SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference, 8.10.2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

MARKETING A MANAGEMENT
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
PRAGOALARM/PRAGOSEC zabezpečení staveb a stavenišť, protipožární ochrana, systémy pro inteligentní budovy Koncept veletrhu pro rok 2012.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
SEO pro novou firmu Bartošová Lenka 3MA
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
 Search engine optimization  Jeden z prvních kroků při tvorbě obsahu webových stránek  Výrazně ovlivňuje dohledatelnost, návštěvnost a tím i úspěšnost.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Profesní organizace, nadace a neziskové organizace.
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Role škol v kariérovém poradenství z pohledu programu Euroguidance
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
NENÍ OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE SEO. Co je to SEO? Optimalizace pro vyhledávače je stejný nesmysl jako Optimalizováno pro MSIE verze 6 SEO je zvýšení.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák Marek Šimeček Lukáš Zachoval Tomáš Kozák PEF Mendelu – Management – ZS 2012.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Koncept projektu Packaging Live Packaging Live je doprovodný program v rámci MSV Po úspěchu Packaging Live na EMBAX /SALIMA 2010, 2012, 2014 a.
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Marketingová komunikace prostřednictvím umění Korporátní image.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
 Hrady, zámky, zříceniny ▪ Spolupráce s NPÚ – francouzský rok kultury  Technické památky ▪ Zejména Ještěd – 40 let od otevření ▪ Spolupráce – Hotel.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Tribuna českého obchodu TZB
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Vysoká škola technická a ekonomická
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Jak na PR (absolutní základ)
Zhodnocení projektu plk. Mgr. Pavla KOPECKÁ Vedoucí
ANAlýza konkurence co je pro nás důležité.
Přehled o esperantu v českých médiích
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Piktogram reklama logo
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Český dům Moskva Jiří Podhola.
Transkript prezentace:

SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,

| | | Pochopení vyhledávajících

| | | Typická očekávání „Chceme být lépe vidět na Googlu!“ „Chceme být první na slovo... !“ „Chceme vyšší návštěvnost z vyhledávačů!“

| | | Typická očekávání „Chceme být první na slovo vitríny.. protože se nejvíc hledá!“ (1360 lidí za měsíc, huráááá!)

| | | Vyhledávací dotazy DotazObjem hledání Skleněné vitríny482 Prosklené vitríny840 Reklamní vitríny63 Propagační vitríny33 Informační vitríny95 Vitríny do obchodu24 Venkovní vitríny348 Produktové vitríny45 Výstavní vitríny102 Obchodní vitríny30 Prezentační vitríny42 Uzamykatelné vitríny21 Prosklené vitríny na zeď60 Zamykací vitríny21

| | | Vyhledávací dotazy DotazObjem hledání Konkurence v indexu Pozice Google Pozice Seznam Konkurence schopnost Vitríny Skleněné vitríny Prosklené vitríny Reklamní vitríny Propagační vitríny Informační vitríny Vitríny do obchodu Venkovní vitríny Produktové vitríny Výstavní vitríny Obchodní vitríny Prezentační vitríny Uzamykatelné vitríny Prosklené vitríny na zeď Zamykací vitríny

| | | Vyhledávací dotazy

| | | Vyhledávací dotazy

| | | Vyhledávací dotazy

| | | Vyhledávací dotazy Page typeBounce rateConversion rateRevenueCostROI Web average37,20%1,85% % /vitriny/74,70%0,32% % /reklamni-vitriny/29,60%2,43% %

| | | Pilíř: Pořádná a hluboká analýza klíčových slov

| | | Smysluplné odkazy

| | | Smysluplné odkazy? Zápis na Hyk.cz, Zyx.cz, Ruj.cz Zdarma článek na Pridej-clanek.info Článek a lá SEO blábol na PlaCla.cz Hromadná registrace do katalogů stránek Výměna odkazu mezi výrobcem trubek a hotelem na Sněžce Odkaz v diskuzi na Zpovednice.cz Koupená SEO patička

| | | Smysluplné odkazy Asociace, jejichž jsem členem Odborné magazíny Odborné sekce médií Weby spřátelených firem Weby odběratelů Odborné diskuze a fóra Regionální a obecní portály Prodejci komplementů Weby událostí a akcí Konkurence v jiných městech Falešná konkurence Silné oborové katalogy Vlastní mikrostránky Akvizice mrtvé konkurence Broken linkbuilding Konference, kde přednáším

| | | Jak je získat? SEO články, PR články, nákup SEO patičky Odborné články Studie, srovnání, recenze Rozhovory o vašem oboru, novinkách, trendech Reporty z konferencí, výstav, veletrhů Data, infografiky Exkluzivní info ze zákulisí Ukázky z výroby, od výrobce, ze skladu Poradenská, FAQ sekce, užitečný obsah Partnerství, sponzorství, bytí součástí dění v oboru

| | | Pilíř: Hodnotný, dobře udělaný obsah

| | | Realistická očekávání

| | | Co čekám od SEO v B2B? Že ho celé vyoutsourcuju Že se dá „zapnout“ asi tak za měsíc Že se bude dělat izolovaně Že ho zvládnu komplet změřit v Google Analytics Že platím za SEO kvůli pozicím a návštěvám

| | | SEO platíme pro pozice a návštěvnost Odkazy a loga na relevantních webech Návštěvnost z odkazů Povědomí o značce v nějakém kontextu Snížení nákladů na PPC reklamu Vztahy s médii a partnery Nové obchodní příležitosti, bartery Rozvoj vlastního webu skrze produktovaný obsah

| | | Pilíř: Chtít od SEO víc, než jen ty pozice

LukasPitra +Lukáš Pítra | | |