek pro přípravné opakování ¨Probírání nového učiva (soupis otázek,postup při probírání látky, pokusy) Upevnění probíraného učiva ( otázky a úkoly k procvičování) Zadání domácího úkolu Experimentální, či jiné materiální zabezpečení výuky Zápis na tabuli ( ZŠ a nižší gymnázium) Soupis pomůcek pro opakování a pro výklad