ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH
ROZVRH: 1.Úvod 2.Informace o současném stavu 3.Definice okrajových podmínek 4.Plán dalšího postupu
ROZVRH: Rozvrh (stabilní) ZS 2015/2016 PŘESUNY VÝUKY – VYNUCENÉ PŘESUNY VÝUKY – ZDŮVODNĚNÉ PŘESUNY VÝUKY – PIRÁTSKÉ
ROZVRH: Rozvrh ZS 2015/2016 Učebna T4:A2-259
ROZVRH: Co máme? DEJVICEKARLOVO NÁMĚSTÍHORSKÁ PC UČEBNY 4 ( = 89)2 ( = 62)1 vlastní Ú12135 MALÉ UČEBNY (16 – 36 míst) 1146 (vlastní Ú12135) STŘEDNÍ UČEBNY (48 – 88 míst) 361 (spolu s FD) VĚTŠÍ POSLUCHÁRNY (137 – 178 míst) 440 VELKÉ POSLUCHÁRNY (250 – 265 míst) 200 AULA MAXIMA (443 míst) 1 (spolu s FEL)00
ROZVRH: O co jsme přišli? DEJVICEKARLOVO NÁMĚSTÍHORSKÁ MALÉ UČEBNY (16 – 36 míst) 105??? STŘEDNÍ UČEBNY (48 – 88 míst) 20??? Celkem -286 míst Celkem -100 míst (snížení kapacit velkých poslucháren)
ROZVRH: Přístup ke tvorbě rozvrhu
ROZVRH: Přístup ke tvorbě rozvrhu
ROZVRH: Harmonogram roku 2015/2016
ROZVRH: Přístup ke tvorbě rozvrhu -Ekonomický a) maximální využívání místností po celý den b) uvolnění nevyužívaných místností (pronájem, konzervace, …) -Pedagogický a) dodržení pedagogických pouček (střídání, přestávky, oběd, …) b) jaké skupiny jsou „optimální“ (přednáška, seminář, cvičení) -Ústavní a) ústav má/nemá „dost“ učitelů na akreditovanou výuku b) ústav musí/nemusí navazovat výuku na další ústavy -Osobní a) chci/nechci učit = hledám důvody, proč „to jde/nejde“ b) můžu/nemůžu se přizpůsobit z osobních důvodů potřebám fakulty
ROZVRH: Co dál? 1. Začínat výuku od a končit v 19.15? Začínat výuku od a končit ve 20.00? 2. Přednášky končit do 15.45? Přednášky končit až v 17.30? 3. Cvičení rozvrhovat pro 25 studentů? Cvičení rozvrhovat pro 50 studentů? Do odpovědi, abychom mohli dělat nový rozvrh Do požadavky na rozvrh LS 2015/16 (Dr. Podaný)
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH