CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/34.0448 Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
Advertisements

CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
F YZIKÁLNÍ VELIČINA - HUSTOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Č íslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Logaritmus ChrM619 leden 2014 Číslo klíčové aktivity:III/2.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Monika Zemanová, PhD. Název materiálu:
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
RUČNÍ ZPRACOVÁNÍ KOVŮ A PLASTŮ STŘÍHÁNÍ Luděk Protivínský.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Pracovní činnosti - 6. ročník
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Číselné množiny - přehled
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Hospodářské výpočty 5 – PROCENTOVÝ POČET 2
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Hotelová škola Mariánské Lázně Adresa školy
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Vojtěch Kawan Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_HUDEBNI_CINNOSTI_02.
Výroba špalíku na broušení
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
WORD Číslování stránek
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zpracování drátu I Háček na tabuli
Zpracování drátu II Háček na tabuli
„EU peníze středním školám“
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Věcné učení Ochrana přírody
VY_32_INOVACE_645_PILOVÁNÍ MATERIÁLU Název školy
PILOVÁNÍ VY_32_INOVACE_15_290
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Ruční obrábění plastu II
WORD Vkládání obrázků a klipartů
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Světové strany
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Krčková Název materiálu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
VY_32_INOVACE_648_ŘEZÁNÍ ZÁVITŮ - VNĚJŠÍ
PRVOUKA ZIMNÍ SPORTY, BEZPEČNOST
ÚVOD DO GEOMETRIE Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. Materiál je určen pro bezplatné.
Jazyk a jazyková komunikace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou

CZ.1.07/1.5.00/ Technické materiály Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluOV-MS1-1/6 Název školyStřední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy, Zvolenovská 537, Hluboká nad Vltavou AutorBc. Martin Řeřicha Tématický celekOpracování kovů a plastů, spojování materiálů. Ročník1. ročník SOŠ Datum tvorby AnotaceŘezání Metodický pokynPrezentace s výkladem – DUM pro seznámení s pracemi s technickými materiály. Pokud není uvedeno jinak, uvedený materiál je z vlastních zdrojů autora Zpět

Třískové obrábění velkým počtem smyků zuby pily CZ.1.07/1.5.00/ ruční Rámová pila strojní Rámová pila Pásová pila Kotoučová pila Dělení pil na kov

CZ.1.07/1.5.00/ Pilové listy Podle velikosti: Hrubé (na měkký materiál - hliník…) Hrubé (na měkký materiál - hliník…) Střední Střední Jemné (na tvrdý materiál - ocel…) Jemné (na tvrdý materiál - ocel…) Montáž pilového listu: pilové zuby směrem dopředu pilové zuby směrem dopředu využívat celou délku pilových plátů využívat celou délku pilových plátů

CZ.1.07/1.5.00/ Upnutí materiálu: Řez směřovat kolmo k zemi. Řez co nejblíže k čelistem svěráku (ohýbání, drnčení) Delší řezy posouváme nebo upínáme mezi desky Volba upnutí tak, abychom řezali v co největší ploše

CZ.1.07/1.5.00/ Řezání Uděláme tříhranným pilníkem vryp pro snadnější zavedení pily (počítáme s tloušťkou řezu). Tlačit na pilu směrem vpřed, zpět odlehčujeme. Pravou rukou držíme rukojeť, levou rám v předu. Řežeme frekvencí řezů za minutu. Neustále kontrolujeme rysku.

CZ.1.07/1.5.00/ Při řezání ruční pilou: nezařezáváme podle prstu ostré hrany a otřepy materiálu nepoškozená pilka a plátek u konce řezu odlehčíme pilku dodržujeme tempo řezání Při řezání strojní pilou řeže jen jeden nikam nestrkáme za chodu pily ruce, manipulace za klidu pozor na odpadávající materiál nájezd do materiálu až po puštění pily

CZ.1.07/1.5.00/ Zpět Seznam literatury a pramenů Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Obrázek na straně 4 je dostupný pod licencí CC na: Autor: Epukas, BY-SA ( )Epukas Použité zdroje: Objekty použité k vytvoření DUM jsou vlastní tvorbou autora, pokud není uvedeno jinak.