Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
V ÝROČNÍ ZPRÁVA OBČANSKÉHO SDRUŽENÍ ABC Rok 2012.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
Projekt „Další vzdělávání pedagogických pracovníků v environmentálním vzdělávání, výchovy a osvětě (EVVO )“ CZ.1.07/1.3.45/
PREZENČNÍ INFORMAČNÍ SEMINÁŘ PRO VEDOUCÍ ZAMĚSTNANCE.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Sylabus pro prezentační dovednosti III.
Cesta ke kvalitě AUTOEVALUACE - Vytváření systému a podpora škol v oblasti vlastního hodnocení aneb Cesta ke kvalitě PhDr. Ivana Shánilová, manažerka aktivity.
Projekt Inkluze – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost registrační číslo projektu CZ.1.07/1.2.02/ Závěrečná konference 16.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Nové moduly pro řízení inovací reg. č.: CZ.1.07/3.2.02/ října 2014, Plzeň Představení projektu Mgr. Karel Psohlavec.
KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť.
CZ / /0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha,
Pořádání odborných konferencí Tomáš Sochor Katedra informatiky a počítačů Ostravská univerzita Systém dalšího vzdělávání pracovníků.
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2
ošetřovatelství a porodní asistence
CZ / /0048 Centrum pro transfer technologií Technologické centrum AV ČR SSŠ AV ČR, VŠE, VŠCHT, ÚPV, ZeNTIVA, a.s., ČKD Nové Energo, a.s.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace Operační program Rozvoj lidských zdrojů Opatření 3.2.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Rozvoj praktické výuky studentů psychologie sociální pedagogiky a poradenství: Shrnutí činnosti dvouletého působení Akademického centra poradenství a supervize.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Zvyšování znalostí v oblasti nových diagnostických metod a biotechnologií Konference Inovace ve vzdělávání – vzdělávání o inovacích Praha, 6. prosince.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
CZ / /0045 Centrum podpory talentů České vysoké učení technické v Praze Fakulta elektrotechnická Agentura VEREMA, RLC, SofCon, WAGO, BAEL.
Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR Číslo projektu – CZ /0024 Zřízení vzdělávacího střediska zařazeného do sítě Science.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
CZ / /0022 – Lidské zdroje a inovativní postupy pro dentální implantologickou praxi LASAK, spol. s r.o., 1.LF UK, VŠCHT Kontakt: Jan Riedl,
B2 – Analýza požadavků a jejich zajištění Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace.
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 4 didaktických pojmů + 2 otázky.
CZ / /0020 Podpora týmu NET Genium při rozvoji progresivních informačních technologií Žadatel: NetGenium s.r.o. Partner: ČVUT Kontaktní osoba:
Modernizace výuky praktických dovedností studentů FZV a LF UP v Olomouci doc. PhDr. Jana Marečková, Ph.D. a kol. Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Opava Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v Moravskoslezském kraji a jeho realizace OP RLZ Opatření 3.2 Registrační číslo.
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
ÚVODNÍ KONFERENCE K PROBLEMATICE INTEGROVANÉHO VZDĚLÁVÁNÍ OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM Olomouc 27. dubna 2006.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
Projekt ERNIE Moravská zemská knihovna Mgr. Jan Lidmila.
Příspěvek k workshopu Propagace moderních výukových metod MUDr. Jitka Feberová, Ph.D. knihovna.cuni.cz.
Personalizovaná medicína Prof. MUDr. Ondřej Topolčan, CSc. LFUK a FN Plzeň 1 Ústí nad Labem
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
INOVACE STUDIJNÍHO PROGRAMU FARMACIE NA FAF UK. Základní údaje o projektu Název projektuInovace studijního programu Farmacie na Farmaceutické fakultě.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Česká republika v Evropském výzkumném prostoru 2 (CZERA 2)
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Plánování prvních kroků
Didaktické metody Androdidaktika.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Pavel Burda Roman Vaníček
Název operačního programu:
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Vzdělávání v laboratorní medicíně – prezenčně i virtuálně Marie Karlíková, Daniel Rajdl, Ondřej Topolčan Lékařská fakulta UK Plzeň

Formy vzdělávání Prezenční PřednáškySemináře/konferencePraktika v laboratoři E-learning On-line kurzyWebinářeVideokonferenceDiskuzní fóra Kombinovaná Např. úvodní přednáška + e- learningový kurz + praktika v laboratoři

Výhody prezenční výuky Včetně nonverbální komunikace Přirozený, emocionálně kompletní, způsob komunikace Multidisciplinární přístup v přímé diskusi Přímá zpětná reakce Přímý osobní kontakt Demonstrace a vyzkoušení dovedností, postupů Praktická výuka

Výhody e-learningu 24 hodin/7 dní Dostupné Interaktivita individuální reakce zpětná vazba Individualizované Chybí náklady na cestovné Organizace času v souladu s možnostmi účastníka kurzu Levné pro účastníka

Vzdělávací projekty OPVK 3 roky - podpořené z EU + 5 let udržitelnost (nefinancovaná) Určené pro – pracovníky ve výzkumu – studenty Témata 4 projektů Cíl – Imunoanalýza pro výzkumné pracovníky Edukace postgraduální – Endokrinologie pro výzkumné pracovníky Edukace postgraduální – Nové pojetí výuky imunoanalýzy Edukace pregraduální – Molekulární biologie Vznik výzkumných pracovišť, edukace Přínos pro účastníky – Získání vědomostí – Výměna zkušeností – Kredity ČLK a KVVOPZ

Aktivity Vzdělávací kurzy, semináře a konference – Monotématické – seminář „D vitamin“ 2011 – Monotématické, avšak multipřístupové – seminář „Personalizovaná medicína – od výzkumu k pacientovi“ 2011 – Multitematická konference i kombinací forem Přenášky + workshopy + postery + setkání lektorů Přednášky – Monotématické a multioborové – Multitématické a multioborové – Doplňková témata Jak přednášet Statistika Možnosti výzkumu a jeho hodnocení Praktika v laboratoři

Výstupy projektů Powerpointová presentace na www + tištěná Monografie - elektronická nebo tištěná forma Doporučená literatura Plánované rešeršní přehledy na www

Podle čeho jsme hodnoceni Monitorovací indikátory Výstupy Evaluace Propagace Vytvoření pracovišť Vytvoření sítě spolupráce

Perspektivy 2012 a dále Spolupráce s firmami – organizace školení pro odborné zaměstnance Monotematické semináře pro konkrétní pracoviště (např. nový biomarker či nová metoda) Spolupráce s vzdělávacím portálem CEVA ( Spojení prezenční výuky a e-learningu Vytvoření centra specializovaného vzdělávání Vytvoření sítě spolupráce