ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

INTERNET A WORL WIDE WEB JAKO SOUČÁST INFORMAČNÍHO SYSTÉMU ZÁKLADNÍ ŠKOLY Petr Vitásek, 2004 Diplomová práce.
Web pro školní knihovny, pomoc nejen virtuální
KONGRESOVÉ CENTRUM Aktuální nabídka pronájmů pro rok 2013.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
POZNATKY Z ETNOGRAFICKÉHO VÝZKUMU NA ČESKÝCH VYSOKÝCH ŠKOLÁCH JAK VYPADÁ VZDĚLÁVÁNÍ, KTERÉ SE SNAŽÍME ZLEPŠIT? JANA DVOŘÁČKOVÁ (FSS MU) PETR PABIAN (KSV.
Infrastruktura a zázemí pro výuku
NÁZEV DIPLOMOVÉ NEBO BAKAlÁŘSKÉ PRÁCE
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
Návrh plánu mentoringu ZŠ Kunratice. Cíle a směr Prost ř ednictvím zavedení udr ž itelného systému mentoringu na škole u č itelé i ž áci dosahují svého.
KONGRESOVÉ CENTRUM Aktuální nabídka pronájmů pro rok 2013.
Podmínky a tipy pro zvládnutí předmětu 12PPOK Kruh /2015 Ing. Petr Šatra České vysoké učení technické v Praze Ústav dopravních systémů K612 Fakulta.
VYSOKÁ ŠKOLA BÁŇSKÁ – TECHNICKÁ UNIVERZITA OSTRAVA FAKULTA STROJNÍ
KURZY PRO VYSOKOŠKOLSKÉ PEDAGOGY doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
LETNÍ ŠKOLA PRO KOMBINOVANOU FORMU OBORU SHV ZÁKLADNÍ INFORMACE O STUDIJNÍCH POVINNOSTECH SO 20. ZÁŘÍ
Zvláštnosti ekonomických předmětů z hlediska jejich zařazení do rozvrhu hodin ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Umění učit se Petr Machala. …Obracím se na vás, protože mám problém. Pokaždé, když si sednu k učení, nejsem schopen myslet na to, co se mám učit, ale.
Jak se stát dobrým právníkem?
Aktuální problémy v přípravě učitelů (Komise pro přípravu učitelů Rady VŠ) Materiál pro 17. zasedání předsednictva Rady VŠ dne
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Situace v oblasti uplatňování hlediska kvality v přípravě učitelů (komise pro přípravu učitelů Rady VŠ) v současnosti - doba stagnace, až krize Kvalita.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Analýza vstupních jazykových kompetencí studentů ZČU v Plzni Projekt INOVA CZ.1.07/2.2.00/
3. Celofakultní pedagogická konference1 Zapojení předních odborníků z praxe na Ekonomicko- správní fakultě Masarykovy univerzity.
Školení bezpečnosti práce (BOZP)
Mik. Program :00Zahájení (doc. Mazal, prof. Potáček) 10:15Obsah projektu a výsledky jeho plnění v oblasti KA 01 Inovace základních kurzů.
Masarykova Univerzita Pedagogická Fakulta.  Seminář se uskuteční ve dvou sekcích (1. stupeň ZŠ, 2. stupeň ZŠ) a bude zaměřen.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Popularizační a vzdělávací aktivity pro studenty a učitele středních a základních škol Oddělení obecné fyziky a didaktiky, Ústav fyzikální elektroniky.
Matematické modelování Přednáška I. DS-ZS2007 Ing. Marek Mihola
Aspekty seniorského vzdělávání na MZLU v Brně Konference AU3V, Kostelec u Zlína, 26. – Veronika Vejrostová, ICV MZLU v Brně.
Západočeská univerzita v Plzni
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
Didaktika přírodopisu 1 1. seminář
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Bidrmanová, Rintelová Učitelství praktického vyučování
Zápatí prezentace1 IV. celofakultní pedagogická konference
Autrýč a komunikace v částicové fyzice Máme se tím zabývat? Jak to dělají jinde (ve VB) Jak to (ne)děláme my Jak bychom to měli dělat Jak to organizačně.
Inspirativní studijní prostředíMediaSite na VŠESnímek 1 Případová studie MediaSite na Vysoké škole ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Vzdělávání, výzkum a praxe územního rozvoje K možnostem vzájemné spolupráce.
Místní akční plán na Otrokovicku CZ /0.0/0.0/15_005/
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity Tamara Váňová, Jitka Kazelleová 1 Praha, 2013.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
ÚVOD DO EKONOMIE, POŽADAVKY NA STUDENTY Cíle: Vysvětlit poslání ekonomie jako vědy. Anotace: Ekonomie je společenská věda, která studuje ekonomické chování.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Výsledky učení v pedagogické činnosti vysokých škol Představení metodiky.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA. Škola by měla začínat v 10:00 a končit by měla v 12:30. Abychom nemuseli vstávat tak brzo. A končila by dříve, abychom se mohli po.
STRATEGIE ROZVOJE ŠKOLY
ZŠ Třebíč ŠKOLA OTEVŘENÝCH DVEŘÍ CHCEME ŽÍT S VÁMI ŠKOLA OTEVŘENÝCH
Elektronické žádosti na studijní oddělení
Univerzitní informační systém podpora hlavní činnosti univerzity
Prezentace projektu Rozvoj PřF JU
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Obecná didaktika ÚVOD.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Potravinářské zbožíznalství
za akademický rok 2015/2016 Hana Kolářová proděkanka LF UP
ZÁKLADY SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ
Mgr. Helena Hubatková Selucká VIKBB35 Podpora čtenářství – podzim 2013
Kreditní systém studia
I. etapa rekonstrukcí Projekt Zvýšení kvality laboratorní výuky studentů VŠCHT Praha (KvaLab)
Transkript prezentace:

ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH

ROZVRH: 1.Úvod 2.Informace o současném stavu 3.Definice okrajových podmínek 4.Plán dalšího postupu

ROZVRH: Rozvrh (stabilní) ZS 2015/2016 PŘESUNY VÝUKY – VYNUCENÉ PŘESUNY VÝUKY – ZDŮVODNĚNÉ PŘESUNY VÝUKY – PIRÁTSKÉ

ROZVRH: Rozvrh ZS 2015/2016 Učebna T4:A2-259

ROZVRH: Co máme? DEJVICEKARLOVO NÁMĚSTÍHORSKÁ PC UČEBNY 4 ( = 89)2 ( = 62)1 vlastní Ú12135 MALÉ UČEBNY (16 – 36 míst) 1146 (vlastní Ú12135) STŘEDNÍ UČEBNY (48 – 88 míst) 361 (spolu s FD) VĚTŠÍ POSLUCHÁRNY (137 – 178 míst) 440 VELKÉ POSLUCHÁRNY (250 – 265 míst) 200 AULA MAXIMA (443 míst) 1 (spolu s FEL)00

ROZVRH: O co jsme přišli? DEJVICEKARLOVO NÁMĚSTÍHORSKÁ MALÉ UČEBNY (16 – 36 míst) 105??? STŘEDNÍ UČEBNY (48 – 88 míst) 20??? Celkem -286 míst Celkem -100 míst (snížení kapacit velkých poslucháren)

ROZVRH: Přístup ke tvorbě rozvrhu

ROZVRH: Přístup ke tvorbě rozvrhu

ROZVRH: Harmonogram roku 2015/2016

ROZVRH: Přístup ke tvorbě rozvrhu -Ekonomický a) maximální využívání místností po celý den b) uvolnění nevyužívaných místností (pronájem, konzervace, …) -Pedagogický a) dodržení pedagogických pouček (střídání, přestávky, oběd, …) b) jaké skupiny jsou „optimální“ (přednáška, seminář, cvičení) -Ústavní a) ústav má/nemá „dost“ učitelů na akreditovanou výuku b) ústav musí/nemusí navazovat výuku na další ústavy -Osobní a) chci/nechci učit = hledám důvody, proč „to jde/nejde“ b) můžu/nemůžu se přizpůsobit z osobních důvodů potřebám fakulty

ROZVRH: Co dál? 1. Začínat výuku od a končit v 19.15? Začínat výuku od a končit ve 20.00? 2. Přednášky končit do 15.45? Přednášky končit až v 17.30? 3. Cvičení rozvrhovat pro 25 studentů? Cvičení rozvrhovat pro 50 studentů? Do odpovědi, abychom mohli dělat nový rozvrh Do požadavky na rozvrh LS 2015/16 (Dr. Podaný)

ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH