Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Advertisements

Odbor veřejné správy, dozoru a kontroly 11 Porada Ministerstva vnitra se zástupci krajských úřadů, Kanceláře veřejného ochránce práv, Svazu.
Modifikované platby ROP Moravskoslezsko Datum: Místo: Prezentuje: Ostrava Ing. Radim Mrázek.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP obecná část Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná.
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ a IOP Metodický pokyn pro zadávání veřejných zakázek ( Příloha OM OP LZZ D9) Závazná postupy pro.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Dopravní modely v SUMP Jitka Ondráčková
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
Návrh logistického zabezpečení evakuace správních budov NP Šumava
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Procesní management v oddělení logistiky
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Plánování ve školní tělesné výchově
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Návod na tvorbu prezentace diplomové / bakalářské práce
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Kontrola závěrečných prací na Masarykově univerzitě
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
TÉMA: Počítačové systémy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Rozpisy témat a odevzdávárny
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
Informace k e-tržišti Gemin
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Katastr nemovitostí (KNEM)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
všechny animace a obrázky - archiv autora
Z0027 GEOGRAFICKÁ ANALÝZA TRHU PRÁCE
ÚPDI - Úřad pro přístup k dopraní infrastruktuře
Přehled nejdůležitějších novinek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Nový program REZZO1NotationAdmin
RFID a vážení - řízení nákladů na svoz odpadů
INFORMACE TAJEMNÍKA PROFESNÍCH UNIÍ
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
Návrh na daňové zvýhodnění u zaměstnavatelů – plátců mzdy, kteří provádí výkon rozhodnutí nebo exekuci srážkami ze mzdy formou možnosti uplatnění odčitatelné.
ydewůd,ůwl registrační číslo projektu CZ /0.0/0.0/16_32/
Slovní úlohy o společné práci − 3
Transkript prezentace:

Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912

Úvod do problematiky  Akreditace = oprávnění k provádění určité činnosti („Accredo“)  Správa dokumentace = udržení dokumentace aktuální a platné

Schéma systému

Plánovaný stav systému (vazby)

Plánovaný stav systému (oprávnění)

Současná funkce systému SD 8 – přidání přístroje celkem provedeno: 4 akce (přidání přístroje), 9 akcí úpravy souvisejících dokumentů = 13 akcí. 13 akcí prováděných ručně

Plánovaná funkce systému SD 8 – přidání přístroje celkem provedeno: 5 akcí (přidání přístroje), 9 akcí úpravy souvisejících dokumentů = 13 akcí. 5 akcí prováděných ručně, 9 akcí prováděných automaticky Plánované přidání nového přístroje Otevření souboru agendy SD8 Kopírování karty podobného přístroje Editace karty Ruční aktualizace karty přehledu Automatická aktualizace pomocí makra: Přehled pro laboratoř (přidání a zařazení do seznamu) Seznam ověření (přidání jména do seznamu a jeho kontrola) Seznam přístrojů (přidání jména do seznamu a jeho kontrola)

Ukázka sytému – funkce SD8

Ukázka systému – přidání postroje

Otázky a odpovědi – vedoucí práce  Jak odhaduje obecně zkrácení času při navrženém systému práce s dokumenty?  Podle provedeného testu zabrala testovaná situace – zavedení nového přístroje – cca 2:30. Zavedení při použití předchozího systému zabere 8 až 10 minut.  Dá se v budoucnosti předpokládat i zpracování externí dokumentace obdobným způsobem jako interní dokumentace?  Ve stávajícím stádiu je již zpracován seznam zkušebních standardů a metodických pokynů pro akreditační řízení

Otázky a odpovědi – vedoucí práce  Diplomant uvádí jako nevýhodu, že systém nedokáže skladovat historii dokumentů. Není možnost zálohovat celý systém, alespoň do určité úrovně a po určitou dobu?  V laboratoři byl zaveden postup, že při každé registrované změně se vytvoří kopie souboru a do názvu se uvede datum a čas provedené změny. Aktuální dokument je vždy označen heslem “aktuální“.

Otázky a odpovědi – vedoucí práce  Dokázali by jste kvantifikovať ekonomický resp. iný prínos Vášho návrhu pre organizáciu (napr. úspora času v práci zamestnancov)?  Ekonomická úspora je minimální (jedná se pouze o náklady na tisk), zásadnější je však úspora času o cca ¾ a především zavedení vyšší spolehlivosti díky propjení a snížení počtu prováděných operací.

Prostor pro dotazy Děkuji za pozornost