Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola - 186 žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
{ Inkluzivní vzdělávání z pohledu praktika Mgr. Jana Vrbicová „Sociologický monitoring vzdělanostních vstupů a výstupů dětí a žáků, včetně dětí a žáků.
Advertisements

„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Formy a druhy sociálních služeb. Sociální služby Činnost zajišťující pomoc a podporu osobám za účelem sociálního začlenění nebo v rámci prevence před.
Domov pro osoby se zdravotním postižením Všebo ř ice Z ř izovatel: Ústecký kraj Adresa: Pod Vodojemem 312/3C, Ústí nad Labem Vznik: v roce 1995.
PhDr. Jitka Kendíková ZŠ J. Gutha-Jarkovského G Jiřího Gutha-Jarkovského.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Asistent pedagoga jako nástroj pro inkluzivní vzdělávání Mgr. Lucie Macků.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Krajská konference primární prevence rizikového chování 2. ročník Liberec, 31. března 2016.
Rozpis rozpočtu a normativy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 9. června 2011 Monika Čermáková.
Sociální programy ve vzdělávání Dušan Lužný. Sociální programy ve vzdělávání Východiska pro změnu – Rozsudek Evropského soudu pro lidská práva ve Štrasburku.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Jsou venkovské školy horší než městské?
VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM Vzdělávání v ČR a EU.
Individuálně, ale společně a jinak
Dokument KAP MSK - obsah
VÝUKA V PŘÍRODĚ PhDr. Vlastimil Fiala
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - spojky
Společenská odpovědnost ve školství
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
AUTOR: Jiřina Dáňová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Druhy vět - tázací
Aktivity a činnosti úseku služeb v oblasti dalšího vzdělávání
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Odbor školství mládeže a sportu Oddělení školské ekonomiky
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Procvičení a upevnění učiva
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_18
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Digitální učební materiál
Školní poradenské pracoviště
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková.
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Právo sociálního zabezpečení
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Statistické údaje Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Kontaktní pracoviště Most.
Koordinovaný přístup a ESIF 2014+
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Strategické řízení a plánování
Vesmír - PL Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
Místní akční plán rozvoje vzdělávání (MAP II) v kutnohorském regionu realizuje MAS Lípa pro venkov z.s. (leden.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Digitální učební materiál
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola - 65 dětí, 6 sociálně znevýhodněných dětí -sociálně vyloučená lokalita Náhlov -jedna asistentka pro žáky sociálně znevýhodněné -jedna asistentka pro žáky se zdravotním postižením

Historie zřízení funkce asistenta pedagoga funkce zřízena v dubnu 2010 financování - RP asistent pedagoga pro žáky ……. - vlastní zdroje téměř vše z RP asistentka pedagoga - bývalá žákyně - střední škola právní - 26 let - romského původu - kvalifikační studium „ Asistent pedagoga“ - samostatná místnost

Pracovní náplň asistentky pedagoga pracovní doba 6,30 – 15,00 příprava na vyučování – individuálně – 6,30 – 8,00 práce ve třídě - pomoc v hodinách, individuálně v kabinetu 8,00 – 12,00 - pouze na prvním stupni doplňování a procvičování učiva, psaní domácích úkolů, příprava na další den - 12,30 – 15,00 pomoc na dozorech účast na školeních pomoc při mimoškolních činnostech (výlety, kurzy atd.) komunikace s rodiči účast na tvorbě IVP

Přínos práce asistentky pedagoga zlepšení školní úspěšnosti žáků ( za čtyři roky opakoval ročník jeden žák) doplnění učiva v případě nepřítomnost žáka žádné záškoláctví snížení četnosti zapomínání pomůcek zlepšení přípravy na vyučování snížení kázeňských problémů zlepšení komunikace s rodiči výborné začlenění dětí do kolektivu důvěrnice

Problémy spojené s prací asistentky pedagoga přílišná informovanost rodičů a občanů škodí pomoc sociálně znevýhodněným může být negativně vnímána

Obava z budoucnosti – střední školství finanční prostředky na studium motivace předsudky