Ústecký kraj. Vyhodnocení dotazníků v grafech, rozdělení na jednotlivé okresy Ústeckého kraje Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚSTECKÝ KRAJ.
Advertisements

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_75_ČR – Ústecký kraj AUTOR: Mgr. Marek Bury ROČNÍK, DATUM:
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Anotace: ČR – Ústecký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA BENÁTKY NAD JIZEROU, PRAŽSKÁ 135 projekt v rámci operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: V/2 Název: Využívání.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Kraje ČR Karlovy Vary Ústí n. L. Jihlava Zlín Hradec Králové.
Povrch krajiny VY_III/2_inovace_10_ Povrch krajiny Autor: Mgr. Karin Cahlíková.
Zpracovala Mgr. Andrea Žylová DUM/VYDMUCHOV/ŽYLOVÁ/ČLOVĚK A PŘÍRODA /006.
Program podpory zaměstnanosti v Ústeckém kraji (Podpora) reg. č. CZ.1.04/2.1.01/E Ing. Radka Fantová projektová manažerka Mobil:
ANOTACE : a) PRÁCE JE URČENA pro žáky 9. ročníku b) TÉMA : ÚSTECKÝ KRAJ c) CÍL : prohloubení znalostí o Ústeckém kraji d) POMŮCKY : školní atlas ČR, pracovní.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 25 AnotaceDruhy.
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 25 AnotaceSeznámení.
Policie České republiky PREVENCEPREVENCE. Preventivně informační skupiny PREVENCEPREVENCE spolupráce se sdělovacími prostředky informační servis z oblasti.
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV Autor: Mgr. Pavla Zrzavecká Datum: Název: VY_32_INOVACE_02_ZEMĚPIS Téma: Ústecký kraj Ročník: 9. Číslo.
Předběžné výsledky Sčítání lidu domů a bytů 2011 Ústecký kraj.
Česká republika – Ústecký kraj VY_32_INOVACE_06_ZEMĚPIS_Česká republika Ústecký kraj Dětský domov, Základní škola, Střední škola Duchcov, Školní 1, příspěvková.
Střední škola technická a automobilní Chomutov, příspěvková organizace Pražská 702, Chomutov Zřízena Ústeckým krajem č.j. 307/SM/2008/4 Evropský.
VY_32_ INOVACE_ 13_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VÝZNAMNÁ MĚSTA Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_03 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Mapu a soutěž vytvořili Tadeáš Janout a Karolína Pacáková.
Ústecký kraj Obsah Základní informace Navštěvované oblasti Zdroje.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 37 AnotaceRegulátory.
Ústecký kraj. Rozloha km² 8. největší kraj ČR krajské město : Ústí nad Labem.
TRANSFER Výzva 03_15_116 Ústí nad Labem,
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
Zeměpis – 9.ročník Správní členění ČR VY_32_INOVACE_
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Dřevo VY_32_INOVACE_25_495 Dřevo
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Realizace série loupežných přepadení
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Sídla.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Názvosloví a typy střech
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Zesilovače VY_32_INOVACE_36_723
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_11_Ústecký_kraj
Náležitosti výkresu VY_32_INOVACE_26_516
Autor: Mgr. Věra Voborníková Datum: Název: VY_52_INOVACE_08_VLASTIVĚDA
Meziboří, Chomutov, Most, Teplice, Litvínov
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
ÚSTECKÝ KRAJ VY_32_INOVACE_06-32 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
ČESKO - SEVEROZÁPAD AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
PILOVÁNÍ VY_32_INOVACE_15_290
Měření v dílenské praxi
Islám – znaky, VY_32_INOVACE_ Autor Mgr. Lenka Šulcová
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
Setkání kariérových poradců Louny –
Potravinová banka v Ústeckém kraji z.s. PBUK
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KLÁŠTEREC NAD OHŘÍ, KRÁTKÁ 676 AUTOR: MGR
Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_Režim dne
Setkání kariérových poradců Teplice –
Plán – harmonogram realizace cílů
Bilanční tisková konference OSDP
ITI Ústecko-chomutovské aglomerace
VY_52_INOVACE_28_02_Ústecký kraj
Statistické údaje Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Kontaktní pracoviště Most.
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
Vyhodnocení RAP 2018.
Vyhodnocení dotazníku
Rozvoj HR služeb v KC WL I. vs
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Ústecký kraj Marková Vendula.
Základní škola, Hradec Králové
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Transkript prezentace:

Ústecký kraj

Vyhodnocení dotazníků v grafech, rozdělení na jednotlivé okresy Ústeckého kraje Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? Kterou rizikovou oblast považujete ve své praxi za nejproblematičtější? Ústecký kraj

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? CHOMUTOV

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? CHOMUTOV

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? DĚČÍN

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? DĚČÍN

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? LITOMĚŘICE

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? LITOMĚŘICE

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? LOUNY

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? LOUNY

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? MOST

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? MOST

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? TEPLICE

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? TEPLICE

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? ÚSTÍ NAD LABEM

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? ÚSTÍ NAD LABEM

Kterou oblast jste řešili u žáků Vaší školy nejčastěji? ÚSTECKÝ KRAJ – VŠECHNY OKRESY DOHROMADY

Kterou oblast RCH považujete ve své praxi za nejproblematičtější? ÚSTECKÝ KRAJ – VŠECHNY OKRESY DOHROMADY